ik vond ze echt fantastisch.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:23 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind die echt kk eng. Nu nog.
Allemaal.
Ik wil ze doodknijpen. Ging altijd met spullen gooien als mn zusje dit wilde zien en ik niet.quote:
Woppy is overleden aan een spierziektequote:Op maandag 2 maart 2015 15:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik wil ze doodknijpen. Ging altijd met spullen gooien als mn zusje dit wilde zien en ik niet.
als ik het voor het zeggen had, had ie gekozen voor sterven aan een spierziekte.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Woppy is overleden aan een spierziekte
Dit, die ratten waren echt klootzakken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Shiiiit, dit was psychologisch terrorisme. Doodsbang werd ik ervan.
Hebben schildpadden vaker last van.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Woppy is overleden aan een spierziekte
Nog nooit een programma met zoveel plezier gekeken als Samson & Gert.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:05 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Dat was net zoiets als Samson en Gert. Ik keek het alleen als er geen fuck op tv was.
Ik heb nooit begrepen wat daar nou leuk aan was, altijd dezelfde domme grappen en dan nog die kuthond.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nog nooit een programma met zoveel plezier gekeken als Samson & Gert.
MWOEAHHH GERTJEquote:Op maandag 2 maart 2015 16:05 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Dat was net zoiets als Samson en Gert. Ik keek het alleen als er geen fuck op tv was.
Als ik bij mijn moeder logeer slaap ik gewoon weer onder een Samsondekbed.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:10 schreef emptiness het volgende:
Daar keek ik vroeger naar, maar ik keek liever naar Samson & Gert (daar had ik zelfs een CD van)
Eigenlijk waren veel van die kinderprogramma's behoorlijk fucked up en/of eng.
Nou nou best wel boeiend dezequote:Op zaterdag 7 maart 2015 06:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Als ik bij mijn moeder logeer slaap ik gewoon weer onder een Samsondekbed.
Ik ook. 10 jaar geleden een Samson dekbedovertrek voor onze oudste zoon gekocht, maar die is nu 12 en vindt Samson maar kinderachtig. Dus leg ik hem zelf maar op mijn bedquote:Op zaterdag 7 maart 2015 06:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Als ik bij mijn moeder logeer slaap ik gewoon weer onder een Samsondekbed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |