Ah damn, met die airhockey dingen kun je lomp hard gaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:06 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
klopt inderdaadEn zo'n airhockey geval
Klinkt wel geinig jaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:44 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ah damn, met die airhockey dingen kun je lomp hard gaan.
nee. We konden vandaag niks met onszelf vindenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:31 schreef Albert86 het volgende:
Hey Rene en Pat. Nog nieuwe schoenen gekocht?
Yep. De schoenen die ik je aanwees zijn het gewordenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
nee. We konden vandaag niks met onszelf vindentu?
kiek ! Voor nette schoenen kon ik ook wel slagen. Maar 'nette' sneakers kon ik niet echt iets vindenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:45 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Yep. De schoenen die ik je aanwees zijn het geworden
Ik wou nu een keer iets nets hebben zoals ik al zei. Vooral voor sollicitaties of als ik op een beurs sta met mn werk.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
kiek ! Voor nette schoenen kon ik ook wel slagen. Maar 'nette' sneakers kon ik niet echt iets vinden
Ik zit bij trainmore.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:51 schreef Lamabal het volgende:
Sporten er eigenlijk nog mensen hier bij basic fit?
Ja hier. Prima te doen voor weinig geld.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:51 schreef Lamabal het volgende:
ik kan me geen coffeeshop bedenken waar geen tafelvoetbal staatquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik kan me geen kroeg bedenken waar een tafelvoetbal staat.
yesssquote:Op zondag 8 maart 2015 12:51 schreef Lamabal het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2015 14:19 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ja hier. Prima te doen voor weinig geld.
Welke gaan jullie dan? Die in westerhaven vind ik zo klein. Die bij hoendiep is wel mooiquote:
Ik gok optie 2quote:Op maandag 9 maart 2015 10:02 schreef Lamabal het volgende:
[..]
[..]
Welke gaan jullie dan? Die in westerhaven vind ik zo klein. Die bij hoendiep is wel mooi
hoendiepquote:Op maandag 9 maart 2015 10:02 schreef Lamabal het volgende:
[..]
[..]
Welke gaan jullie dan? Die in westerhaven vind ik zo klein. Die bij hoendiep is wel mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |