abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_150303404
quote:
9s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:03 schreef jogy het volgende:

[..]

Dan heb ik therapie nodig denk ik :{.
ik denk dat niemand dan ooit meer vertrouwen heeft in moderne citybuilders met 'echte' inwoners :D
pi_150304120
ik heb gister avond tot 4 uur 's nachts streams zitten kijken :') :X
pi_150304191
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 01:00 schreef mschol het volgende:
ik heb gister avond tot 4 uur 's nachts streams zitten kijken :') :X
:D :@

Wou gaan slapen maar zie toch nog iemand een grote farm in de vorm van een buttplug opzetten :')

Begrijp ergens niet hoe die gast 36.000 kijkers heeft _O-
http://www.twitch.tv/lirik
Nait Soezn Moar Broezn
pi_150304401
enige echte nadeel van zoveel streams kijken is dat je allerlei truukjes niet meer zelf uit gaat vinden maar 'weet' dat ze ingame zitten..
pi_150304409
Ik kijk ook geen video's meer. Dit wordt een day 1 aankoop, de eerste in jaren voor me. Daarna lekker klooien. :D
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_150304956
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 21:56 schreef mschol het volgende:

[..]

hmm de studio is de nek omgedraaid, merknaam blijven ze gebruiken?
Slechte move EA, allerlei jeugdsentiment de nek om draaien
maxis heeft meerdere studio's, er is er 1 gesloten. That's all. Clickbait titels ook.

We hebben nu net een key gekregen om te reviewen, dus ben benieuwd wat mijn collega er van gaat vinden. Slechter dan simcity betekent voor mij ook therapie. En anders ook, maar dan afkicktherapie.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 5 maart 2015 @ 09:54:19 #82
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150306728
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:15 schreef mschol het volgende:

[..]

ik denk dat niemand dan ooit meer vertrouwen heeft in moderne citybuilders met 'echte' inwoners :D
Geef mij dan maar weer statistieken en dat ik een paar huizen kan laten bewonen om ze te volgen zoals in SC4 ja :').

Maar ik blijf kijken en ik zie geen grote irritaties opkomen bij de legio streamers. Zelfs die quill kan er gewoon niet vanaf blijven. Hij had gisteren een geplande stream voor civilization beyond earth en volgens mij heeft hij het minimum aantal minuten gespeeld waar hij mee weg kon komen en daarna zat ie weer lekker met die stad te spelen, dat zijn wel goede tekenen. En ook die Lirik kan er niet vanaf blijven en kan lekker zijn sadistische trekjes erin kwijt.

Ik zie het wel goed komen en ga zelfs ook nog eens proberen om 3d props te maken in blender of zo, lijkt me te gek :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_150307005
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2015 09:54 schreef jogy het volgende:

[..]

Geef mij dan maar weer statistieken en dat ik een paar huizen kan laten bewonen om ze te volgen zoals in SC4 ja :').

Maar ik blijf kijken en ik zie geen grote irritaties opkomen bij de legio streamers. Zelfs die quill kan er gewoon niet vanaf blijven. Hij had gisteren een geplande stream voor civilization beyond earth en volgens mij heeft hij het minimum aantal minuten gespeeld waar hij mee weg kon komen en daarna zat ie weer lekker met die stad te spelen, dat zijn wel goede tekenen. En ook die Lirik kan er niet vanaf blijven en kan lekker zijn sadistische trekjes erin kwijt.

Ik zie het wel goed komen en ga zelfs ook nog eens proberen om 3d props te maken in blender of zo, lijkt me te gek :@.
ik heb een idee voor een ploppable maar blender snap ik a.t.m. niet zoveel van :D
  donderdag 5 maart 2015 @ 10:13:01 #84
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150307061
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 10:10 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb een idee voor een ploppable maar blender snap ik a.t.m. niet zoveel van :D
Ik ook niet maar de basics zijn niet heel moeilijk volgens mij en net als met Gimp zijn er heel veel tutorials te vinden dus het is allemaal wel te doen denk ik. En anders kan je met een beetje gevogel ook een ploppable in sketchup maken en deze gebruiken (zolang het maar naar een fbx bestand geconverteerd wordt)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_150307647
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2015 10:13 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik ook niet maar de basics zijn niet heel moeilijk volgens mij en net als met Gimp zijn er heel veel tutorials te vinden dus het is allemaal wel te doen denk ik. En anders kan je met een beetje gevogel ook een ploppable in sketchup maken en deze gebruiken (zolang het maar naar een fbx bestand geconverteerd wordt)
iets simpels als een rondje ergens uit hakken lukt al niet... :D

ik vond op internet wel hoe het zou moeten, maar dan nog werkt het niet :(
als ik in sketchup de boel kan fabriceren vind ik het ook prima :P (die snap ik beter :D)
pi_150308356
Komt mijn baan in de 3D-business toch nog goed uit :') Heb al genoeg ideeen voor nederlandse dingetjes :9

Maar eh, moeten jullie niet werken? :@
pi_150309816
Ik blijf me maar ergeren aan de manier van bouwen van al deze mensen. Hoe meer ik me aan hen irriteer, hoe meer ik zin krijg om het zelf te gaan doen.
pi_150309978
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:13 schreef Thrilled het volgende:
Maar eh, moeten jullie niet werken?
dat is het voordeel van eigen baas zijn O-)

quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:05 schreef Binamin het volgende:
Ik blijf me maar ergeren aan de manier van bouwen van al deze mensen. Hoe meer ik me aan hen irriteer, hoe meer ik zin krijg om het zelf te gaan doen.
ach, rommelig bouiwen kan best leuk zijn..
pi_150310573
zit naar de stream van quill18 van gister te kijken, waar hij het traffic/wegen model probeert uit te leggen

beetje suf dat er gebouwd wordt aan wegen die nergens op aangesloten zijn :P
pi_150310998
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:13 schreef Thrilled het volgende:
Komt mijn baan in de 3D-business toch nog goed uit :') Heb al genoeg ideeen voor nederlandse dingetjes :9

Maar eh, moeten jullie niet werken? :@
Zou je met je 3d artwork voor dit spel nog geld kunnen verdienen door deze te verkopen?

Anders is het een kwestie van vele 3d google earth modellen binnen hengelen en met wat software omzetten naar het gevraagde foraat van dit spel. 8-)

En het is nu pauze. :D
pi_150311592


pi_150311772
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:45 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Zou je met je 3d artwork voor dit spel nog geld kunnen verdienen door deze te verkopen?

Anders is het een kwestie van vele 3d google earth modellen binnen hengelen en met wat software omzetten naar het gevraagde foraat van dit spel. 8-)

En het is nu pauze. :D
Nah, denk dat er gigantisch veel aanbod gaat komen vanuit de community.. een paar jongens zullen groeien omdat die de beste mods maken en de meerderheid die objecten gaat downloaden en die zitten dan misschien in de volgende game ofzo? Misschien dat ze daar nog wat aan kunnen verdienen maar meer ook niet i guess?
  donderdag 5 maart 2015 @ 13:21:34 #93
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_150312126
Ziet er wel heel erg cool uit zeg. :o Heb nog maar iets van een half uur bekeken, maar ziet er sowieso stukken beter uit dan SimCity.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_150312576
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:
Ziet er wel heel erg cool uit zeg. :o Heb nog maar iets van een half uur bekeken, maar ziet er sowieso stukken beter uit dan SimCity.
Ik schuif wel even op.. de conducteur komt zo ;)
  donderdag 5 maart 2015 @ 13:51:59 #95
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150313427
Kaartjes alstublieft!

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_150314106
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2015 13:51 schreef jogy het volgende:
Kaartjes alstublieft!

[ afbeelding ]
moeten we daarmee? dan komen we zeker te laat -O-
pi_150314211
Toffe art style heeft dit spel ook. Bevalt mij echt.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_150314425
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2015 13:51 schreef jogy het volgende:
Kaartjes alstublieft!

[ afbeelding ]
Een hypetrain van de NS pakken :') Dan weet je meteen dat je pas 2 dagen later kan spelen _O-

No amount of money ever bought a second of time.
  donderdag 5 maart 2015 @ 14:26:02 #99
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150314494
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:10 schreef mschol het volgende:

[..]

moeten we daarmee? dan komen we zeker te laat -O-
Oh ja, straks liggen er blaadjes voor de ingang en kunnen de medewerkers niet naar binnen -O-.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_150315073
http://www.twitch.tv/etalyx/v/3862542?t=1h16m22s dat meer links, waar hij zijn rotzooi dumpt _O-
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')