abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150280500
Lekker doorgeslagen weer dit. Ik ben al sinds klein Tja..tje fan van Ajax. Ik zit zeker niet iedere 14 dagen in het stadion maar probeer wel iedere week live de wedstrijd op TV te zien. Zo nu en dan bezoek ik een wedstrijd van Ajax. Dat gaat dan om een wedstrijd waar je geen Club Card bij nodig hebt. Gelukkig zijn dat er veel.

Momenteel hebben ze bij Ajax een actie dat je gratis een Club Card kan krijgen. Mooi, met zo'n kaart kan je voor meer wedstrijden kaarten kopen en meestal ook eerder dan de vrije verkoop bij de overige wedstrijden.

Nu heb ik sinds dit seizoen een seizoenskaart bij Almere City FC. Ik ga iedere 2 weken gezellig met wat vrienden op de fiets naar de club uit de stad waar ik al mijn hele leven woon. Almere City heeft ook een samenwerkingsverband met Ajax en ze komen niet in de zelfde competitie uit.

Dus ik vul zojuist het formuliertje in om de gratis Club Card te bestellen. Helemaal onderaan het formulier moet ik de algemene voorwaarden accepteren (geen probleem) maar ook het volgende aanvinken: 'Ik weet dat ik geen Ajax Club Card kan aanvragen als ik al in het bezit ben van een andere Club Card, of seizoenkaart.'

Dus, omdat ik bij City, die nota bene een samenwerking met Ajax hebben, een seizoenskaart heb mag ik geen Club Card van Ajax.. Wat een bullshit..
  Forum Admin / PR woensdag 4 maart 2015 @ 13:33:09 #2
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150280830
quote:
15s.gif Op woensdag 4 maart 2015 13:24 schreef Tja..1986 het volgende:
Lekker doorgeslagen weer dit. Ik ben al sinds klein Tja..tje fan van Ajax. Ik zit zeker niet iedere 14 dagen in het stadion maar probeer wel iedere week live de wedstrijd op TV te zien. Zo nu en dan bezoek ik een wedstrijd van Ajax. Dat gaat dan om een wedstrijd waar je geen Club Card bij nodig hebt. Gelukkig zijn dat er veel.

Momenteel hebben ze bij Ajax een actie dat je gratis een Club Card kan krijgen. Mooi, met zo'n kaart kan je voor meer wedstrijden kaarten kopen en meestal ook eerder dan de vrije verkoop bij de overige wedstrijden.

Nu heb ik sinds dit seizoen een seizoenskaart bij Almere City FC. Ik ga iedere 2 weken gezellig met wat vrienden op de fiets naar de club uit de stad waar ik al mijn hele leven woon. Almere City heeft ook een samenwerkingsverband met Ajax en ze komen niet in de zelfde competitie uit.

Dus ik vul zojuist het formuliertje in om de gratis Club Card te bestellen. Helemaal onderaan het formulier moet ik de algemene voorwaarden accepteren (geen probleem) maar ook het volgende aanvinken: 'Ik weet dat ik geen Ajax Club Card kan aanvragen als ik al in het bezit ben van een andere Club Card, of seizoenkaart.'

Dus, omdat ik bij City, die nota bene een samenwerking met Ajax hebben, een seizoenskaart heb mag ik geen Club Card van Ajax.. Wat een bullshit..
Heb je geen vrouw, vriendin, broer, zus?
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_150280863
Zet op de naam van je moeder.
Doe ik ook.

Edit: Niet op jou moeders naam dan he :')

[ Bericht 61% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2015 13:37:08 ]
pi_150280995
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 13:35 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Heb je geen vrouw, vriendin, broer, zus?
Ja, dat kan allemaal wel, maar dat maakt die regel niet minder belachelijk. Plus dat ik nu dus weer een kopietje van iemand anders zijn legitimatie kan gaan regelen.. :{
  Redactie Sport woensdag 4 maart 2015 @ 13:41:18 #6
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150281008
Begrijpelijk.

Had ik ook last van toen ik naar een potje van SCC wilde
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin / PR woensdag 4 maart 2015 @ 13:42:46 #7
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150281059
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 13:40 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ja, dat kan allemaal wel, maar dat maakt die regel niet minder belachelijk. Plus dat ik nu dus weer een kopietje van iemand anders zijn legitimatie kan gaan regelen.. :{
Is ook wel veel werk om even iets te kopiëren
pi_150281107
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 13:42 schreef Sked het volgende:

[..]

Is ook wel veel werk om even iets te kopiëren
Het is gewoon gezeik. Het is niet alsof ik met het paspoort van iemand anders op zak loop.
  woensdag 4 maart 2015 @ 13:46:37 #9
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_150281187
Inderdaad onzinnig gedoe. Bezoek zelf ook weleens potjes van andere clubs, zowel uit de regio als daarbuiten en wat een rompslomp om aan een kaartje te komen bij sommige wedstrijden. :')
  woensdag 4 maart 2015 @ 14:03:09 #10
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_150281701
Het is inderdaad gezeik, maar een clubcard op naam van een direct familielid is zo geregeld. En het is nu gratis, dus regel het gewoon eventjes. Twee mailtjes typen en je bent klaar.
Gourmetten of steengrillen?
pi_150285327
Terechte klacht, onnodig gezeik
pi_150286514
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Begrijpelijk.

Had ik ook last van toen ik naar een potje van SCC wilde
Als je dat in de toekomst wil kun je altijd even pm sturen. Ik heb een scc van SCC :P
pi_150286516
Terechte klacht. Ik heb hetzelfde probleem als ik hier naar FC Dordt wil gaan. Clubcard Ajax zit in de weg. Nou wil Dordt nog het braafste jongetje vd klas zijn, dus als je een kaartje online koopt met een clubcard van iemand anders, moet diegene alsnog met zíjn legitimatie het kaartje ophalen bij het stadion. Maar hey, veilig is het wel. ^O^
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_150299344
Ben je syzofreen ofzo?
  woensdag 4 maart 2015 @ 23:00:13 #15
403884 newguy3000
nieuwer dan 2000
pi_150301331
leur je ook met 'we hebben gewonnen' als 1 van de 2 wint?
kijk maar
pi_150303136
Neuhj maar ik vind t gewoon leuk om wedstrijdjes in een stadion te zien. Als ik naar bv Dordt-Vitesse ga heb ik wel lichte voorkeur voor Dordt maar als ze dan verliezen voel ik me geen seconde slecht ofzo.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_150305039
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2015 23:00 schreef newguy3000 het volgende:
leur je ook met 'we hebben gewonnen' als 1 van de 2 wint?
Nee. Maar wat is er mis met je vermaken bij 2 clubs die bovendien ook nog in 2 verschillende competities spelen?
  donderdag 5 maart 2015 @ 08:13:43 #18
441673 NoventaMinutos
Against Modern Football
pi_150305371
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 07:32 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Nee. Maar wat is er mis met je vermaken bij 2 clubs die bovendien ook nog in 2 verschillende competities spelen?
Daar is niets mis mee joh. Je bent Ajacied, maar gaat niet elke wedstrijd, geen probleem toch. Aangezien je met je vrienden makkelijk naar Almere City kunt, ga je daar heen. Gelijk heb je. Er zijn ook zat supporters van Ajax (of welke club dan ook) die regelmatig wedstrijdjes in het buitenland mee pikken.
pi_150305556
Vreemde regel inderdaad. Weet je ook waarom je geen clubcard van Almere mag hebben als je ook een Ajax seizoenskaart hebt? Ik snap de logica erachter niet zo.
pi_150305974
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 08:35 schreef Ruif het volgende:
Vreemde regel inderdaad. Weet je ook waarom je geen clubcard van Almere mag hebben als je ook een Ajax seizoenskaart hebt? Ik snap de logica erachter niet zo.
Geen idee. Je mag gewoon niet 2 Clubcards/seizoenkaarten hebben, ook niet van de zelfde club trouwens. Totaal debiel. Waarschijnlijk om zo genaamd tegen te gaan dat fans van het uitteam tussen het thuispubliek komen te zitten, maar bij City gebeurt dat sowieso iedere thuiswedstrijd al, dus ik zie het probleem niet.
pi_150324264
Als je uit Oss komt....
pi_150324373
Ik wil soms wel is naar Sparta ( :@ ) , maar dan moet je ook altijd moeilijk doen :')
pi_150340252
Voor wie ben je als Almere City volgens seizoen in de eredivisie speelt? :D

Maat van me zei ook al, seizoenskaartje voor City kopen, gewoon voor de fun. Maar zelfde gezeik. En een seizoenskaart zet ik niet op iemand anders zijn naam en voor Ajax wil ik wel eens een uitwedstrijd pakken, dus die kan ik ook niet wijzigen :{
Wie niet dom is moet slim zijn!
  Forum Admin / PR vrijdag 6 maart 2015 @ 01:19:00 #24
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150340473
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:03 schreef PeeJie_ het volgende:
Voor wie ben je als Almere City volgens seizoen in de eredivisie speelt? :D

Maat van me zei ook al, seizoenskaartje voor City kopen, gewoon voor de fun. Maar zelfde gezeik. En een seizoenskaart zet ik niet op iemand anders zijn naam en voor Ajax wil ik wel eens een uitwedstrijd pakken, dus die kan ik ook niet wijzigen :{
Met de nadruk op 'als'
pi_150341729
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:19 schreef Sked het volgende:

[..]

Met de nadruk op 'als'
Zijn toch dingen om rekening mee te houden :+
Wie niet dom is moet slim zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: