Bij mij is niks afgeschreven en staat ook niet in m'n lijstje met toekomstige incasso'squote:
Dat verklaart!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:29 schreef Isegrim het volgende:
De AI's zijn nog niet gedaan, daar hebben ze een vaste datum voor. Op de 21e worden de vooraankondigingen daarvoor verzonden!
Bij mij staat hij in het lijstje van toekomstige incasso's. Afschrijfdatum is 25-03quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:29 schreef Isegrim het volgende:
De AI's zijn nog niet gedaan, daar hebben ze een vaste datum voor. Op de 21e worden de vooraankondigingen daarvoor verzonden!
"ambachtelijk"quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:54 schreef Peter het volgende:
IKEA stapt ook in Desembrood
http://www.retaildetail.n(...)bachtelijke-bakkerij
Wel veel meer aandacht voor desem.. maar het kan natuurlijk nooit tippen aan een liefdebakker zoals jullie zijn..quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:39 schreef Isegrim het volgende:
Oh jee. Nou, wij kunnen wel inpakken.
Goedzo, ik ben er flink allergisch voor geworden.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:40 schreef Isegrim het volgende:
Het woord 'ambachtelijk' weiger ik te gebruiken trouwens. Dat heeft een Zimbabwaanse inflatie ondergaan.
Jammer dat er geen regelgeving is over wat desembrood genoemd mag worden...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 06:27 schreef Molo het volgende:
Turkse bakker in de markthal heeft ook 'dezembrood' (ja, met een Z ja).
Is gewoon knetterluchtig Turks gistbrood met een schepje desempoeder erdoor![]()
Spelen wel mooi op de hype van desem in,alleen beetje too much op hun eigen manier
Het voordeel is wel weer dat je zelf ook vrijheid hebt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jammer dat er geen regelgeving is over wat desembrood genoemd mag worden...
wat een kwetsbaar produktquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:09 schreef Isegrim het volgende:
Hele oven mislukt.Hele batch van An Dijvie onbruikbaar.
![]()
![]()
De omstandigheden hier thuis zijn onvoldoende beheersbaar. Wij doen de autolyse in een onverwarmde kamer omdat er in de koelkast onvoldoende ruimte is. Dat betekent dat we niet altijd dezelfde temperatuur hebben. We schipperen door de ene keer de buitendeur open te hebben, de andere keer de buitendeur dicht.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:09 schreef Isegrim het volgende:
Hele oven mislukt.Hele batch van An Dijvie onbruikbaar.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |