quote:Op zondag 1 maart 2015 22:54 schreef Rabieluh het volgende:
Sjek, ronkende spekbuik die je bent, ga naar het volgende onderwerp.
Hij werkt bij een club die niet eens gras groen kan krijgen.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:55 schreef Cavaliers het volgende:
Ah, Youri gaat even uitleggen hoe het allemaal moet terwijl hij met Twente niet eens van NAC kan winnen.
Terechte opmerkingquote:Op zondag 1 maart 2015 22:55 schreef Cavaliers het volgende:
Ah, Youri gaat even uitleggen hoe het allemaal moet terwijl hij met Twente niet eens van NAC kan winnen.
Kans.quote:
Nee, want als ze voor staan eindigen ze met 10 man en wint Feyenoord uiteindelijk toch.quote:
Hier heb je een puntquote:Op zondag 1 maart 2015 22:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, want als ze voor staan eindigen ze met 10 man en wint Feyenoord uiteindelijk toch.
Hoho, dat is niet helemaal waar.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Mulder, alle rommel van Chelsea gaat naar Vitesse
Maticquote:Op zondag 1 maart 2015 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wie is er dan doorgebroken in Chelsea 1 na Vitesse ?
Utrecht uit verliezen wequote:Op zondag 1 maart 2015 22:58 schreef Kopsterk het volgende:
Valt me nu pas op dat Ajax bijna alle ´sterke´ ploegen in de Eredivisie al gehad heeft. PEC en Heerenveen nog. Ajax wordt 100% zeker tweede.
Ik zie Wallace het wel redden.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Matic.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je kunt er moeilijk vier moslims neerzetten.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vier joden en de boeren versie van Hansie Hansie aan tafel.
free slippers?quote:Op zondag 1 maart 2015 22:59 schreef tong80 het volgende:
Ik wil dat er een einde aan komt. De tenen krommen uit m'n slippers.
all you need is love is wel iets voor jou tong.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:56 schreef tong80 het volgende:
Dit is echt de saaiste aflevering ooit. Vreselijk. Het gaat nergens over.
Ook wel weer komisch. Te lang voor Jiskefet.
Maar volgens van den Brom stond de organisatie goed, hetgeen Jan Joost bevestigde.
Ik kom niet meer bij.
Jan......waar ben je ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |