quote:Op maandag 9 maart 2015 13:07 schreef Isegrim het volgende:
We willen proberen om eind april klaar te zijn in het pand.
We hebben Doorgaan.nl gevraagd om de crowdfunding-campagne te beëindigen. Dan hebben we het geld iets eerder en kunnen we beginnen met het aanschaffen / bestellen van spullen voor het interieur.
Dat vast wel.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:09 schreef Molo het volgende:
Ik ga er zondag heen dus dacht is wel tof als jullie er ook zouden staan.
Wie weet in de toekomst
Beide nog nooit geweest, maar ik ga ook wel eens een keertje bij de oogstmarkt kijkenquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat vast wel.Al is Rotterdamse Oogst meer ons ding dan Swan Market.
Swanmarket was leuk toen het nog in Zwaanshals was en niet zo commercieel / über hip.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat vast wel.Al is Rotterdamse Oogst meer ons ding dan Swan Market.
Dat dus, het is iets teveel een hipsterding geworden, in tegenstelling tot Rotterdamse Oogst.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:51 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Swanmarket was leuk toen het nog in Zwaanshals was en niet zo commercieel / über hip.
Na paar keer museumpark ben ik afgehaakt. Wilde vorige maand naar de Van Nelle fabriek, maar blij dat ik dat niet geprobeerd heb als ik de berichten las over de drukte en wachttijden.
Ik vond in begon juist wel erg leuk om die creatieve dingen te zien waarvan ik dacht: dit verkoop je nooit, maar het heeft wel potentie als je wat aanpassingen doet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat dus, het is iets teveel een hipsterding geworden, in tegenstelling tot Rotterdamse Oogst.
Dat heeft volgens mij vooral te maken met de richtlijnen vanuit de gemeente voor alcohol schenken en dus evenementen terrein. Weet niet zeker of het zo zit.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:56 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind het ook een klein beetje stom dat je entree moet betalen, ook al is het maar weinig.
Dank voor de tip! Net teruggekeken, was leuk! Geniaal eindequote:Op donderdag 12 maart 2015 20:38 schreef AnneX het volgende:
Zullie bakken speltbrood op npo drie.....Keuringsdienst van Waarde.
De Veldkeuken
Ik weet niet welke claims want programma niet gezien, maar bij PDS is FODMAP dieet effectief. Spelt mag bij dat dieet wel itt tarwe omdat het een ander type zetmeel bevat.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:58 schreef Isegrim het volgende:
Was weer een leuke aflevering.
Er zit overigens absoluut een smaakverschil tussen (100%) tarwebrood en (100%) speltbrood. Maar die gezondheidsclaims zijn echt dikke bullshit.
Dat wordt inderdaad door een diëtiste genoemd ja. Maar het gros van de mensen heeft geen PDS, en geen coeliakie.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik weet niet welke claims want programma niet gezien, maar bij PDS is FODMAP dieet effectief. Spelt mag bij dat dieet wel itt tarwe omdat het een ander type zetmeel bevat.
Uiteraard is dat exact wat werd verteld: dat het alleen bij mensen met een specifieke darmaandoening een verschil maakt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik weet niet welke claims want programma niet gezien, maar bij PDS is FODMAP dieet effectief. Spelt mag bij dat dieet wel itt tarwe omdat het een ander type zetmeel bevat.
Ik moest net, met terugkijken van KvW, heel erg aan jullie denken.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:58 schreef Isegrim het volgende:
Was weer een leuke aflevering.
Er zit overigens absoluut een smaakverschil tussen (100%) tarwebrood en (100%) speltbrood. Maar die gezondheidsclaims zijn echt dikke bullshit.
Wij maken op het speltbrood niet méér winst dan op het tarwebrood. Inkoop is veel duurder. En wij maken natuurlijk geen dingen met 9% spelt...
Een heleboel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 04:32 schreef komrad het volgende:
Gefeliciteerd met de geslaagde crowdfundactie! Wat is de eindscore in te leveren broden en workshops geworden?
dat kloptquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad door een diëtiste genoemd ja. Maar het gros van de mensen heeft geen PDS, en geen coeliakie.
twitter:JelleGunneweg twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 07:35:55Thuisbakker @JeroenvanWisse overrompeld door succes van crowdfunding: meer dan genoeg geld binnen voor eigen bakkerij http://t.co/CMsAUNqDHn reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |