FAAILEKSquote:Op zondag 1 maart 2015 00:06 schreef pixelbitty het volgende:
FOKKER89 NOEMDE DE MOEDER VAN FIELAKS DIK
Neequote:Op zondag 1 maart 2015 00:06 schreef pixelbitty het volgende:
FOKKER89 NOEMDE DE MOEDER VAN FIELAKS DIK
Ik welquote:
Vies vet varkenquote:Op zondag 1 maart 2015 00:10 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben echt ziek dik, ik lig hier altijd met de gordijnen dicht, met zonder kleren.
Ik wil ook, maar mijn vader heeft geen tuinpad.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo rol ik, net als het vee, op de boerderijen en langs het tuinpad van mijn vader.
They see me rollin...quote:Op zondag 1 maart 2015 00:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo rol ik, net als het vee, op de boerderijen en langs het tuinpad van mijn vader.
Dat wilde ik eerst zeggenquote:Op zondag 1 maart 2015 00:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil ook, maar mijn vader heeft geen tuinpad.
Wat een klerelijer, kan je wel zien hoe het dressoir staat bij Mien? Anders zou ik een aanklacht indienen.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil ook, maar mijn vader heeft geen tuinpad.
Ze haten!quote:
Komt moemoe zo?quote:
Nee, ik ga morgen klagen.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat een klerelijer, kan je wel zien hoe het dressoir staat bij Mien? Anders zou ik een aanklacht indienen.
[..]
Ze haten!
Hey Koenquote:
quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 00:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
M'n adem wordt er nooit door afgesneden, maar soms...
Ik ben een sukkel.quote:
Dat is bekendquote:
En niet zo'n beetje ook.quote:
<insert willekeurig VI-gifje>quote:
Feboquote:Op zondag 1 maart 2015 00:17 schreef LompeHork het volgende:
Met bloed, bier en kanen.
Febo motherfucker.
Voor Andre was Febo prima joh!quote:
Van Ree op betje is echt niet zo lekker meer andersquote:Op zondag 1 maart 2015 00:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Voor Andre was Febo prima joh!
Tevens is Van Ree beter dan Kers, sowieso
Kloptquote:Op zondag 1 maart 2015 00:20 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Van Ree op betje is echt niet zo lekker meer anders
Die graftrol die daar de boel managed is verantwoordelijkquote:Op zondag 1 maart 2015 00:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kloptde patat is fucking slap geworden
the fuck is dat dan? Die waren altijd awesome!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |