Nee, ik was sarcastischquote:
Het leek Rabobank/Belkin welquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Anders was Boonen nog teruggekomen en had er misschien toch een Etixx-renner gewonnen. Als team gewoon erg consequent gereden om zelf zeker niet te winnen.
Dat en Vanmarcke zat er nog redelijk kort achter, die wilden ze ook niet terug laten komen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Ettix had veel eerder om en om moeten demarreren...blijkbaar wilden ze te graag Boonen laten winnen.
Dan raak je uiteindelijk tempo kwijt en waren Sep + Van Avermaet teruggekomenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Ettix had veel eerder om en om moeten demarreren...blijkbaar wilden ze te graag Boonen laten winnen.
Die aanval van Tom vond ik zo dom nog niet, wat daarna gebeurde was wel een hele grote afgang.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:46 schreef marcodej het volgende:
De aanval van Tommeke was dom, de actie van Stijn was dom, de sprint van Niki was dom. Dan win je niet.
Ik zou Boonen dit zwaar aanrekenen. Als je zo zwaar inzet op een koers en dan op deze manier door de mand valt, moet je vervolgens ook maar een bescheidener rol aannemen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:45 schreef Van_Poppel het volgende:
+Stybar...met 4 tegen 3, moet je ook kunnen winnen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan raak je uiteindelijk tempo kwijt en waren Sep + Van Avermaet teruggekomen
Was denk ik wel de sterkste vandaag. Misschien Vanmarcke. Maar als Terpstra iets slimmer had gereden had ie gewonnen denk ikquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:46 schreef DeeBee het volgende:
Die sprint van Terpstra, loller. Z'n aanzet is 10x zo goed, als hij wacht tot op 100 meter wint hij makkelijk...
Idd, waarom reed die idioot Terpstra terug?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:43 schreef DeeBee het volgende:
Ow, die Vandenbergh stellen ze niet meer op de rest van het jaar denk ik.
Domme sprint van Terpstra trouwens.
Paar potjes olvarit voor Krek.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stannard mag Vanmarcke en gregga wel bedanken
Die is echt verdomd sterk!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:48 schreef forzaudinese het volgende:
Vanmarcke !Belooft wat voor ronde van Vlaanderen en Roubaix !
3 tegen 1 zijn gunstiger cijfers dan 4 tegen 3. Voordeel van het laatste is wel dat de anderen dan misschien ook naar elkaar gaan kijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
+Stybar...met 4 tegen 3 win, moet je ook kunnen winnen.
Te weinig kritisch ten opzichte van QS, naar mijn idee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
3 tegen 1 zijn gunstiger cijfers dan 4 tegen 3. Voordeel van het laatste is wel dat de anderen dan misschien ook naar elkaar gaan kijken.
Eddy legt het goed uit nu. Ze zaten gevangen vanwege Sep en Stannard was te sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |