quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:44 schreef Ireyon het volgende:
Nog meer mensen die enthousiast worden van de nieuwe HTC 10?
Ben heel benieuwd wat er dinsdag allemaal van waar blijkt te zijn
die 3 knoppen onderaan het scherm bedoel je? heb net getest, maar het is minimaal 3 aanvinken en maximaal 4, qua mogelijke functies... (ik heb bijvoorbeeld: terug, home, recente apps)quote:Op woensdag 13 april 2016 21:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand die de HTC One M9 heeft die mij kan vertellen of de on-screen knoppen ook permanent verborgen kunnen blijven. Wil liever pie controls gebruiken.
Je zou het kunnen verbergen als het goed is in de settings.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die 3 knoppen onderaan het scherm bedoel je? heb net getest, maar het is minimaal 3 aanvinken en maximaal 4, qua mogelijke functies... (ik heb bijvoorbeeld: terug, home, recente apps)
Een van de mogelijke vinkjes is 'navigatiebalk verwijderen'.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Je zou het kunnen verbergen als het goed is in de settings.
hmmm, waar kan je dat uitvinken dan?quote:Op donderdag 14 april 2016 01:10 schreef svann het volgende:
[..]
Een van de mogelijke vinkjes is 'navigatiebalk verwijderen'.
Dan is hij iig vaker weg. En met omhoog swipen weer terug.
Net ingesteld, eens kijken hoe dat bevalt.
Instellingen, aanpassen, (navigatiebalk) navigatieknoppen wijzigen, navigatiebalk verbergen aanvinken.quote:
Verbeterd.quote:Op donderdag 14 april 2016 01:10 schreef svann het volgende:
Een van de mogelijke vinkjes is 'navigatiebalk verwijderen verbergen'.
Ook gedaan sinds gisteren, maar ik merk dat ik het gedrag van die navigatiebalk zo goed ken, dat ik het weinig toe vind voegenquote:Op donderdag 14 april 2016 11:12 schreef svann het volgende:
[..]
Instellingen, aanpassen, (navigatiebalk) navigatieknoppen wijzigen, navigatiebalk verbergen aanvinken.
Ik vind het wel prettig dat je 'm desgewenst kunt laten verdwijnen.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ook gedaan sinds gisteren, maar ik merk dat ik het gedrag van die navigatiebalk zo goed ken, dat ik het weinig toe vind voegen
Dat laatste ben ik sowieso met je eens, daarom de 10quote:Op donderdag 14 april 2016 11:38 schreef svann het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig dat je 'm desgewenst kunt laten verdwijnen.
Ben niet zo'n fan van onscreen-knoppen.
Heb hem al verlengd bij Vodafone, de release staat op 2 meiquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:24 schreef MrBradge het volgende:
Ik zit heel erg te twijfelen tussen de Galaxy S7 of de HTC 10 maar zéker omdat ik de camera's belangrijk vind (En ook stiekem wel een beetje Samsung moe ben) Ga ik voor de HTC 10. Ik mag in Juni verlengen, zou 'ie dan al in de winkels liggen?
Dat is al lekker snel!quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:43 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Heb hem al verlengd bij Vodafone, de release staat op 2 mei
KPN heeft 'm ook vanaf 2 mei. Ben erg benieuwdquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is al lekker snel!
Dan weet ik dat, zal hem gaan halen bij m`n verlenging bij de KPN
Van wat ik heb begrepen is dat de camera zich kan meten met de huidige concurrenten. Geen enkele camera heeft namelijk perfecte foto's. Die van de S7 zijn (wederom) veel te veel oververzadigd qua kleur, die van de Nexus P6 heeft geen OIS en die van de LG G5 presteert minder in het donker. De HTC 10 heeft moeite met dynamisch bereik, maar doet het verder wel hartstikke primaquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:52 schreef MrBradge het volgende:
Van wat ik heb begrepen is die telefoon op alle fronten waanzinnig, behalve de camera.
Ik vind vooral de Frontcamera en het geluid van de microfoons wel belangrijk, en wat ik begrepen heb doet de HTC Dit wel het beste.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen is dat de camera zich kan meten met de huidige concurrenten. Geen enkele camera heeft namelijk perfecte foto's. Die van de S7 zijn (wederom) veel te veel oververzadigd qua kleur, die van de Nexus P6 heeft geen OIS en die van de LG G5 presteert minder in het donker. De HTC 10 heeft moeite met dynamisch bereik, maar doet het verder wel hartstikke prima
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |