Ignorance is bliss. En ja, ik ben minder actief.. dat heeft zijn redenen. Daar hoef ik geen verantwoording voor af te leggen en al helemaal niet bij jou. Er zijn ook mensen die enigzins een leven hebben en daarom zijn we dan ook met een 'team' aan ONZ mods. Maar dat begrijp je vast niet, omdat je kortzichtig bent en je oordeel al klaar hebt zonder ook maar een enig beeld te hebben van hoe de vork nu precies in de steel steekt.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou wijsneus, ten 1e is dat niet zo en ten 2e lijkt het me beter als je zélf eens een voorbeeld gaat geven van hoe het volgens jou dan zou moeten, want buiten commentaar leveren en slotjes zetten doe je ook al tijden geen ene flikker meer op het hele ONZ.
Ja hoor, je hebt helemaal gelijk. Veel succes verder.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:30 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ignorance is bliss. En ja, ik ben minder actief.. dat heeft zijn redenen. Daar hoef ik geen verantwoording voor af te leggen en al helemaal niet bij jou. Er zijn ook mensen die enigzins een leven hebben en daarom zijn we dan ook met een 'team' aan ONZ mods. Maar dat begrijp je vast niet, omdat je kortzichtig bent en je oordeel al klaar hebt zonder ook maar een enig beeld te hebben van hoe de vork nu precies in de steel steekt.
Maar bedankt voor je inhoudsloze bijdrage, dat is het grootste probleem tegenwoordig. Users die continu lopen te jankzakken over hoe alles beter moet maar zelf geen zak bijdragen. Vroeger was alles beter ditdatalles.
Precies. dat bedoel ik. Weer zo'n nuttige bijdrage.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja hoor, je hebt helemaal gelijk. Veel succes verder.
Je moeder.quote:
Zeker niet, doe haar de groeten.. die lekkere wilde cougar rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:
Oke vaderquote:Op maandag 2 maart 2015 19:39 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Zeker niet, doe haar de groeten.. die lekkere wilde cougar rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Nee, dit schiet op, wens ik je succes en dan tóch weer ff door blijven gaan. Wat had je dan voor bijdrage in je hoofd, zeg het eens.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:36 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Precies. dat bedoel ik. Weer zo'n nuttige bijdrage.
Van jou verwacht niemand iets.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dit schiet op, wens ik je succes en dan tóch weer ff door blijven gaan. Wat had je dan voor bijdrage in je hoofd, zeg het eens.
Ow het was welgemeend? Dat kon ik er niet uithalen, je klonk zo sarcastisch. Een bijdrage? Nou, een topic waar moeite in gestopt is zou een grote bijdrage zijn voor ONZ.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dit schiet op, wens ik je succes en dan tóch weer ff door blijven gaan. Wat had je dan voor bijdrage in je hoofd, zeg het eens.
Dat is precies wat ik ook bedoel.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ow het was welgemeend? Dat kon ik er niet uithalen, je klonk zo sarcastisch. Een bijdrage? Nou, een topic waar moeite in gestopt is zou een grote bijdrage zijn voor ONZ.
Dat is precies wat ik ook bedoel.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik ook bedoel.
*kledders afveegt*quote:Op maandag 2 maart 2015 20:13 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik ook bedoel.
*penisboks*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |