Man man man kwam amper vooruit vanmorgenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:33 schreef Peterselieman het volgende:
Iedereen de horror storm des doods overleefd?
Ik had toen de storm op haar hoogtepunt was weinig moeite om de halve stad te doorkruisen. Enige oppassen was rond gebouwen waar plots de wind achter vandaan kon komen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Man man man kwam amper vooruit vanmorgen
Ziekquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:18 schreef nikky het volgende:
[ afbeelding ]
Cascadeplein. Muurtje hield het niet meer.
Sjezus. En dan de camera wegdraaien zodra er wat gebeurt...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:37 schreef Baran09 het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=147222
Ook niet niets...
Hier in de tuin 4 tuinstoelen...daarna opgevouwen en weer onder de tafel gelegdquote:
Vond het meevallen eigenlijk met autorijden. Onze auto vangt wel redelijk wat wind, maar tijdens het rijden geen last gehad. Juist bij het stil staan voelde ik de wind.quote:Op woensdag 1 april 2015 11:35 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Was al lastig genoeg gisteren. Beide handen aan het stuur en dan vlieg je nog elke kant op.
Jeetje. Klein 'voordeel' is wel dat niet het halve land plat ligt.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:25 schreef Lienekien het volgende:
Hebben jullie ook meegekregen dat er gisteren én vandaag iemand onder de trein is gekomen tussen Groningen en Groningen-Noord? Ter hoogte van waar Sarasi woont, volgens mij.
Ik vind het maar tragisch. Want daar is toch geen overgang, dus het moet wel opzet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |