watquote:Op maandag 2 maart 2015 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik andere cafe's die niet homogerelateerd zijn.
En Paxcons bed.
Ik ook fucking ergquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:04 schreef Amarantha het volgende:
Pff nog steeds keelpijn. Misschien morgen maar even de huisarts bellen, Begin inmiddels wel beetje gek te worden van zolang verkouden zijn, vooral die klote keel.
Ah dat is ook wel vervelend jaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook fucking ergwilde eigenlijk naar bioscoop, maar denk niet dat het verstandig is als ik alleen maar aan het blaffen ben
Doe zonnebank. Lekker opwarmenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook fucking ergwilde eigenlijk naar bioscoop, maar denk niet dat het verstandig is als ik alleen maar aan het blaffen ben
Nee precies. Maar heerst volgens mij ook wel erg. Heb ook wel beetje verhoging denk ik. En dan dit weer buitenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah dat is ook wel vervelend jaHoesten heb ik weinig last van. Vooral heel veel snot in mijn neus telkens en elke ochtend wakker worden met keelpijn. Maar dat laatste trekt wel weer weg als ik pijnstillers in neem maar heb ik ook geen zin in weken lang
Laatste keer dat ik onder zonnebank lag was 15 jaar geleden denk ikquote:
Ik had vorige week ook ineens vies erge oorpijn. Wel onwijs blij dat dat na één nacht slapen weer weg was. Wel sindsdien gevoel alsof één oor beetje dicht zitquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee precies. Maar heerst volgens mij ook wel erg. Heb ook wel beetje verhoging denk ik. En dan dit weer buitenwordt je ook niet echt beter van
Nog meer lege winkels hier in Emmenquote:'Christine le Duc sluit acht winkels omdat ze onrendabel zijn. Daardoor verliezen twintig mensen met een tijdelijk contract hun baan. Dat heeft de onderneming dinsdag bekendgemaakt.
Het gaat om de filialen in Hengelo, Amsterdam-Noord, Zoetermeer, Delft, Ede, Dordrecht, Emmen en van de drie winkels in Arnhem.'
Vind echt chill zeker met dit weerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik onder zonnebank lag was 15 jaar geleden denk ik
Vind ik niks
Ik heb daar echt het geduld niet voorquote:
Christine le Ducquote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog meer lege winkels hier in Emmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |