SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en nee. Gewoon zo'n pakje met nog wat toegevoegde groenten.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga je zelf maken?
Ik ga linzencurry maken.
Zo'n wereldgerecht pakje?quote:Op maandag 2 maart 2015 15:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja en nee. Gewoon zo'n pakje met nog wat toegevoegde groenten.![]()
maar ik vind lekker.
Ik ga wel ooit de echte versie zelf proberen te maken.
Heb je recept voor linzencurry?
Ja heel veel. Jammer ditquote:
Jij verdient echt klappen jij.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja heel veel. Jammer dit
Ik deed mijn Cheesecake tenminste niet uit zo'n pakje. Just saying
Ja. Ama je moet het aanpassen aan je eigen smaak..quote:Op maandag 2 maart 2015 15:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja en nee. Gewoon zo'n pakje met nog wat toegevoegde groenten.![]()
maar ik vind lekker.
Ik ga wel ooit de echte versie zelf proberen te maken.
Heb je recept voor linzencurry?
Euwkey klinkt goed. Maar groene of rode linzen?quote:Op maandag 2 maart 2015 15:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Ama je moet het aanpassen aan je eigen smaak..
Uitje fruiten, knoflook erbij.
Daarna linzen erbij en eventjes roeren. Water toevoegen, niet te weinig want het wordt dik. Daarna die kokosplak, weet niet hoe het heet. Dikke plak waarmee je kokosmelk maakt. Hierna voeg je toe wat je wil. Ik doe vaak paprika, aardappelen, champignons en zo. Daarna doe ik er een ton aan kerrie in![]()
Hierbij maak je pandan of Surinaamse rijst![]()
OMG ZO GOED
Doe danquote:Op maandag 2 maart 2015 15:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij verdient echt klappen jij.
lang geen cizkek meer gemaakt trouwens.
Ze3ma suri rijst kennerquote:Op maandag 2 maart 2015 15:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Ama je moet het aanpassen aan je eigen smaak..
Uitje fruiten, knoflook erbij.
Daarna linzen erbij en eventjes roeren. Water toevoegen, niet te weinig want het wordt dik. Daarna die kokosplak, weet niet hoe het heet. Dikke plak waarmee je kokosmelk maakt. Hierna voeg je toe wat je wil. Ik doe vaak paprika, aardappelen, champignons en zo. Daarna doe ik er een ton aan kerrie in![]()
Hierbij maak je pandan of Surinaamse rijst![]()
OMG ZO GOED
Vind rode er beter bij passenquote:Op maandag 2 maart 2015 15:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Euwkey klinkt goed. Maar groene of rode linzen?
En ik gebruik alleen basmati of zwarte rijst.
Gewoon Dr. Oetker kwarktaart.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja heel veel. Jammer dit
Ik deed mijn Cheesecake tenminste niet uit zo'n pakje. Just saying
heb je weinig aan. Aan de zijkanten kan je nu alleen extra contacten neerzetten. Voor dat extraatje zoveel geld uitgeven is overdreven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |