In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Absoluut niet.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:33 schreef Evertjan het volgende:
speelde Depay nog een beetje goed vanmiddag?
quote:Op zondag 1 maart 2015 22:32 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax heeft echt een leuk en fris (sorry dat ik deze term gebruik) team
In de zak bij Van Rhijnquote:Op zondag 1 maart 2015 22:33 schreef Evertjan het volgende:
speelde Depay nog een beetje goed vanmiddag?
Laat ik het zo zeggen. Cillessen heeft behoudens wat schoten van afstand amper een redding hoeven maken.quote:
Alweer je zolderkamer gesloopt? Madboy van mequote:
Zo is 't.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Cillessen heeft behoudens wat schoten van afstand amper een redding hoeven maken.
hehequote:Op zondag 1 maart 2015 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alweer je zolderkamer gesloopt? Madboy van me
Vooral jelly. Kon PSV maar zo counterenquote:
Dan zijn er wel wat problemen: Ze staan er financieel niet heel sterk voor en ze worden waarschijnlijk kaalgepluktquote:Op zondag 1 maart 2015 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als AZ dit elftal intact houdt, en nog wat versterkingen hier en daar, doen zij komend seizoen ook mee voor de titel.
De bal die van de lijn werd gehaald had Cillessen inderdaad ook niks mee van doen nee.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Cillessen heeft behoudens wat schoten van afstand amper een redding hoeven maken.
Dan verliezen we niet alleen van IJsland, maar ook van Andorraquote:Op zondag 1 maart 2015 22:34 schreef Evertjan het volgende:
gewoon de PSV aanval opstellen in Oranje Depay-Luuk de Jong-Narsingh
Gudelj gaat sowieso wegquote:Op zondag 1 maart 2015 22:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan zijn er wel wat problemen: Ze staan er financieel niet heel sterk voor en ze worden waarschijnlijk kaalgeplukt
Daarom zeg ik ook, alsquote:Op zondag 1 maart 2015 22:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan zijn er wel wat problemen: Ze staan er financieel niet heel sterk voor en ze worden waarschijnlijk kaalgeplukt
Je nieuwe PC is inmiddels geïnstalleerd, Tong?quote:Op zondag 1 maart 2015 22:35 schreef tong80 het volgende:
Goeie topictitel. Van den Brom was niet de snelste. Wel jammer dat ie er Barbarare Barend gelijk bij haalt. Qua de bal voor de pot gooien.
Idem voor Hoedt, de twee Johansson's kunnen weg, Esteban vertrekt hoogstwaarschijnlijk om maar wat te noemenquote:
Een vieze dikke PSV nerd die iemand anders er van verdenkt op een zolderkamer te leven, het moet niet gekker wordenquote:Op zondag 1 maart 2015 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alweer je zolderkamer gesloopt? Madboy van me
Fout van topspits Locadia. Fijn dat SV dat helder uitlegt.quote:
Ga jij lekker wegquote:Op zondag 1 maart 2015 22:36 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Een vieze dikke PSV nerd die iemand anders er van verdenkt op een zolderkamer te leven, het moet niet gekker worden
je bent in de war met Wilfred Geneequote:Op zondag 1 maart 2015 22:36 schreef tong80 het volgende:
Het is toch gruwelk om die Jan Joost als mislukte rechtenstudent te horen spreken over voetbal
Kan aan mij liggen.
*verdedigdquote:Op zondag 1 maart 2015 22:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
verdedigt als een draaideur hoor ik net
Zoet had gewoon geen muur moeten neerzetten.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fout van topspits Locadia. Fijn dat SV dat helder uitlegt.
Haha mad mad madquote:Op zondag 1 maart 2015 22:36 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Een vieze dikke PSV nerd die iemand anders er van verdenkt op een zolderkamer te leven, het moet niet gekker worden
quote:Op zondag 1 maart 2015 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
*verdedigd
[..]
Zoet had gewoon geen muur moeten neerzetten.
Mee eens, maar als ie dat dan doet moet er geen stumper in gaan staan die bang is voor de balquote:Op zondag 1 maart 2015 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
*verdedigd
[..]
Zoet had gewoon geen muur moeten neerzetten.
Nou, neequote:
wel de zoon van legendarische schaatsjournalist Dick van Gangelenquote:Op zondag 1 maart 2015 22:36 schreef tong80 het volgende:
Het is toch gruwelk om die Jan Joost als mislukte rechtenstudent te horen spreken over voetbal
Kan aan mij liggen.
Ik verlaag me tot zijn niveau. Sorry.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
GastWat eenniveau heb je vandaag weer zeg. Beetje frustie ofzo?
Hij was wel goed vandaagquote:Op zondag 1 maart 2015 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Veltman mag handtekeningen uitdelen.
In Eindhoven.
Nee hier lul je je niet onderuit vriend. Was echt teringdom van je.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je de zin interpreteert zoals ik het deed wel.
Die was niet best nee.quote:
(werd) verdedigd als een draaideurquote:Op zondag 1 maart 2015 22:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee hier lul je je niet onderuit vriend. Was echt teringdom van je.
Nee want Co zei: HIJ verdedigt als een draaideur.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
WEL WAAR.
(het werd) verdedigd als een draaideur.
Ik zat hier goed
Dommerd.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
(werd) verdedigd als een draaideur
Ik had het goed
GGMM waar is Davyquote:Op zondag 1 maart 2015 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
(werd) verdedigd als een draaideur
Ik had het goed
Ik had het niet over Co.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee want Co zei: HIJ verdedigt als een draaideur.
HA!
als club zijnde.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:40 schreef Evertjan het volgende:
een dure Mexicaan binnenhalen voor balletjes breed. Dan kan je beter je jeugdopleiding opheffen als club zijnde
volgens wikepedia Viola Holtquote:Op zondag 1 maart 2015 22:40 schreef tong80 het volgende:
Evertjan Weet je wie de dochter is van de nog meer legendarische Dr. Ad van Emmenes ? En wie er tegenover mij woont ?
Ik vind dat altijd wel goed als iemand gewoon zichzelf is.quote:
Dus je hebt een hekel aan Studio Voetbal?quote:Op zondag 1 maart 2015 22:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel goed als iemand gewoon zichzelf is.
En toch kijk ikquote:Op zondag 1 maart 2015 22:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Dus je hebt een hekel aan Studio Voetbal?
nee want het is geen 1975quote:Op zondag 1 maart 2015 22:42 schreef tong80 het volgende:
Evertjan google eens op Ed van Opzeeland. Da;s een echte journalistieke held.![]()
Ik vind een nul gepaster.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:43 schreef Kopsterk het volgende:
Tot nu toe krijgt deze uitzending een 2.4 van mij
*wordtquote:Op zondag 1 maart 2015 22:43 schreef Evertjan het volgende:
Wim Kieft word altijd een beetje moe van Toon Gebrands
Kom er maar in, GGMMquote:Op zondag 1 maart 2015 22:43 schreef Evertjan het volgende:
Wim Kieft word altijd een beetje moe van Toon Gebrands
Ik zal je moeder eens dekken.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:44 schreef Shreyas het volgende:
PSV heeft toch geen geldzorgen, de Gemeente dekt ze
Maar ze hebben niets meer om te verkopenquote:Op zondag 1 maart 2015 22:44 schreef Shreyas het volgende:
PSV heeft toch geen geldzorgen, de Gemeente dekt ze
twitter:NOSsport twitterde op zondag 01-03-2015 om 22:37:00"PSV wordt nu misschien toch zenuwachtig." Meer uitspraken over de topper van vandaag hoor je nu in Studio Voetbal: http://t.co/slIPRj5OQc reageer retweet
Iemand moet het weten.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:44 schreef Rabieluh het volgende:
Ik weet nog steeds niet welk muziekje ze op de achtergrond gebruiken.
deze moet zich nog bewijzenquote:Op zondag 1 maart 2015 22:44 schreef Sked het volgende:
Voetbaloverzicht met een nobuddie. Wat een ellende.
Ze moeten de thuiswedstrijden van PSV niet meer uitzenden idd.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:46 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom laten ze altijd de viesdikke mensen zien uit het publiek
Die gedragen zich het meest achterlijk, dat is het leukstquote:Op zondag 1 maart 2015 22:46 schreef Kopsterk het volgende:
die staan altijd beeldvullend in beeldquote:Op zondag 1 maart 2015 22:46 schreef Kopsterk het volgende:
Er zijn geen dunne supporters. Wij zien er ook allemaal zo uitquote:Op zondag 1 maart 2015 22:46 schreef Kopsterk het volgende:
zouden die dikke mensen nu ook 2 kaartjes moeten kopen zoals in een vliegtuigquote:Op zondag 1 maart 2015 22:46 schreef Kopsterk het volgende:
Het zit je wel diep.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:48 schreef GGMM het volgende:
Zullen we de rode kaarten van Bruma en Maher maar niet laten zien?
madquote:Op zondag 1 maart 2015 22:48 schreef GGMM het volgende:
Ze kregen geen rood, dus ik snap niet waar je het over hebt.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:48 schreef GGMM het volgende:
De grootste assistent-coach ter wereldquote:
Jelly dat ze nog geen seconde over de nummer 4 hebben gepraatquote:
Uit dat licht, weg die clubquote:Op zondag 1 maart 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jelly dat ze nog geen seconde over de nummer 4 hebben gepraat
Tong is nou eenmaal smakeloosquote:Op zondag 1 maart 2015 22:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van Dennis Haar, jij wel blijkbaar?
Peter van Vossen was zijn beste vriend.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:51 schreef tong80 het volgende:
Vroeger had je Koot en Bie als Clichémannetjes. John van den Brom doet het in z'n ééntje
Wedstrijd va vandaag is geen nabespreking waard + dat gezeik rond Rutten is nou ook wel weer genoeg geweest. Hopelijk is hij morgen weg.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jelly dat ze nog geen seconde over de nummer 4 hebben gepraat
Ik kan dit bevestigen.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Insomnia snijdt zijn aorta door als Rutten verlengt.
Arno Vermeulen is dan ook gewoon een verstandelijk beperkte manquote:Op zondag 1 maart 2015 22:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Arno Vermeulen denkt daar anders over
Ik heb het netjes opgeslagen voor het geval dat..quote:Op zondag 1 maart 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Insomnia snijdt zijn aorta door als Rutten verlengt.
Wowquote:Op zondag 1 maart 2015 22:54 schreef Rabieluh het volgende:
Sjek, ronkende spekbuik die je bent, ga naar het volgende onderwerp.
In vi gaan ze hier morgen om lachen.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 22:54 schreef Rabieluh het volgende:
Sjek, ronkende spekbuik die je bent, ga naar het volgende onderwerp.
Hij werkt bij een club die niet eens gras groen kan krijgen.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:55 schreef Cavaliers het volgende:
Ah, Youri gaat even uitleggen hoe het allemaal moet terwijl hij met Twente niet eens van NAC kan winnen.
Terechte opmerkingquote:Op zondag 1 maart 2015 22:55 schreef Cavaliers het volgende:
Ah, Youri gaat even uitleggen hoe het allemaal moet terwijl hij met Twente niet eens van NAC kan winnen.
Kans.quote:
Nee, want als ze voor staan eindigen ze met 10 man en wint Feyenoord uiteindelijk toch.quote:
Hier heb je een puntquote:Op zondag 1 maart 2015 22:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, want als ze voor staan eindigen ze met 10 man en wint Feyenoord uiteindelijk toch.
Hoho, dat is niet helemaal waar.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Mulder, alle rommel van Chelsea gaat naar Vitesse
Maticquote:Op zondag 1 maart 2015 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wie is er dan doorgebroken in Chelsea 1 na Vitesse ?
Utrecht uit verliezen wequote:Op zondag 1 maart 2015 22:58 schreef Kopsterk het volgende:
Valt me nu pas op dat Ajax bijna alle ´sterke´ ploegen in de Eredivisie al gehad heeft. PEC en Heerenveen nog. Ajax wordt 100% zeker tweede.
Ik zie Wallace het wel redden.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Matic.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je kunt er moeilijk vier moslims neerzetten.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vier joden en de boeren versie van Hansie Hansie aan tafel.
free slippers?quote:Op zondag 1 maart 2015 22:59 schreef tong80 het volgende:
Ik wil dat er een einde aan komt. De tenen krommen uit m'n slippers.
all you need is love is wel iets voor jou tong.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:56 schreef tong80 het volgende:
Dit is echt de saaiste aflevering ooit. Vreselijk. Het gaat nergens over.
Ook wel weer komisch. Te lang voor Jiskefet.
Maar volgens van den Brom stond de organisatie goed, hetgeen Jan Joost bevestigde.
Ik kom niet meer bij.
Jan......waar ben je ?
Thijs Houwing in de spitsquote:Op zondag 1 maart 2015 22:59 schreef Evertjan het volgende:
ze moeten John van het Schip weer terughalen naar Twente
Rik platvoetquote:
geen speld tussen te krijgenquote:Op zondag 1 maart 2015 23:01 schreef GGMM het volgende:
'Als je 4 wedstrijden niet wint dan zijn er ook wel dingen die je niet goed doet'
- Youri Mulder
vanaf de 1e minuut er gelijk boven op!quote:Op zondag 1 maart 2015 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Strijden voor elke centimeter.
Laat je 't kaas nie van 't brood eten.
10 jaar geleden waren ze bijna faillietquote:Op zondag 1 maart 2015 23:01 schreef Kopsterk het volgende:
Het gaat toch al vet lang heel matig bij Twente?
een echte topclub verliest geen 5 keer op een rijquote:Op zondag 1 maart 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Youri Mulder is hemeltergend dom.
Hij beseft zich dus niet dat ze gewoon máár 2 punten voor staan op een hemeltergend zwak Cambuur na de winterstop. Als die puntenaftrek gerealiseerd is, staan ze met 32 punten 9e en is de kans reëel dat ze bij Willem II verliezen.
Hemeltergend dom is eigenlijk nog lief.
Twente had gewoon nooit Alfred Schreuder trainer moeten maken, Michel Jansen had hoofdtrainer moeten blijven, Twente speelde een stuk beter onder hemquote:Op zondag 1 maart 2015 23:01 schreef Kopsterk het volgende:
Sowieso dat Youri nul komma nul toevoegt daar
De grap is hier dat een topclub dit recentelijk wel deed.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
een echte topclub verliest geen 5 keer op een rij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 maart 2015 23:04 schreef Evertjan het volgende:
Eindstand Real Madrid-VillarrealGodverdomme zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft toch geen zin om er doorheen te lullen want Youri weet er niks van want hij snapt er toch niks vanquote:Op zondag 1 maart 2015 23:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Opmerking van Jack over zestigmiljoen in de min staan was goed. Jammer dat ze eroverheen praten.
Mariaatje woont in Leiden dus.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Een dolblije voetbalsupporter kreeg zondagmiddag in Leiden onverwacht bezoek van de politie toen Ajax een doelpunt scoorde tegen PSV. De vrouw gilde zó hard, dat buren dachten dat er iemand werd mishandeld.
Heb je nou nog niet de baard in de keel Stijn?quote:Op zondag 1 maart 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Een dolblije voetbalsupporter kreeg zondagmiddag in Leiden onverwacht bezoek van de politie toen Ajax een doelpunt scoorde tegen PSV. De vrouw gilde zó hard, dat buren dachten dat er iemand werd mishandeld.
zit een groot gedeelte in het stadion he je moet het zien als een hypotheekquote:Op zondag 1 maart 2015 23:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Opmerking van Jack over zestigmiljoen in de min staan was goed. Jammer dat ze eroverheen praten.
Teleurstellende opmerking dit.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb je nou nog niet de baard in de keel Stijn?
voeg maar een heleboel andere vaktermen toe aan je post dan klinkt het pas geloofwaardigquote:Op zondag 1 maart 2015 23:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zit een groot gedeelte in het stadion he je moet het zien als een hypotheek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |