Het zit je wel diep.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:48 schreef GGMM het volgende:
Zullen we de rode kaarten van Bruma en Maher maar niet laten zien?
madquote:Op zondag 1 maart 2015 22:48 schreef GGMM het volgende:
Ze kregen geen rood, dus ik snap niet waar je het over hebt.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:48 schreef GGMM het volgende:
De grootste assistent-coach ter wereldquote:
Jelly dat ze nog geen seconde over de nummer 4 hebben gepraatquote:
Uit dat licht, weg die clubquote:Op zondag 1 maart 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jelly dat ze nog geen seconde over de nummer 4 hebben gepraat
Tong is nou eenmaal smakeloosquote:Op zondag 1 maart 2015 22:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van Dennis Haar, jij wel blijkbaar?
Peter van Vossen was zijn beste vriend.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:51 schreef tong80 het volgende:
Vroeger had je Koot en Bie als Clichémannetjes. John van den Brom doet het in z'n ééntje
Wedstrijd va vandaag is geen nabespreking waard + dat gezeik rond Rutten is nou ook wel weer genoeg geweest. Hopelijk is hij morgen weg.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jelly dat ze nog geen seconde over de nummer 4 hebben gepraat
Ik kan dit bevestigen.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Insomnia snijdt zijn aorta door als Rutten verlengt.
Arno Vermeulen is dan ook gewoon een verstandelijk beperkte manquote:Op zondag 1 maart 2015 22:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Arno Vermeulen denkt daar anders over
Ik heb het netjes opgeslagen voor het geval dat..quote:Op zondag 1 maart 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Insomnia snijdt zijn aorta door als Rutten verlengt.
Wowquote:Op zondag 1 maart 2015 22:54 schreef Rabieluh het volgende:
Sjek, ronkende spekbuik die je bent, ga naar het volgende onderwerp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |