Dat doe ik dus bewust nooit meer bij basic op die boks zak trainen, juist omdat het echt eruit ziet alsof je ff tof wilt doen...plus ongeveer 50% die daar wel op gaat in zo'n grote zaal slaat ook nog als een douchebagquote:Op maandag 2 maart 2015 21:08 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Tattooboys die stoer doen bij de bokszakken
Die zorgen er juist voor dat jouw abonnement niet zo veel kostquote:Op maandag 2 maart 2015 21:07 schreef Ferdinand67 het volgende:
Mensen die een week gaan sporten en daarna de handdoek in de ring gooien maar vervolgens wel het hele jaar vast zitten aan een abonnement van 18 euro per maand.
Wil je geen lekkere wijven zien in korte strakke sportkleren?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:22 schreef disasterbutton het volgende:
Ik sport altijd zonder lenzen in, dan zie ik niet verder dan een meter voor me dus heb ik ook nergens last van
Jawel, maar niet als ik bezig ben. Anders komt daar weer niks van terecht.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Wil je geen lekkere wijven zien in korte strakke sportkleren?
En Armani shirts dragenquote:Op maandag 2 maart 2015 21:41 schreef Franknfurter het volgende:
14-jarigen die hun shirtje omhoog trekken voor de spiegel om naar hun magere wasbordje te staren
En je kan beter water drinken dan sportdrankjes vol suiker.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:43 schreef Sander166 het volgende:
Koop gewoon een paar gewichten en train thuis. Voor fietsen, hardlopen, push-ups enz. hoef je niet naar de sportschool.
Volgens mij gaat 80 % van de heren in de basic-fit sporten om dan wel met veel te zwaar gewicht te trainen en te gooien om stoer te doen en op te vallen in de sportschool, en een redelijk gespierd lichaam te hebben voor de meisjes buiten de sportschool..quote:Op maandag 2 maart 2015 22:23 schreef getfitbysmith het volgende:
Van die mongooltjes die meteen te zwaar gaan benchpressen waardoor die hele stang omflikkert. En dat alleen maar om stoer te doen bij de meisjes
Ik drink altijd Slimpy. Suikervrije aanmaaklimonade. Water is ook gewoon maar water vind ik.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:45 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
En je kan beter water drinken dan sportdrankjes vol suiker.
Dit ben ik ook van plan! Baas, jij snapt het!quote:Op maandag 2 maart 2015 22:53 schreef 75020 het volgende:
Daarom heb ik lekker thuis een fitnessruimte ingericht. Lekker trainen zonder clowns om mij heen, mijn eigen spullen, eigen muziek en als ik klaar ben mijn eigen douche.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |