Wij vonden het ook erg gezellig. Bo heeft heerlijk geslapen toen iedereen weer weg was en net zijn we nog even bij oma geweest en daar heeft ze nog heerlijk gespeeld. Of Bo een broertje of een zusje als het ooit mogelijk is leuk gaat vinden geloo ik niet zoi hahaha. Nee hoor Bo is niet eenkennig, alleen van mannen hoor ik mezelf nog zeggen en ze heeft het grootste gedeelte van de meeting gehuild als iemand haar maar aankeek of een geluidje maakte
Wat is die Jonas een ontzettend lief leuk mannetje zeg. En Alicia vind ik al zo wijs!!!! Mooi meissie. En dan Christan die heel lief een kadootje had voor Bo, maar wel boos werd dat hij het moest geven, hahaha echt super vond ik dat. Wat een dierenvriend ook.
Et echt heel leuk dat je er ook weer bij was joh. Hopelijk ook snel met een buikie en dan niet van het eten
Meiden wij vonden het heel gezellig.
Foto's zet ik vandaag of morgen (denk morgen, ben nu moehoe) even online, ook al zijn het er niet veel en zijn ze niet geweldig ( pappabo moet nog even met toestel van broer leren omgaan)
quote:poepie he (trotse mama
Op zaterdag 9 november 2002 20:48 schreef E.T. het volgende:
Ik had al een stukje in 't 'gewone' topic gezet..maar ik ben vlieft
*slaat zichzelf voor d'r hoofd*
Waarom heb ik nou geen boodschappentas maatje Jonas meegenomen???![]()
Kleintje......
E.T. met slapende Jonas, Papa van Bo met Bo in hangstand
E.T. met wakkere Jonas, Jessie kijkt op de achtergrond toe
Knor met Alicia die de ernstige dingen des levens overdenkt
Rewimo met Christan die nog steeds angstvallig vasthoudt aan Bo's cadeautje
Papa en mama van Bo met Bo, op de voorgrond de pauw die Christans broodje kaas pikte
Rewimo laat Christan op de geitjes los
Alicia heeft er lol in
Stoere stapper Christan
quote:Wij zijn ook hele leuke mensen
Op zaterdag 9 november 2002 21:35 schreef Karin het volgende:
Leuke foto's!!
Veel alicia dit keer samen met ET maar dat is ook zo'n ongelovelijk heerlijk stel om samen te zien
Ik heb nog aan jullie gedacht gisteren en was blij dat het mooi weer werd. Daardoor werd het in de winkel superdruk en hadden ze me dus echt niet kunnen missen.
Ze zijn allemaal erg leuk!
Bo wordt enorm groot en ziet er echt al wereldwijs uit!
Vaders en moeders, jullie hebben echt geweldige kinderen!
quote:Jep! Da's Jonas...
Op zondag 10 november 2002 12:34 schreef Kleintje het volgende:
Dat ontzettende mooie kleintje met dat lichtblauwe jasje aan... is dat Jonas?
Wat een heerlijk ding!
(offtopic: kdacht.. ga lekker een stukkie wandelen..... nahat)
quote:Zo groot? Nou ja, Christan mag wat mij betreft levensgroot hoor
Op maandag 11 november 2002 20:42 schreef Knorretje het volgende:
ik ga vanavond beginnen met de foto's te versturen hoorZe zijn ongeveer een half mb per stuk dus moet ffies in gedeelten.
Lief aangeboden hoor Jess, maar nee, we komen niet. Niet alleen vanwege jouw datum, ook vanwege het feit dat Sealife als lokatie gewoon voor heel veel mensen wel goed is, en natuurlijk hartstikke leuk.
Veel plezier!
quote:You've read my mind!!!
Op vrijdag 14 maart 2003 14:53 schreef moussy het volgende:
zullen we het maar weer een keer proberen om 1 grote Z&K meeting op poten te krijgen?
ik was vanmorgen even langs allerlei pretparken en land van ooit sites aan te surfen op zoek naar de nieuwe openingstijden, speciaal voor dit doel
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 18:30 schreef Nausicaa het volgende:
Wanneerwanneerwanneer?
Wiewieiwie?
Waarwaarwaar?
Ikwilmeeikwilmeeikwilmee!
Lijkt me ook leuk, ik ben voor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |