Helaas even geen geld, althans niet zoveel.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:54 schreef freak1 het volgende:
doe dan een bod.
heb vandaag dat nieuwe horloge gezien.
godver wat goed.
maar 6000 pond.. godver.. als ik dat koop krijg ik echt ruzie thuis...
quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:14 schreef kikoooooo het volgende:
Kun je eens een foto posten om je pols?
Maar toch een kleine kick mochten er andere geïnteresseerden zijn.quote:
Helaas loopt er op dit moment niet nog iemand rond met zon klokje die er superblij mee isquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:21 schreef MoparDriver het volgende:
Topklok, is z'n geld meer dan waard. Draag em zelf dagelijks.
tja, ik heb het ding ook als werkhorloge.. maar ik werk voor een bijzonder groot bedrijf op hoog niveau.. maar amerikaans en daar worden de G-Shocks toch echt wel als een Net/Tof/onderscheidend horloge gezien.. mits je een fatsoenlijke hebt zoals deze.. en ik klus er ook gewoon mee.. battlescars enzoquote:Op zondag 19 juli 2015 20:13 schreef Sounddragon het volgende:
Ik denk dat hij toch echt wél duur is.. De meeste mensen die ik ken die een G-Shock dragen, hebben dat ding als werkhorloge, omdat je dus wéét dat hij gaat beschadigen en/óf stuk kan gaan, en dan is jouw vraagprijs dus een beetje aan de hoge kant. Voor mensen die dat als budget hebben voor een 'net' klokkie, kan ik me voorstellen dat je voor dat geld iets anders gaat kopen als een G. Je zit dus precies tussen 2 markten in, en dat is lastig vissen.
Probeer MP of the Bay eens, maar dat kun je zelf ook wel verzinnen denk ik.
dan ga ik anderhalf jaar na dato gewoon superschofterig doen.. 200 euro inc. verzenden.. reserveklokje voor mij....quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:42 schreef Antony1989 het volgende:
Kick, krijg wel PM berichten maar daar wordt niet meer op gereageerd
Ik heb geen idee bij welk bedrijf je werkt, maar dit slaat echt helemaal nergens op. Wat een hoop gelul bij elkaar, in geen enkel fatsoenlijk bedrijf dragen medewerkers G-Shocks, alleen op een werkplaats misschien. Dat is puur buitenspul voor op vakantie. Geen kantoorhorloge. UBoats overigens ook niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 08:06 schreef freak1 het volgende:
[..]
tja, ik heb het ding ook als werkhorloge.. maar ik werk voor een bijzonder groot bedrijf op hoog niveau.. maar amerikaans en daar worden de G-Shocks toch echt wel als een Net/Tof/onderscheidend horloge gezien.. mits je een fatsoenlijke hebt zoals deze.. en ik klus er ook gewoon mee.. battlescars enzoanyway, het is geen goedkoop horloge.. en dat is er aan te zien.. ben het met je eens als je het over een g-shock van 3 tientjes hebt, maar dit is wel andere koek...
het voelt als een degelijk horloge, het draagt als een degelijk horloge en het is een degelijk horloge.. niet heel veel anders als de UBoats of andere horloges.. en laten we eerlijk zijn.. zo'n Rolex is een beetje een kampershorloge.. liever een goed betrouwbaar klokje..
[..]
dan ga ik anderhalf jaar na dato gewoon superschofterig doen.. 200 euro inc. verzenden.. reserveklokje voor mij....
Hoewel ik hem niet meer draag vind ik 200 inclusief te laag. Ik noteer het, voor het geval dat hij over 2-3 jaar nog niet verkocht isquote:Op vrijdag 22 januari 2016 08:06 schreef freak1 het volgende:
[..]
tja, ik heb het ding ook als werkhorloge.. maar ik werk voor een bijzonder groot bedrijf op hoog niveau.. maar amerikaans en daar worden de G-Shocks toch echt wel als een Net/Tof/onderscheidend horloge gezien.. mits je een fatsoenlijke hebt zoals deze.. en ik klus er ook gewoon mee.. battlescars enzoanyway, het is geen goedkoop horloge.. en dat is er aan te zien.. ben het met je eens als je het over een g-shock van 3 tientjes hebt, maar dit is wel andere koek...
het voelt als een degelijk horloge, het draagt als een degelijk horloge en het is een degelijk horloge.. niet heel veel anders als de UBoats of andere horloges.. en laten we eerlijk zijn.. zo'n Rolex is een beetje een kampershorloge.. liever een goed betrouwbaar klokje..
[..]
dan ga ik anderhalf jaar na dato gewoon superschofterig doen.. 200 euro inc. verzenden.. reserveklokje voor mij....
Wat een horloge al niet teweeg brengt..quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:27 schreef Geckoo het volgende:
jongens, smaken verschillen dus mochten jullie verder in conclaaf willen graag in een pm sessie![]()
quote:Op maandag 2 maart 2015 16:23 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Fantastisch die prijs! Helaas te duur voor mij.
Misschien komt t ook omdat je zelf pas na 2 weken replyed telkens. Dat onderhandelt niet echt heel fijnquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:42 schreef Antony1989 het volgende:
Kick, krijg wel PM berichten maar daar wordt niet meer op gereageerd
Wat heb je in gedachten? 250 ex?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:14 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Hoewel ik hem niet meer draag vind ik 200 inclusief te laag. Ik noteer het, voor het geval dat hij over 2-3 jaar nog niet verkocht is
marktplaatspauperquote:Op zondag 24 januari 2016 22:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
leuk en mooi
55 euro ik kom ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |