Kk zieke bloedwraak ahh mattiequote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:13 schreef Amarantha het volgende:
Inso, wat vond je zo wtf aan die aflevering?
Ja wilde hem al kijken. Kan nu toch niks doen. Koorts erbij gekregen man man manquote:
Eerste aflevering ook gezien?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wilde hem al kijken. Kan nu toch niks doen. Koorts erbij gekregen man man man
Nee, ging die over?quote:
Mwoah, ik moet een paper schrijven maar ik heb werkelijk geen idee of ik het goed doe.quote:
Succesquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mwoah, ik moet een paper schrijven maar ik heb werkelijk geen idee of ik het goed doe.Ik weet niet wat ze van me verwachten.
En vind het ook best pittig om het bondig te formuleren.
Ik laat het nu even rusten, morgen weer.![]()
Daar?
Hij gaat altijd beetje naar niet-toeristische landen tch?quote:
Yup, tof programmaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij gaat altijd beetje naar niet-toeristische landen tch?
Nee en nee. Ik had/heb de laatste tijd een beetje veel gezeik en druk in m'n hoofd, dus ik kon me totaal niet concentreren thuis en had al 4 weken niks gedaan voor de studie. Dus ben zondag gevlucht naar mn ouders en nu wel ietsje opgeschoten. Vanavond ga ik weer terug.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:04 schreef Amarantha het volgende:
Bevalt het alleen wonen een beetje Etsu? Of heb je alweer huisgenoot?
quote:
Aaah op die fiets.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was even om te peilen of er geïnteresseerden waren.
Wtf?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:08 schreef Etsu het volgende:
We hebben elkaar al 2,5 week niet gesproken trouwens.Ze is om een of andere onbekende reden boos op me en negeert me weer terwijl toen ik d'r voor het laatst sprak, nog over koetjes en kalfjes hadden.
![]()
Zal wel.
Wou net zeggen.. Niet (teveel) moeite insteken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Het zal wel. Ik laat d'r naar me toe komen, ik ga het niet doen.
Mja, best lastig aangezien ik nou ook niet echt superveel vrienden in Grunna heb ofzo en de afgelopen 3 jaar bijna alleen met d'r omging.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wou net zeggen.. Niet (teveel) moeite insteken.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, best lastig aangezien ik nou ook niet echt superveel vrienden in Grunna heb ofzo en de afgelopen 3 jaar bijna alleen met d'r omging.
Heb normaal geen moeite om alleen te zijn hoor, maar dat huis is veel te groot voor mij alleenquote:
Nee, had ik al in huis.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:14 schreef Amarantha het volgende:
Etsu, heb jij ook speciale kleding/schoenen gekocht voor de sportschool?
Waar?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga me één deze dagen inschrijven voor vrijwilligerswerk.
Ja ik dus niet. Enige joggingsbroeken die ik heb daar slaap/chill ik in dus ik moet nieuwe kopen. En heb ook geen sportschoenen voor in de sportschool. Mwehquote:
Weet nog niet. Moet even kijken. Wil sowieso iets met ouderen doen denk ik. *Zolang ze maar niet (ernstig) dement zijnquote:
Kopen dus.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik dus niet. Enige joggingsbroeken die ik heb daar slaap/chill ik in dus ik moet nieuwe kopen. En heb ook geen sportschoenen voor in de sportschool. Mweh
Gemeente belasting, rioolhffing, etcquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:20 schreef Amarantha het volgende:
En nieuwe zak kattenvoer bestellen. Damn geld vliegt er echt weer uit hoor.
Ik voel je pijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gemeente belasting, rioolhffing, etc
361 euro gvd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |