abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150255971
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 01:03 schreef LazyDave het volgende:
Opzich heeft TS wel een punt, veel van die driften zijn onbeheerst. Arthur Schopenhauer heeft uit persoonlijke ervaringen ook wel eens over ''die rot-seksualiteit'' geschreven, het fijne weet ik er ook niet van, maar veel heeft ook te maken met de Wil. Nu weet ik niet of castratie jouw antwoord is, is dat überhaupt wel legaal in Nederland?
Castratie? Ja. Maar klinkt interessant, zal eens kijken of ik meer over zijn visie op seksualiteit kan vinden :).
pi_150256219
Waar leef je dan nog voor?
pi_150257969
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:41 schreef snakelady het volgende:
Kan dat ook bij vrouwen? :P
Serieuze vraag? Welzeker kan dat, en het gebeurt ook vaak.
Bij premenopausale vrouwen met hormoongevoelige borstkanker is het een standaardonderdeel van de behandeling. Ofwel d.m.v. operatieve verwijdering van de eierstokken, ofwel d.m.v. injecties.
“I don’t hate people. I just feel better when they’re not around.”
pi_150258278
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:05 schreef 2thmx het volgende:

[..]

[..]

Heb niet verder gelezen dan je bagger OP. Eigen schuld.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 3 maart 2015 @ 19:18:05 #81
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_150258304
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:46 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Niet 24/7, dat beweer ik ook niet :). Ik constateer slechts dat onbeheerste seksuele driften veel tijd en energie opslokken die je ook aan waardevollere zaken kan besteden, zoals zelfontwikkeling of het opbouwen van waardevolle (niet op seks gebaseerde) relaties.
Och, het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Het was Schopenhauer die zei dat itt de vrouw de man een zogenaamd scheppend wezen was dankzij die driften. Doordat een man al die driften ergens in kwijt moet, en dat niet altijd bij een vrouw lukt, stort hij zich op cultuur en kunst.

Dus in plaats van castratie kun je ook paar kwasten kopen en iets op een doek kwakken (pun intended).
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  dinsdag 3 maart 2015 @ 19:22:30 #82
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_150258455
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:05 schreef 2thmx het volgende:

[..]

[..]

Maar fijne vent, alle natuurlijke driften zijn op die manier toch onbeheerst? Ga je dan ook aan de sondevoeding om je honger checmisch te onderdrukken?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_150269232
Of ga je als je je even down voelt aan de anti depressiva? Beetje snel afgeleid, aan de amfetaminen? Emoties en gedrag horen bij de mens. Als je als een robot door het leven wil gaan moet je dat vooral doen maar ik denk niet dat de meeste mensen dat willen. Ik wil met die voorbeelden hierboven geen mensen afkraken die ernstige psychiatrische aandoeningen hebben maar feit is wel dat veel mensen medicatie nemen terwijl dat in principe niet nodig is.
  woensdag 4 maart 2015 @ 00:01:07 #84
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_150269462
quote:
3s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:31 schreef 2thmx het volgende:
Zijn er andere FOK!kers die 't overwegen, of zelfs hebben gedaan?
Never 8)7
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')