Helemaal mee eens, echter geldt deze uitspraak altijd:quote:Op maandag 2 maart 2015 14:47 schreef Jotwoo het volgende:
dit is dezelfde vraag als: 'wat kost een nieuwe auto'. Iets meer informatie over type, bouwjaar, foto van de schade, etc moet je op zn minst wel posten zodat IEMAND er wat zinnigs over kan zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neequote:Op maandag 2 maart 2015 14:52 schreef gianni61 het volgende:
toevallig tegen een zilverkleurige megane aan?
quote:Op maandag 2 maart 2015 14:47 schreef Jotwoo het volgende:
dit is dezelfde vraag als: 'wat kost een nieuwe auto'. Iets meer informatie over type, bouwjaar, foto van de schade, etc moet je op zn minst wel posten zodat IEMAND er wat zinnigs over kan zeggen.
quote:Op maandag 2 maart 2015 14:48 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, echter geldt deze uitspraak altijd:fiat punto uit 2005SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zou zo even kijken of ik een foto kan makenGroot fan van User Wotte
wel doen, anders kunnen wij ook lastig advies geven (anders dan ga naar de garage).quote:Op maandag 2 maart 2015 14:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
fiat punto uit 2005
ik zou zo even kijken of ik een foto kan maken
quote:Op maandag 2 maart 2015 15:49 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
wel doen, anders kunnen wij ook lastig advies geven (anders dan ga naar de garage).
alleen die stand van die rechterlamp is dat niet een probleemquote:Op maandag 2 maart 2015 15:57 schreef eXplorer1 het volgende:
niks aan doen, gewoon ermee doorrijden, je kan het zelf ook proberen het wat rechter te maken.
bovenstaand is enkel mijn mening, voor zulke kleine dingen zou ik geen geld aan spenderen voor een punto'tje.
hmm, ninja edit was net te laatquote:Op maandag 2 maart 2015 15:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
alleen die stand van die rechterlamp is dat niet een probleem
ja hij gaat wel nog goed open en dichtquote:Op maandag 2 maart 2015 16:16 schreef Sounddragon het volgende:
Daar zit nog wel wat meer rommel achter.. tussenbalk zal ook ingedrukt zijn.. misschien radiateur steuntjes afgebroken, fan klem.. Dat wordt geen vakantie dit jaar![]()
Gaat de kap nog wel open en weer goed dicht?
Vaak zijn radiatoren gedeeltelijk van kunststof, en die hebben pootjes die bij het minste of geringste afbreken.. even goed checken, je wilt niet dat dat ding een beetje gaat zwerven onder je motorkapquote:Op maandag 2 maart 2015 16:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja hij gaat wel nog goed open en dicht
op eerste gezicht lijkt er niet zoveel mis met radiateur etc. mijn lieve vader gaat hem dit weekend even checken.
Dat is helemaal waar.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vaak zijn radiatoren gedeeltelijk van kunststof, en die hebben pootjes die bij het minste of geringste afbreken.. even goed checken, je wilt niet dat dat ding een beetje gaat zwerven onder je motorkap
Als de kap nog goed open en dicht gaat kan het allemaal nog best meevallen![]()
Wel zoals gezegd even de verlichting laten richten, want dat is wel heel vervelend voor medeweggebruikers.. en je hebt zelf ook je licht liever op de weg voor je als in de bomen naast de weg denk ik..
Er lijkt weinig mis met de motorkap nee.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:36 schreef Fer het volgende:
Is er wat mis met die motorkap?
Denk eerder gewoon dat ie bumper wat naar achteren staat aan de bestuurderkant. Zitten de lampen nog vast of zijn de bevestigingen gebroken?
Misschien ben je er wel met een nieuwe bumpersteuntje eronder schroeven.
Als jij je wagen totallos rijdt, mag je hem bij mij op de oprit parkeren. Dan heb ik een wagen voor niets met enkel cosmetische schade.quote:
Mijn pa wel. Ik ga zaterdag even met hem kijken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:21 schreef junkiexp het volgende:
Ben je handig TS?
Dit is best zelf te fixen als je wat steeksleutels kan vasthouden....
Lijmen, plakken beugel eraan schroeven?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:21 schreef Tjacka het volgende:
koplampen zijn afgebroken dus moeten nieuwe koplampen in
de rest is een kwestie van bumper naar voren schuiven en klaar
valt nog mee
mijn pa had het er over dat ze er wel aan vast moeten zitten op de normale manier voor de apkquote:
Electrische verstelling moet werken en lichtbeeld normaal.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn pa had het er over dat ze er wel aan vast moeten zitten op de normale manier voor de apk
mm ga het proberenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:42 schreef Fer het volgende:
[..]
Electrische verstelling moet werken en lichtbeeld normaal.
Wowquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:53 schreef Sounddragon het volgende:
Bumper eraf, koplamp eruit, even goed kijken, want er is wel ergens iets ingedrukt linksvan het midden waar de bumper op vastzit.. dat knoop je met iets stevigs (sleepkabel, ketting, spanband dubbel) aan iets nóg stevigers (boom? trekhaak van een andere stevige auto) vast, en je rolt de auto met de hand rustig achteruit zodat je een rukje krijgt.. dit kun je naar gelang noodzaak uiteraard ook met iets meer geweld doen, zodat je de boel weer iets uittrekt tot het gelijk is aan de andere kant.... Spul weer terugmonteren als alles nog goed is.. nog steeds je verlichting (laten afstellen) en klaar istie weer.. Kan ook iets subtieler als je per ongeluk de beschikking hebt over een kettingtakeltje of een pulliftje ofzo, maar dat heeft de gemiddelde klussert niet in de schuur liggen.
Met als voetnootje dat het stuk wat nu ingedrukt was, dus wel zwakker blijft als daarvoor, dus kreukelshit is een beetje zachter geworden mocht je ooit weer ergens tegenaan vlammen.
Als het lukt, kun je in de verkoopadvertentie zetten dattie kampstyle is uitgedeuktquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wow
heb deze hele reactie helemaal gemist
ga het morgen zeker zo proberen
dank je
ik ga er weer lekker mee door rijden natuurlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als het lukt, kun je in de verkoopadvertentie zetten dattie kampstyle is uitgedeukt
Geluktquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:53 schreef Sounddragon het volgende:
Bumper eraf, koplamp eruit, even goed kijken, want er is wel ergens iets ingedrukt linksvan het midden waar de bumper op vastzit.. dat knoop je met iets stevigs (sleepkabel, ketting, spanband dubbel) aan iets nóg stevigers (boom? trekhaak van een andere stevige auto) vast, en je rolt de auto met de hand rustig achteruit zodat je een rukje krijgt.. dit kun je naar gelang noodzaak uiteraard ook met iets meer geweld doen, zodat je de boel weer iets uittrekt tot het gelijk is aan de andere kant.... Spul weer terugmonteren als alles nog goed is.. nog steeds je verlichting (laten afstellen) en klaar istie weer.. Kan ook iets subtieler als je per ongeluk de beschikking hebt over een kettingtakeltje of een pulliftje ofzo, maar dat heeft de gemiddelde klussert niet in de schuur liggen.
Met als voetnootje dat het stuk wat nu ingedrukt was, dus wel zwakker blijft als daarvoor, dus kreukelshit is een beetje zachter geworden mocht je ooit weer ergens tegenaan vlammen.
Ook geluktquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:42 schreef Fer het volgende:
[..]
Electrische verstelling moet werken en lichtbeeld normaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |