Oh nee, het is meer de rijstijl van Rotterdammers, fietsers die overal vandaan komen.. trambanenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:16 schreef Molo het volgende:
Met een tom tom oid is er toch niks engs aan? Enige wat er kan mis gaan is dat je te vroeg of te laat de afslag/bocht neemt ofzo
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh nee, het is meer de rijstijl van Rotterdammers, fietsers die overal vandaan komen.. trambanen(ik kom uit een klein dorpje in Twente.. daar kennen we dit niet
). Maar het is gewoon een kwestie van doen en er meer bekend mee raken
Den Haag is ook een ramp jaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik vind Rotterdammers over het algemeen relaxter in het verkeer dan Hagenezen, Amsterdammers of Nijmegenaars ofzo.
Maar grote stad rijden is dus lastig begrijp ik?
Kwestie van veel, heel veel proberen
Gewoon vaak brood halen en in de middag lekker stukkies gaan rond rijden, wanneer je geen strikte afspraak hebt en dus stressloos kunt rond cruisen op je gemakkie. Heerlijk!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Den Haag is ook een ramp jain Amsterdam heb ik nog nooit gereden.. Nijmegen vond ik wel wat lastiger, maar dat kwam omdat mijn TomTom niet meewerkte en mij van de brug af wilde laten rijden
En het is inderdaad een kwestie van veel doen en proberen. Heb gelukkig ook wat opdrachtgevers in Rotterdam zitten, waardoor ik ook door Rotterdam moet rijden. Elke keer met m'n hart in de keel, maar ik heb mij voorgenomen om het wel te doen
Nou je moet af en toe niet vergeten om ook over je linkerschouder of in linkerspiegel te kijken als je linksaf wilt slaan. Om te voorkomen dat een tram bij je naar binnen komt.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:16 schreef Molo het volgende:
Met een tom tom oid is er toch niks engs aan? Enige wat er kan mis gaan is dat je te vroeg of te laat de afslag/bocht neemt ofzo
Heel goed. En als je beetje bekend raakt in Rotterdam, sommige wegen gewoon vermijden. Ik neem liever Noordsingel dan Schieweg / Hofplein etc. Mij te druk met allemaal malloten die hun baan niet weten te houden. Rij ik liever iets om over rustigere straat en minder stoplichten.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Den Haag is ook een ramp jain Amsterdam heb ik nog nooit gereden.. Nijmegen vond ik wel wat lastiger, maar dat kwam omdat mijn TomTom niet meewerkte en mij van de brug af wilde laten rijden
En het is inderdaad een kwestie van veel doen en proberen. Heb gelukkig ook wat opdrachtgevers in Rotterdam zitten, waardoor ik ook door Rotterdam moet rijden. Elke keer met m'n hart in de keel, maar ik heb mij voorgenomen om het wel te doen
Ja dat is wel handig jaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:58 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Nou je moet af en toe niet vergeten om ook over je linkerschouder of in linkerspiegel te kijken als je linksaf wilt slaan. Om te voorkomen dat een tram bij je naar binnen komt.
Dat was mijn grootste angst toen ik net in Rotterdam woonde. Dat ik dat een keer zou vergeten en aanrijding zou krijgen met een tram. Inmiddels zit dat kijken er helemaal automatisch ingebakken.
Dealquote:
Moet ik inderdaad eens doen.. nu ben ik alleen in Rotterdam als het echt niet anders kan.. maar dan is het inderdaad op afspraak (als ik ga winkelen ga ik met de tram, maar dat is ook vanwege het parkeergeldquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon vaak brood halen en in de middag lekker stukkies gaan rond rijden, wanneer je geen strikte afspraak hebt en dus stressloos kunt rond cruisen op je gemakkie. Heerlijk!
Dat is inderdaad ook mijn angstquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:58 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Nou je moet af en toe niet vergeten om ook over je linkerschouder of in linkerspiegel te kijken als je linksaf wilt slaan. Om te voorkomen dat een tram bij je naar binnen komt.
Dat was mijn grootste angst toen ik net in Rotterdam woonde. Dat ik dat een keer zou vergeten en aanrijding zou krijgen met een tram. Inmiddels zit dat kijken er helemaal automatisch ingebakken.
Hofplein is inderdaad een ramp. Moest daar wel eens zijn, maar gelukkig kwam ik dan van de 'goede' kant waardoor ik niet zoveel van die rotonde merktequote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:00 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Heel goed. En als je beetje bekend raakt in Rotterdam, sommige wegen gewoon vermijden. Ik neem liever Noordsingel dan Schieweg / Hofplein etc. Mij te druk met allemaal malloten die hun baan niet weten te houden. Rij ik liever iets om over rustigere straat en minder stoplichten.
Echt nog nooit last van gehad en ik ben geen Rotterdammerquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:00 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Heel goed. En als je beetje bekend raakt in Rotterdam, sommige wegen gewoon vermijden. Ik neem liever Noordsingel dan Schieweg / Hofplein etc. Mij te druk met allemaal malloten die hun baan niet weten te houden. Rij ik liever iets om over rustigere straat en minder stoplichten.
Had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat is wel handig ja![]()
Grootste angst van mijn Zeeuwse schoonfamilie, die trams.
Net of het aliens zijn die plotsklaps uit een ander parallel universum door een tijdscheur de weg op komen scheuren
Ik zit doctor who te kijken, dat helpt bij de verbeeldingquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Had het niet beter kunnen verwoordenvoor mensen buiten de Randstad is het wel een beetje zo
Mooi!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:33 schreef Maraca het volgende:
Mijn complimenten voor het speltbroodErg lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |