Weet je zeker dat het roos is, en geen huidschilfers? Dat zijn schijnbaar twee verschillende dingen. Antiroosshampoo zou juist averechts werken bij de laatste.quote:Op zondag 1 maart 2015 10:41 schreef Dondergat het volgende:
Ik gebruik nu Head & Shoulders, maar daarvan wordt gezegd dat ie erg agressief is, hoewel hij wel goed helpt. Ik wil dus liever een andere antiroosshampoo. Ik was 1 keer in de drie dagen mijn haar. En eigenlijk jeukt mijn hoofdhuid op de derde dag en heb ik van die witte dingetjes.
Is er niet een middel waardoor ik definitief van de roos afkom, zonder elke dag mijn haar te moeten wassen met antiroosshampoo? Of is het een feit dat als je eenmaal roos hebt je er nooit meer vanaf komt?
Het is ooit eens gevraagd door een kapster. ("Die witte dingen is dat roos of huidschilfers?") Ik antwoordde roos, toen zei ze: "Nee huidschilfers." Maar antiroosshampoo werkt wel. Dus ik weet het niet. Wat zou ik moeten gebruiken als het huidschilfers zouden zijn?quote:Op zondag 1 maart 2015 11:56 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het roos is, en geen huidschilfers? Dat zijn schijnbaar twee verschillende dingen. Antiroosshampoo zou juist averechts werken bij de laatste.
Apart. Als ik het goed begrijp wist die kapster wat het was, ondanks dit vroeg ze wat het was? Mij is juist verteld door een kapster (niet een van Brainwash o.i.d.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:27 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Het is ooit eens gevraagd door een kapster. ("Die witte dingen is dat roos of huidschilfers?") Ik antwoordde roos, toen zei ze: "Nee huidschilfers." Maar antiroosshampoo werkt wel. Dus ik weet het niet. Wat zou ik moeten gebruiken als het huidschilfers zouden zijn?
Misschien een dagje eerder wassen en een zachte shampoo gebruiken?quote:Op maandag 2 maart 2015 08:38 schreef Dondergat het volgende:
Kan een kapper bekijken of het roos of huidschilfers is/zijn? Ik heb informatie opgezocht over het verschil en daar werd gezegd dat roos geel is en dikke plakkaten zijn. Bij mij zijn het kleine witte dingetjes. Ik zal er over twee dagen een foto van proberen te maken.
Ik wil juist vanwege het groeien van mijn haar zo min mogelijk (om de drie dagen) wassen.quote:Op maandag 2 maart 2015 08:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien een dagje eerder wassen en een zachte shampoo gebruiken?
Berkenwater doet ook wonderen. Wordt in Duitsland veel gebruikt.
Mijn kapper heeft inderdaad gecontroleerd wat het was en volgens haar was het geen roos.quote:Op maandag 2 maart 2015 08:38 schreef Dondergat het volgende:
Kan een kapper bekijken of het roos of huidschilfers is/zijn? Ik heb informatie opgezocht over het verschil en daar werd gezegd dat roos geel is en dikke plakkaten zijn. Bij mij zijn het kleine witte dingetjes. Ik zal er over twee dagen een foto van proberen te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |