Maakt ze het goed bij de opening van de winkel?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:29 schreef Isegrim het volgende:
Ja, verdorie!
Vorige week verdwaalde de journalist van Radio Rijnmond, deze week was ze ons gewoon vergeten.Voor niks extra vroeg (05.00
) opgestaan.
En nu? Wel voldoende om de klanten te helpen die per se vandaag wilde hebben?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:19 schreef Isegrim het volgende:
Hele batch broden mislukt vanmorgen.Gebeurt nou eenmaal soms met desem, maar als je op bestelling bakt is dat mooi kut.
Het rook raar, dus even geproefd, bleek niet ok. Mogelijk te warm gestaan.
Er valt nog wel wat te beredderen vanuit andere degen waarvan we wat over hebben. Samenstelling moet dan wat aangepast worden. Maar An Dijvie kreeg vier broden minder. Maar gelukkig weten die hoe het werkt en dat dit wel eens kan voorkomen zo lang we nog exact op bestelling bakken. Straks als de bakkerij klaar is, is het niet zo'n probleem als er eens een batch mislukt omdat je genoeg 'reserve' hebt.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:21 schreef Peter het volgende:
[..]
En nu? Wel voldoende om de klanten te helpen die per se vandaag wilde hebben?
Flexibele klanten zijn wel top nuquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er valt nog wel wat te beredderen vanuit andere degen waarvan we wat over hebben. Samenstelling moet dan wat aangepast worden. Maar An Dijvie kreeg vier broden minder. Maar gelukkig weten die hoe het werkt en dat dit wel eens kan voorkomen zo lang we nog exact op bestelling bakken. Straks als de bakkerij klaar is, is het niet zo'n probleem als er eens een batch mislukt omdat je genoeg 'reserve' hebt.
Jij had dacht ik gevuld en spelt? Die gaan gewoon goed.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:46 schreef pl4kkie het volgende:
Mijn broodbestelling komt toch in gevaar of wel?![]()
je hebt ook fans van voorgesneden brood, het zijn dan gewoon twee hele dikke plakkenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:49 schreef Isegrim het volgende:
Het liefst zou ik elk brood doormidden snijden om te checken of het wel echt gelukt is, maar het schijnt dat mensen hun brood niet graag zo ontvangen.
Ik heb mijn potlood al geslepen voor de reviewquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:49 schreef Isegrim het volgende:
Pfff vandaag echt een recordhoeveelheid erdoor gedraaid! En voor die mislukte broden hebben we nog prima gelukte vervanging kunnen regelen. Net iets anders van samenstelling dan eigenlijk hoort, maar omdat het toch een mengelmoes-brood is, is dat niet zo'n ramp. De mislukte exemplaren liggen in de vriezer voor 't paard.
Bij die gevulde broden ben ik altijd bang dat ze mislukt zijn omdat die een stuk platter blijven dan de rest, dus die vind ik altijd nog een beetje spannend. Maar we kunnen ook niet elke keer van elk soort brood een testexemplaar bakken want dan komen we zelf om in het brood.Het liefst zou ik elk brood doormidden snijden om te checken of het wel echt gelukt is, maar het schijnt dat mensen hun brood niet graag zo ontvangen.
Hehe.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
je hebt ook fans van voorgesneden brood, het zijn dan gewoon twee hele dikke plakken
OMG.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb mijn potlood al geslepen voor de review
Grote kans dat ik het niet eens door heb als het totaal mislukt isquote:
Aangebrand zijn ze in elk geval niet!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Grote kans dat ik het niet eens door heb als het totaal mislukt istenzij aangebrand.. dat merk ik nog wel
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hehe.Vandaag meteen dat Suncraft-mes gekocht bij Kookpunt. We hebben een 10%-kortingspas en een paar echt goede ovenwanten van ze gekregen, als felicitatie voor het behalen van de crowdfunding en als welkomstgeschenk omdat we bijna-buren worden.
Dat is het dus.. je bent zelf kritischer dan je klant omdat je weet wat je wilt aanbieden. Ik heb totaal geen idee.. dus als ik het lekker vind, dan ben ik al tevredenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:01 schreef Isegrim het volgende:
Klopt wel een beetje wat je zegt trouwens. We waren laatst ergens met dat gevulde brood en het was eigenlijk wat te compact (wat nog wel eens wil gebeuren met vrij zwaar brood), maar iedereen vond het héérlijk. Je ziet zelf natuurlijk elke onvolkomenheid ten opzichte van je ideale product.
Geen zorgen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:05 schreef Maraca het volgende:
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat je mij vanavond het brood van het paard mee mag geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |