Gudelj gaat sowieso wegquote:Op zondag 1 maart 2015 22:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan zijn er wel wat problemen: Ze staan er financieel niet heel sterk voor en ze worden waarschijnlijk kaalgeplukt
Daarom zeg ik ook, alsquote:Op zondag 1 maart 2015 22:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan zijn er wel wat problemen: Ze staan er financieel niet heel sterk voor en ze worden waarschijnlijk kaalgeplukt
Je nieuwe PC is inmiddels geïnstalleerd, Tong?quote:Op zondag 1 maart 2015 22:35 schreef tong80 het volgende:
Goeie topictitel. Van den Brom was niet de snelste. Wel jammer dat ie er Barbarare Barend gelijk bij haalt. Qua de bal voor de pot gooien.
Idem voor Hoedt, de twee Johansson's kunnen weg, Esteban vertrekt hoogstwaarschijnlijk om maar wat te noemenquote:
Een vieze dikke PSV nerd die iemand anders er van verdenkt op een zolderkamer te leven, het moet niet gekker wordenquote:Op zondag 1 maart 2015 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alweer je zolderkamer gesloopt? Madboy van me
Fout van topspits Locadia. Fijn dat SV dat helder uitlegt.quote:
Ga jij lekker wegquote:Op zondag 1 maart 2015 22:36 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Een vieze dikke PSV nerd die iemand anders er van verdenkt op een zolderkamer te leven, het moet niet gekker worden
je bent in de war met Wilfred Geneequote:Op zondag 1 maart 2015 22:36 schreef tong80 het volgende:
Het is toch gruwelk om die Jan Joost als mislukte rechtenstudent te horen spreken over voetbal
Kan aan mij liggen.
*verdedigdquote:Op zondag 1 maart 2015 22:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
verdedigt als een draaideur hoor ik net
Zoet had gewoon geen muur moeten neerzetten.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fout van topspits Locadia. Fijn dat SV dat helder uitlegt.
Haha mad mad madquote:Op zondag 1 maart 2015 22:36 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Een vieze dikke PSV nerd die iemand anders er van verdenkt op een zolderkamer te leven, het moet niet gekker worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |