Hier heb je toch geen last van als je gaat trainen of wel dan?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:07 schreef Ferdinand67 het volgende:
- Dikke huisvrouwen met pittige kapsels met personal trainers die zelf niet eens fit zijn.
- Mensen die een week gaan sporten en daarna de handdoek in de ring gooien maar vervolgens wel het hele jaar vast zitten aan een abonnement van 18 euro per maand.![]()
- Dikzakken die 1x gaan sporten en denken dat ze mega sterk zijn.
Wat is hier mis mee? Ik rook zelf ook, maar sport voor de rest wel goed. Mag je toch zelf weten lijkt mij?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:07 schreef Ferdinand67 het volgende:
- Mensen die staan te roken bij de ingang van de sportschool..
Ik ga altijd 's avondsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:28 schreef UpsideDown het volgende:
Dan ga je op de verkeerde tijd, je moet 's avonds gaan wanneer de harde werkers komen pompen, iig niet 's ochtends rond koffietijd wanneer huisvrouwtjes en werklozen 'bewegen'.
Is wat mij betreft hetzelfde als sporten en daarna een bezoek aan de mac brengenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:58 schreef Diesell het volgende:
[..]
Wat is hier mis mee? Ik rook zelf ook, maar sport voor de rest wel goed. Mag je toch zelf weten lijkt mij?
Je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:59 schreef Ferdinand67 het volgende:
[..]
Is wat mij betreft hetzelfde als sporten en daarna een bezoek aan de mac brengen
Ik ben wel gestopt met roken, het is gewoon niet goed. Maar dat moet ieder voor zich weten. Verder ben ik met drinken flink geminderd. Alleen tijdens vakanties of bijzondere gelegenheden drink ik nog. Voeding heb ik ook aangepast, er is nog een tussenweg in ongezond vreten en dat wat jij noemt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:19 schreef Diesell het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijkwant roken zorgt voor een hoog vetpercentage, al die overbodige vetten en suikers in elke sigaret dat ik eet
![]()
Maar jij bent er zeker zo eentje dat dus NOOIT alcohol drinkt, rookt en zich heel de dag bezig houd met z'n kip/rijst dieet?
Gaat erom dat roken voor of na het sporten zo tegenstrijdig is als het maar kanquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:19 schreef Diesell het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijkwant roken zorgt voor een hoog vetpercentage, al die overbodige vetten en suikers in elke sigaret dat ik eet
![]()
Maar jij bent er zeker zo eentje dat dus NOOIT alcohol drinkt, rookt en zich heel de dag bezig houd met z'n kip/rijst dieet?
Ditquote:Op maandag 2 maart 2015 21:08 schreef Etsu het volgende:
Terechte klacht. Daarom zit ik bij een andere sportschool.
Weet je hoeveel eiwit in een bigtasty zit?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:59 schreef Ferdinand67 het volgende:
[..]
Is wat mij betreft hetzelfde als sporten en daarna een bezoek aan de mac brengen
dat geeft niks bradleyquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:14 schreef ps4014 het volgende:
Ik weeg op dit moment 160 kilo 1.97 meter. Heb fucking obesitas en ik moet er wat aan doen ( ik moet aan de chicks denken) maar kapsalon shoarma extra groot, veel groente en sla met satesaus is super lekker. Zat te denken aan een crashdieet of Basicfit ( alleen dan kijkt iedereen je aan alsof ze jezus hebben gezien) obesitas icm met mijn lengte zorgt voor teveel toeristen. Mamma ik ben bang help
Nee, lekker gezond gaan lopen doen en vervolgens zo'n kankerstokje in je mond stoppen...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:19 schreef Diesell het volgende:
[..]
![]()
Ik raad aan liposuctie en steroids te nemen. Daarna boulimia ontwikkelen om op gewicht te blijven.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:14 schreef ps4014 het volgende:
Ik weeg op dit moment 160 kilo 1.97 meter. Heb fucking obesitas en ik moet er wat aan doen ( ik moet aan de chicks denken) maar kapsalon shoarma extra groot, veel groente en sla met satesaus is super lekker. Zat te denken aan een crashdieet of Basicfit ( alleen dan kijkt iedereen je aan alsof ze jezus hebben gezien) obesitas icm met mijn lengte zorgt voor teveel toeristen. Mamma ik ben bang help
die nekloze is iets van 1.70-1.75mquote:
Leugens! Dikkere mensen eten geen groentenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:14 schreef ps4014 het volgende:
No worries gwn kaulo hard trennen!!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:14 schreef ps4014 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |