Verstandigquote:Op maandag 9 maart 2015 13:07 schreef Isegrim het volgende:
We willen proberen om eind april klaar te zijn in het pand.
We hebben Doorgaan.nl gevraagd om de crowdfunding-campagne te beëindigen. Dan hebben we het geld iets eerder en kunnen we beginnen met het aanschaffen / bestellen van spullen voor het interieur.
Maar snel even ook wat toegevoegd voordat het project gestopt wordt.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:07 schreef Isegrim het volgende:
We hebben Doorgaan.nl gevraagd om de crowdfunding-campagne te beëindigen. Dan hebben we het geld iets eerder en kunnen we beginnen met het aanschaffen / bestellen van spullen voor het interieur.
¤7017 ook?quote:
Dankquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
¤7017 ook?![]()
Niet gezien dat jullie hadden gevraagd het stop te zetten. Het stond nog op mijn to do list
Ik heb zo'n idee dat ze nog nooit zo'n verzoek gekregen hebben, misschien zijn ze daar niet op ingesteld qua optiesquote:Op maandag 9 maart 2015 13:07 schreef Isegrim het volgende:
We willen proberen om eind april klaar te zijn in het pand.
Ze hadden het zelf gevraagd, of we het wilden laten doorlopen of liever voortijdig stopzetten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:17 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat ze nog nooit zo'n verzoek gekregen hebben, misschien zijn ze daar niet op ingesteld qua opties
oh gelukkigquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ze hadden het zelf gevraagd, of we het wilden laten doorlopen of liever voortijdig stopzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |