In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Absoluut niet.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:33 schreef Evertjan het volgende:
speelde Depay nog een beetje goed vanmiddag?
quote:Op zondag 1 maart 2015 22:32 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax heeft echt een leuk en fris (sorry dat ik deze term gebruik) team
In de zak bij Van Rhijnquote:Op zondag 1 maart 2015 22:33 schreef Evertjan het volgende:
speelde Depay nog een beetje goed vanmiddag?
Laat ik het zo zeggen. Cillessen heeft behoudens wat schoten van afstand amper een redding hoeven maken.quote:
Alweer je zolderkamer gesloopt? Madboy van mequote:
Zo is 't.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Cillessen heeft behoudens wat schoten van afstand amper een redding hoeven maken.
hehequote:Op zondag 1 maart 2015 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alweer je zolderkamer gesloopt? Madboy van me
Vooral jelly. Kon PSV maar zo counterenquote:
Dan zijn er wel wat problemen: Ze staan er financieel niet heel sterk voor en ze worden waarschijnlijk kaalgepluktquote:Op zondag 1 maart 2015 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als AZ dit elftal intact houdt, en nog wat versterkingen hier en daar, doen zij komend seizoen ook mee voor de titel.
De bal die van de lijn werd gehaald had Cillessen inderdaad ook niks mee van doen nee.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Cillessen heeft behoudens wat schoten van afstand amper een redding hoeven maken.
Dan verliezen we niet alleen van IJsland, maar ook van Andorraquote:Op zondag 1 maart 2015 22:34 schreef Evertjan het volgende:
gewoon de PSV aanval opstellen in Oranje Depay-Luuk de Jong-Narsingh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |