quote:22 mei is de dag voor Jordens en Eva's verjaardag dus dan kunnen wij niet. 31 mei is Jeroen jarig dus dat weekend kunnen wij ook niet.
Op maandag 31 maart 2003 22:57 schreef Rewimo het volgende:
Willen we doordeweeks? Dan gooi ik 22 mei in de groepQua weekend doe ik 31 mei of 1 juni in de aanbieding.
De Efteling bracht de bezoekers flink in verwarring met een bericht over een vervroegde opening. Het attractiepark in Kaatsheuvel opende al om zes uur zijn poorten. Wie voor negen uur kwam, mocht gratis naar binnen. Dat bleek geen grap.
De actie was groot aangekondigd. Toch twijfelden veel mensen. Op maandag belden ongeveer 1500 mensen of het echt waar was dat ze gratis naar binnen mochten op 1 april. Uiteindelijk passeerden ongeveer 6500 mensen gratis de poorten.
bron:nu.nl
nu was ik toch niet gegaan hoor ![]()
6 uur is wel erg vroeg en de kids moesten vandaag gewoon naar school natuurlijk
Capaja heeft wel haar eerste PIN al
quote:1 juni kon toch nog?
Op dinsdag 1 april 2003 22:04 schreef Rewimo het volgende:
Wie stelt er een andere datum voor?We moeten toch wat kunnen vinden!
Maar stoor je niet aan mij er komen ooit nog wel meer meets en ik kan toch niets meer op lange termijn afspreken en zit vreselijk met danny te hannessen.
1 juni is wat mij betreft een perfecte datum! Dan ben ik vast weer helemaal op de been om een dag te sjouwen met Bram. En Linnaeushof is hartstikke leuk voor die kleintjes! en voor ons niet zo ver rijden
quote:Anders doen we het de volgende keer aan de andere kant van het land...
Op donderdag 3 april 2003 10:22 schreef Spuuglokje het volgende:
Als er zoveel kunnen.... wie weet heb ik het er dan toch voor over om zo'n eind te rijden. Ik wil jullie namelijk zo graag eens in het echt zien!
Misschien:
Sweej
Spuuglokje
Wie nog meer? Dan kan ik eens kijken of ik wat kan regelen...
Dus 1 juni Linnaeushof:
Karin
Angelic1
Moussy
Rewimo
Sweej
Misschien:
Spuuglokje
quote:oeioeioei, wat onattent van mij!!! Ik schaam me diep
Op donderdag 3 april 2003 14:39 schreef Angelic1 het volgende:[..]
Anders doen we het de volgende keer aan de andere kant van het land...
Heb je trouwens al post van mij ontvangen?
quote:En Misschien:
Op donderdag 3 april 2003 15:29 schreef Sweej het volgende:
Wij gaan zeker mee(hubbie ook dus!)Dus 1 juni Linnaeushof:
Karin
Angelic1
Moussy
Rewimo
SweejMisschien:
Spuuglokje
Jessie
| Forum Opties | |
|---|---|