SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 maart 2015 23:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb je geen smaak in je mond? Het is beter dan die standaard dönerrollen die iedere tent in Nederland heeft.
Neee, ik kan niet tegen die vleesstukken in durum. Ik ga daar echt van over mijn nek. Net een hap genomen maar bleh.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Eet eerst je verkeerde bestelling op, ziyan olmasin.
Vraag me echt af hoe het smaakt. Elke keer als ik op station ben denk ik 'zal ik halen' maar uiteindelijk laat ik mij toch verleiden door Starbucks.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:00 schreef Che_ het volgende:
Tm die van company is idd anders. Het slechtste en meest vieze van allemaal
Luister maar niet naar Che; het is ietsje beter dan de reguliere döner die je overal krijgt.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vraag me echt af hoe het smaakt. Elke keer als ik op station ben denk ik 'zal ik halen' maar uiteindelijk laat ik mij toch verleiden door Starbucks.
Niet doen, geloof me. Hun falafel is wel oke dat haal ik heel soms.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Neee, ik kan niet tegen die vleesstukken in durum. Ik ga daar echt van over mijn nek. Net een hap genomen maar bleh.
[..]
Vraag me echt af hoe het smaakt. Elke keer als ik op station ben denk ik 'zal ik halen' maar uiteindelijk laat ik mij toch verleiden door Starbucks.
Julia's.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil ook Julia's en Vapiano proberen maar die Starbucks is echt een bitch. Ik blijf steeds fraps halen.
Dus ik houd nog een plekje over voor een frap zeg je?quote:Op zondag 1 maart 2015 23:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Julia's..
Raad ik sterk af. Je betaalt veels te veel en je krijgt veels te weinig.
En er is ook varken in gevonden. True storyquote:Op zondag 1 maart 2015 23:11 schreef A_Valbuena het volgende:
Heey hier in Amsterdam is Doner Company niet halal, just saying
Overal hetzelfde, rollen die uit een fabriek komen.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:10 schreef Che_ het volgende:
Of loop naar binnen en check hoe die rol er ziet. helemaal glad en egaal. Dan weet je al genoeg
Verbaast me niets manquote:Op zondag 1 maart 2015 23:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
En er is ook varken in gevonden. True story
Nee, zeker nietquote:Op zondag 1 maart 2015 23:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Overal hetzelfde, rollen die uit een fabriek komen.
WIE BEN JIJquote:Op zondag 1 maart 2015 23:14 schreef A_Valbuena het volgende:
[..]
Verbaast me niets man. Heb er gelukkig nooit gegeten
Jij weet, daaromquote:Op zondag 1 maart 2015 23:14 schreef A_Valbuena het volgende:
[..]
Verbaast me niets man. Heb er gelukkig nooit gegeten
quote:Op zondag 1 maart 2015 23:18 schreef Bortecinem het volgende:
En mensen die niet naar Duitsland gaan om goede kebab te eten.Jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |