Nee. Ik doel op Engelse subsquote:Op woensdag 23 september 2015 19:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De meeste van die grappen lijken me ook niet te vertalen. Dan mis je de helft met subs. Tenminste, ik ga er even vanuit dat hij ook NL subs ipv Engels bedoelde?
Beetje onduidelijk zo, maar ik reageerde op jou met het verzoek van rick in het achterhoofd. Jij pleitte al tegen (Engelse) subs, maar ik denk dat NL subs nog een paar stappen erger zijnquote:Op woensdag 23 september 2015 20:36 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Nee. Ik doel op Engelse subs
Meh. Vind de agressie ten koste gaan van de one-liners.quote:Op dinsdag 29 september 2015 02:11 schreef Nikmans het volgende:
Hij was weer lekker hoorDie ironman pakken als hoogtepunt
Ik voel me serieus best klote nu. Leeg en zo. Dit wordt een depressief jaar.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:00 schreef Nikmans het volgende:
NeeeeeeeeeeAfgelopen
Maar wát een ep zeg
black dynamitequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:54 schreef davako het volgende:
Zo lang weer wachten. Wat moet ik nu dan weer gaan kijken waar ik een lach van op mijn gezicht krijg.
Dragonball Superquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:54 schreef davako het volgende:
Zo lang weer wachten. Wat moet ik nu dan weer gaan kijken waar ik een lach van op mijn gezicht krijg.
Moest nog een uitroepteken achter.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:46 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Heb je Mr. Poopybutthole niet gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |