alles ten oosten van Nederlandquote:
Je kan er zelf toch ook over beginnen?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat sowieso niet nee. Hij zegt alleen nooit wat dus dat is wel jammer mja
Maar ik heb wel een bierbuikje.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ik wou al zeggen dat 100 kg mij wel realistisch leek, dat is dus ook zoMaar goed zoals je al zegt je bent ook bijna 2 meter. Dan mag je ook wel wat meer wegen.
Dat inieminie buikje die jij hebt?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een bierbuikje.Dat moet eraf.
Dus fitness en geen sausjes voorlopig.
Hahahaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:30 schreef Etsu het volgende:
Moet alleen opletten dat ik met wiet niet de halve koelkast ga opvreten, want dan schiet ik niet echt op.
Etsu, ging jouw piemel ook zo hangen in de sauna?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een bierbuikje.Dat moet eraf.
Dus fitness en geen sausjes voorlopig.
Geen alcohol wou ik ook doen, maar het is zo moeilijk op een zondagmiddag na het voetballen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:30 schreef Etsu het volgende:
Daarom drink ik deze maand ook geen alcohol.
Moet alleen opletten dat ik met wiet niet de halve koelkast ga opvreten, want dan schiet ik niet echt op.
gezonde hollandse jongensquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wtf, alleen maar lange mensen hier
ik ben maar 1,74 hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
echt hequote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik ben 1,69quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
beter comazuipen zonder bodemquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel lekker verder. Maar dan voel je de volgende dag je zo dik.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:31 schreef supersof het volgende:
als etsu dik is dan ben ik ook dik en ik ben niet dik
Dat moet je aan Johannes vragen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Etsu, ging jouw piemel ook zo hangen in de sauna?
Toen ik eens in een stoombad ging, ging het zowat op mijn knien allemaal. :$
Ik heb wel paar feestjes gepland staan deze maand, dus dat wordt cola. Gewoon volhouden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Geen alcohol wou ik ook doen, maar het is zo moeilijk op een zondagmiddag na het voetballen.
Geen idee, drink het altijdquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is toch nog slechter dan gewone Cola?
hoelang ben jij dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
ja maar jullie zijn ook meisjes
aspartaam wel, maar alleen bij grote hoeveelhedenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is toch nog slechter dan gewone Cola?
Aspartaam bullshitquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
aspartaam wel, maar alleen bij grote hoeveelheden
Klopt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:36 schreef Amarantha het volgende:
Het kan mij niet zoveel boeien dat het eventueel slecht voor je is. Op het moment dat ik ook stop met roken en fastfood en weet ik veel wat dan zal ik er over nadenken om cola light niet meer te gaan drinken. Tot die tijd krijg ik vast wel een ziekte ofzo van iets anders.
Oh ja bepaalde kleur M&M's mag je ook niet eten. Krijg je ook kanker van.
groot genoeg voor een manquote:
Zelfs van spijkerbroeken dragen krijg je ook kanker.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:36 schreef Amarantha het volgende:
Het kan mij niet zoveel boeien dat het eventueel slecht voor je is. Op het moment dat ik ook stop met roken en fastfood en weet ik veel wat dan zal ik er over nadenken om cola light niet meer te gaan drinken. Tot die tijd krijg ik vast wel een ziekte ofzo van iets anders.
Oh ja bepaalde kleur M&M's mag je ook niet eten. Krijg je ook kanker van.
krijg je er ook kanker van dan wijsneusquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee man, zit er echt in, ik zweer je.
Ga naakt lopen danquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zelfs van spijkerbroeken dragen krijg je ook kanker.
Ik leef zoals ik wil, en als ik kanker oid krijg, primaHeb ik vrede mee.
1,69 valt toch wel mee hoe kleinquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:38 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vriend is ook niet zo groot maar vind ik niet ergBen zelf ook niet zo groot haha.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zelfs van spijkerbroeken dragen krijg je ook kanker.
Ik leef zoals ik wil, en als ik kanker oid krijg, primaHeb ik vrede mee.
Tot zover heb ik nog niks gemerkt. Ik houd je op de hoogtequote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
krijg je er ook kanker van dan wijsneus
Nee man, je bent te dikquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je me naakt wil zien, kan je ook gewoon om pics vragen.
Doe ik ook. Maar er komen alleen maar korte antwoorden uit op alles dusjaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kan er zelf toch ook over beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |