Hup.. weer aan het werk jijquote:
Een uur pas? Je zit te fokken dus je hebt nog tijd zat om die bedragen te zoeken. Hop hop. Ga maar vinkenquote:Op maandag 16 maart 2015 19:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hou op, ik háát het om bedragen af te boeken.
Maar ik zat al een uur te zoeken.
quote:Op maandag 16 maart 2015 20:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een uur pas? Je zit te fokken dus je hebt nog tijd zat om die bedragen te zoeken. Hop hop. Ga maar vinken
Kan ik zonder feestboek een bestelling plaatsen om op te halen? En zo ja, welke keuzes zijn er?quote:Op maandag 16 maart 2015 20:24 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb het weekbericht nog niet online staan of de bestellingen stromen echt binnen.Het ene na het andere mailtje.
http://www.jeroenbaktbrood.nl/week/2015-12quote:Op maandag 16 maart 2015 20:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan ik zonder feestboek een bestelling plaatsen om op te halen? En zo ja, welke keuzes zijn er?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 maart 2015 21:12 schreef Isegrim het volgende:
Hell, binnen twee uur gewoon alweer bijna vol.De rebel van de familie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou wel grappig zijn.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:31 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Die komt straks vast een workshop volgen
niet in je spambox?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:54 schreef TwinkleStar001 het volgende:
Ik heb tot op heden nog geen mail gehad, wanneer zouden we die uiterlijk moeten ontvangen? Vind het wel een beetje apart, een mail verstuur je toch in 1 keer aan iedereen?
Vorige mails met updates kreeg ik wel meteen.
Heb je Automatisch Incasso gekozen of iDeal? Kan je je mailadres PM'en, dan neem ik contact op met Doorgaan...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:54 schreef TwinkleStar001 het volgende:
Ik heb tot op heden nog geen mail gehad, wanneer zouden we die uiterlijk moeten ontvangen? Vind het wel een beetje apart, een mail verstuur je toch in 1 keer aan iedereen?
Vorige mails met updates kreeg ik wel meteen.
je hebt PMquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Heb je Automatisch Incasso gekozen of iDeal? Kan je je mailadres PM'en, dan neem ik contact op met Doorgaan...
quote:
quote:Hoi Jeroen
Normaliter doen wij een vooraankondiging dat wij gaan incasseren. Ik moet even checken of dit hier ook is gebeurd.
Met vriendelijke groet,
Ja, ik dus ook. #naardenatuurwinkelomdehoekquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:03 schreef Sarabi het volgende:
Oja ik moet ook nog bloem bestellen...bijna vergeten
Is er wel al afgeschreven?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:09 schreef minilot het volgende:
Ik had voor automatische incasso gekozen, maar hier ook nog geen aankondiging van het afschrijven ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |