abonnement Unibet Coolblue
pi_150198095
Hallo!!

Zoals de titel al zegt : mijn microdermal gaat er uit.... ik heb er 3 in mijn borst laten zetten iets meer dan een half jaar geleden. De derde ging er al heel moeizaam in en zat in het begin al een beetje scheef. Nu was hij ontstoken en heb ik er voor de nacht een tijdje een pleister op geplakt. Nu wilde ik dus gisteren de pleister eraf halen en kwam 1 kant van het voetje ook mee naar boven....! Ik heb hem er terug in gedrukt maar dit gaat natuurlijk niet lang goed!

Iemand ervaring met die dingen?
Kan ik hem het best laten verwijderen bij een piercer of arts? Of het voetje er buiten laten en wachten tot hij er vanzelf uit gaat?
  zondag 1 maart 2015 @ 22:50:41 #2
277627 Seven.
We are Borg.
pi_150198235
Gewoon bij een piercer laten verwijderen, voel je bijna niks van. De mijne een minimaal littekentje aan overgehouden. Microdermals zijn klotepiercings qua uitgroeien en ontstekingen.
Resistance is futile.
pi_150198272
quote:
2s.gif Op zondag 1 maart 2015 22:50 schreef Seven. het volgende:
Gewoon bij een piercer laten verwijderen, voel je bijna niks van. De mijne een minimaal littekentje aan overgehouden. Microdermals zijn klotepiercings qua uitgroeien en ontstekingen.
Vertel mij wat! Ze zijn meer ontstoken dan dat ik er plezier van heb :( wel naar een andere piercer dan want over deze ben ik zeker niet tevreden!
  zondag 1 maart 2015 @ 22:54:17 #4
277627 Seven.
We are Borg.
pi_150198363
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 22:52 schreef Lady_S6 het volgende:

[..]

Vertel mij wat! Ze zijn meer ontstoken dan dat ik er plezier van heb :( wel naar een andere piercer dan want over deze ben ik zeker niet tevreden!
Waarschijnlijk ligt het niet eens aan je piercer. Zijn je sieraden titanium of chirurgisch staal? Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die het langer heeft volgehouden dan een jaar om eerlijk te zijn, al zijn er ongetwijfeld mensen die weinig problemen hebben met hun microdermals.
Resistance is futile.
pi_150198469
quote:
2s.gif Op zondag 1 maart 2015 22:54 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ligt het niet eens aan je piercer. Zijn je sieraden titanium of chirurgisch staal? Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die het langer heeft volgehouden dan een jaar om eerlijk te zijn, al zijn er ongetwijfeld mensen die weinig problemen hebben met hun microdermals.
Als het goed is chirurgisch staal, maar ik durf daar niet echt meer heen omdat het met zetten al niet helemaal goed ging. Hij heeft hem er 3 keer opnieuw in moeten zetten en dat was niet zo heel fijn :P ze zijn er inderdaad wel alleen behoor ik niet tot die groep denk ik :P
pi_150210159
Nou hij is er vanmorgen toch zelf uit gegaan. Heb even het wondje een beetje "uitgeknepen" om het vuil eruit te halen en nu maar goed schoon houden!
  maandag 2 maart 2015 @ 15:46:05 #7
277627 Seven.
We are Borg.
pi_150216357
Vaak je handen wassen en schoonmaken met zeezout en lauw water.
Resistance is futile.
pi_150227478
Ik heb die in m'n pols er uit laten halen bij de huisarts; want verdoving :+
Lelijk litteken geworden, maar dat trekt wel weer bij.
Die heb ik 3 jaar gehad.

Die tussen m'n borsten (toen men nog niet wist dat dat NOOOOIT goed zal gaan) heb ik er zelf uitgepulkt. Die is nooit vergroeid, maar bleef wel steeds ontsteken.
pi_150252743
Ik had er twee in mijn arm. Na een jaar lang met ontstekingen te hebben gezeten heb ik er zelf het mes ingezet. Zijn nu jaren na dato kleine littekentjes. Valt totaal niet op.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 17:11:14 #10
52016 Lyssa
music <3
pi_150254186
quote:
2s.gif Op zondag 1 maart 2015 22:54 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ligt het niet eens aan je piercer. Zijn je sieraden titanium of chirurgisch staal? Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die het langer heeft volgehouden dan een jaar om eerlijk te zijn, al zijn er ongetwijfeld mensen die weinig problemen hebben met hun microdermals.
Ik heb al 6,5 jaar twee dermals in mn pols (bovenkant), ontsteken idd wel eens, maar ondanks ongelukjes met "blijven hangen" zijn ze nog steeds even stevig! :)

Volgens mij heeft het vooral te maken met de locatie en de speelruimte/druk die een piercing heeft.

Als ik de mijne eruit ga halen, dan laat ik dat bij de huisarts doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')