abonnement Unibet Coolblue
pi_150477360
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:28 schreef Blester het volgende:

[..]

Die websites brengen geheid meer op dan mijn domeinnamen op dit moment :')

Maarja, ik koop vooral voor de aftrekposten tegenwoordig. Domeinen zijn op zich redelijk waardevast (zeker deze high-end namen), dat is dan wel weer een voordeel.
Domein moet je niet opvoeren als activa?
pi_150478437
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 14:52 schreef hmmmmmmm het volgende:
Is adsense beter dan affiliate wat zijn jullie ervaringen?
Inkomsten per CPC lopen bij Adsense al lange tijd langzaam terug, dit is een algemene trend. Niet alleen bij mijn project maar Google rapporteert het ook al lange tijd in kwartaalcijfers. Affiliates kunnen soms de moeite zijn maar vind maar eens een goede die ook netjes op tijd betaald.
pi_150479713
Heb al die oude engelse adsense sites online gegooid, maar weinig response op. Me engels is zelf te slecht om content te gaan verzorgen.
Is nieuwe content laten schrijven, redelijk om te zetten naar inkomsten middels adsense?
Wil via PM wel de links doorgeven, kijken of iemand nog tips heeft?

Verder wil ik mijn oude casino affiliate weer eens leven inblazen met nieuwe theme / betere / langere artikelen. (vroeger gewoon alleen banners/hele korte nieuwsberichtjes geplaatst, wil er nu meer tijd insteken). Wat zijn goede tips voor het schrijven van de artikelen. Letten op aantal woorden / keywords, of gewoon puur artikel schrijven en niet teveel op letten?

Meer mensen die in de casino affiliates zitten?
pi_150488501
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:28 schreef Blester het volgende:

[..]

Die websites brengen geheid meer op dan mijn domeinnamen op dit moment :')

Maarja, ik koop vooral voor de aftrekposten tegenwoordig. Domeinen zijn op zich redelijk waardevast (zeker deze high-end namen), dat is dan wel weer een voordeel.
Wat bedoel je precies met aftrekposten? Ik ben zelf ook niet 100% zeker hiervan, maar om zomaar alles in de kosten te boeken lijkt me wat kort door de bocht. Als jij een website voor je bedrijf laat maken voor bijv. ¤2000 kan ik me voorstellen dat dit gewoon een investering is (activa) en dat je dus moet afschrijven over 5 jaar. Maar dan praten we echt over de website van je bedrijf. Als je handelt in domeinnamen dan klinkt het niet gek dat dit inkoop is en je dus een voorraad hanteert. Net als ieder ander product dat je inkoopt en verkoopt. Natuurlijk zal dit bij 1 website per jaar niet echt zinnig zijn, maar op grotere schaal klinkt dit realistisch. Op het moment dat je met inkoop / verkoop werkt moet je een voorraadadministratie hanteren. Met andere woorden, je boekt pas de inkoop in als kosten op moment van verkoop.
Facts don't care about your feelings
pi_150504348
Waarom zijn ze bij Google altijd zo vaag als je een waarschuwing krijgt?
Vandaag kreeg ik bij een van mn grotere webstes de melding "Pure spam" bij handmatige acties in de Hulpprogramma's voor webmasters.

Met als enige uitleg:

"De site lijkt agressieve spamtechnieken te gebruiken, zoals automatisch gegenereerde onzin, cloaking, inhoud van andere websites en/of andere herhaalde of ernstige overtredingen van de richtlijnen voor webmasters van Google".

Lekker vaag weer, geen idee waar ik het moet zoeken. Onder "richtlijnen voor webmasters" staat namelijk zoveel dat het werkelijk álles kan zijn :).

En nee spammen doe ik niet voor zover ik weet |:(
pi_150504437
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:09 schreef Kemestry het volgende:
Waarom zijn ze bij Google altijd zo vaag als je een waarschuwing krijgt?
Vandaag kreeg ik bij een van mn grotere webstes de melding "Pure spam" bij handmatige acties in de Hulpprogramma's voor webmasters.

Met als enige uitleg:

"De site lijkt agressieve spamtechnieken te gebruiken, zoals automatisch gegenereerde onzin, cloaking, inhoud van andere websites en/of andere herhaalde of ernstige overtredingen van de richtlijnen voor webmasters van Google".

Lekker vaag weer, geen idee waar ik het moet zoeken. Onder "richtlijnen voor webmasters" staat namelijk zoveel dat het werkelijk álles kan zijn :).

En nee spammen doe ik niet voor zover ik weet |:(
Volgens mij worden die waarschuwingen geautomatiseerd?
pi_150510556
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:09 schreef Kemestry het volgende:
Waarom zijn ze bij Google altijd zo vaag als je een waarschuwing krijgt?
Vandaag kreeg ik bij een van mn grotere webstes de melding "Pure spam" bij handmatige acties in de Hulpprogramma's voor webmasters.

Met als enige uitleg:

"De site lijkt agressieve spamtechnieken te gebruiken, zoals automatisch gegenereerde onzin, cloaking, inhoud van andere websites en/of andere herhaalde of ernstige overtredingen van de richtlijnen voor webmasters van Google".

Lekker vaag weer, geen idee waar ik het moet zoeken. Onder "richtlijnen voor webmasters" staat namelijk zoveel dat het werkelijk álles kan zijn :).

En nee spammen doe ik niet voor zover ik weet |:(
Welke site dan? Misschien dat hier iemand dan iets weet.
pi_150513849
Het gaat mij niet zo zeer om die site, die krijg ik uiteindelijk wel weer goed. En nee ik zet die url hier liever niet neer. Ik heb ondertussen wel wat ideeën gekregen waar het aan "zou kunnen" liggen. Maar zeker weten doe je dat niet.

Het gaat mij dus om het feit dat Google in sommige dingen erg vaag is. Als ze nou gewoon zouden zeggen van "dit" is fout, dan weet je wat je doen moet. Het kost allemaal zo veel tijd. Eerst los je de fouten op, dan moet je een reconsideration request indienen, en dan kan het "several weeks" duren voor ze er naar kijken. En als het dan toch om iets anders blijkt te gaan ben je nog weer weken verder. Wordt volgende maand weer droog brood eten ;) En als de waarschuwing/penalty dan verdwenen is, is het weer afwachten of je je oude rankings wel weer terug krijgt.
  woensdag 11 maart 2015 @ 21:03:39 #59
340341 Blester
Membre très utile
pi_150542871
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 09:40 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met aftrekposten? Ik ben zelf ook niet 100% zeker hiervan, maar om zomaar alles in de kosten te boeken lijkt me wat kort door de bocht. Als jij een website voor je bedrijf laat maken voor bijv. ¤2000 kan ik me voorstellen dat dit gewoon een investering is (activa) en dat je dus moet afschrijven over 5 jaar. Maar dan praten we echt over de website van je bedrijf. Als je handelt in domeinnamen dan klinkt het niet gek dat dit inkoop is en je dus een voorraad hanteert. Net als ieder ander product dat je inkoopt en verkoopt. Natuurlijk zal dit bij 1 website per jaar niet echt zinnig zijn, maar op grotere schaal klinkt dit realistisch. Op het moment dat je met inkoop / verkoop werkt moet je een voorraadadministratie hanteren. Met andere woorden, je boekt pas de inkoop in als kosten op moment van verkoop.
Voor zover ik weet (lang leven de accountant :') ) gaat dit gewoon de voorraad van het bedrijf in. Voor kleine bedragen (<¤1000) voer ik ze gewoon als 1 keer op als kosten. Afschrijven is niet aan de orde voor domeinen, tenzij je je domeinnamen als 'voetbal2014.nl' hebt die aantoonbaar binnen X aantal jaar geen zak meer waard is.
~ Love comes unseen; we only see it go
  woensdag 11 maart 2015 @ 21:09:42 #60
340341 Blester
Membre très utile
pi_150543230
Iemand hier trouwens ervaring met callcenters inbound inhuren? Mogelijk nieuw project zal ongeveer 100 inbound calls per dag krijgen met allemaal vragen (die iemand van 12 nog zou kunnen beantwoorden :D), iemand enig idee van de kosten?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_150544951
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 21:03 schreef Blester het volgende:

[..]

Voor zover ik weet (lang leven de accountant :') ) gaat dit gewoon de voorraad van het bedrijf in. Voor kleine bedragen (<¤1000) voer ik ze gewoon als 1 keer op als kosten. Afschrijven is niet aan de orde voor domeinen, tenzij je je domeinnamen als 'voetbal2014.nl' hebt die aantoonbaar binnen X aantal jaar geen zak meer waard is.
Ja voorraad, dus niet in je kosten, dus is het toch geen aftrekpost...
Facts don't care about your feelings
pi_150549391
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 21:40 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ja voorraad, dus niet in je kosten, dus is het toch geen aftrekpost...
Stel de domeinen leveren wel meteen omzet als is het maar 500 per jaar dan kun je de kosten wel rechtstreeks dit jaar aftrekken.

Als ze niks opleveren dan inderdaad op activa van balans als voorraad en inderdaad geen verlaging van je winst in 2015.

Maar inderdaad goede accountant gewenst!
pi_150553304
Dat snap ik ook wel, maar Blester geeft aan ik koop voor de aftrekposten. Als je het meteen weer doorverkoopt dan neem ik aan dat je winst maakt en dus nog meer belasting moet betalen :P
Facts don't care about your feelings
pi_150556245
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 00:19 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat snap ik ook wel, maar Blester geeft aan ik koop voor de aftrekposten. Als je het meteen weer doorverkoopt dan neem ik aan dat je winst maakt en dus nog meer belasting moet betalen :P
nou ik bedoel meer, in principe wil hij ze paar jaar in voorraad houden voor de verkoop.

Dan boek je ze normaal op de voorraad. Echter genereren ze meteen winst, dan kun je ze rechtstreeks op de inkoop boeken = aftrekpost van de winst. Ik ben meer benieuwd of de fiscus dit pikt als je bv een domein koopt voor 10.000 euro en het levert dit jaar aan omzet maar 500 euro op en die boek je wel meteen in zijn geheel op de inkoop.

Maar zijn accountant zal dit beter weten!
  donderdag 12 maart 2015 @ 10:08:19 #65
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_150557934
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 21:09 schreef Blester het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met callcenters inbound inhuren? Mogelijk nieuw project zal ongeveer 100 inbound calls per dag krijgen met allemaal vragen (die iemand van 12 nog zou kunnen beantwoorden :D), iemand enig idee van de kosten?
kijk eens naar clubs als antwoordservice Nederland :)
  donderdag 12 maart 2015 @ 11:46:14 #66
340341 Blester
Membre très utile
pi_150560052
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 10:08 schreef JortK het volgende:

[..]

kijk eens naar clubs als antwoordservice Nederland :)
Die zijn wel aan de prijs zie ik. Gemiddeld ¤2,50 per gesprek x 100 x 20 = ¤5000 P/M. En dan handelen ze de vraag nog niet eens af, alleen 'noteren'.

Voor dat geld kan ik ook 2 extra medewerkers of X aantal parttime medewerkers aannemen om het werk te doen. En die hebben er dan nog wat meer verstand van ook, want die worden ingewerkt voor wat ze moeten doen.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_150560603
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:46 schreef Blester het volgende:

[..]

Die zijn wel aan de prijs zie ik. Gemiddeld ¤2,50 per gesprek x 100 x 20 = ¤5000 P/M. En dan handelen ze de vraag nog niet eens af, alleen 'noteren'.

Voor dat geld kan ik ook 2 extra medewerkers of X aantal parttime medewerkers aannemen om het werk te doen. En die hebben er dan nog wat meer verstand van ook, want die worden ingewerkt voor wat ze moeten doen.
Heel veel goedkoper zal je ze niet kunnen vinden denk ik. Reken maar uit wat het je zou kosten indien je personeel in dienst zou nemen.
  donderdag 12 maart 2015 @ 12:27:37 #68
340341 Blester
Membre très utile
pi_150561123
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 12:07 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Reken maar uit wat het je zou kosten indien je personeel in dienst zou nemen.
Minder :)

En mensen in eigen dienst kunnen, als het rustig is, andere werkzaamheden verrichten zoals orderverwerking e.d.

Die callcenters die je inhuurt beantwoorden (blijkbaar) geen vragen, maar noteren alleen vragen of verbinden klanten door. Dat schiet niet echt op.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_150561324
JA en de extra kosten die bij personeel komen kijken, loonheffingen, salarisadministratie, reiskosten, lunch, evt. pensioen. Personeel kan ziek worden, kunnen schadeclaims krijgen, zijn lastig te ontslaan (na een tijdje), vakantiedagen, ziektedagen etc.
Facts don't care about your feelings
  donderdag 12 maart 2015 @ 12:51:20 #70
340341 Blester
Membre très utile
pi_150561848
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 12:34 schreef YoshiBignose het volgende:
JA en de extra kosten die bij personeel komen kijken, loonheffingen, salarisadministratie, reiskosten, lunch, evt. pensioen. Personeel kan ziek worden, kunnen schadeclaims krijgen, zijn lastig te ontslaan (na een tijdje), vakantiedagen, ziektedagen etc.
Klopt, dat neem je dan op de koop toe. Maar ook studenten kunnen de vragen beantwoorden, dus die kosten kunnen wel minimaal worden gehouden.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_150563224
Waarom geen chatfunctie op de website Blester? Is dat niet handiger als het zulke simpele vragen zijn? Dat kan veel tijd schelen denk ik..
  donderdag 12 maart 2015 @ 14:05:11 #72
340341 Blester
Membre très utile
pi_150564044
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:36 schreef saviola9 het volgende:
Waarom geen chatfunctie op de website Blester? Is dat niet handiger als het zulke simpele vragen zijn? Dat kan veel tijd schelen denk ik..
Hmmm, ook geen gek idee inderdaad. Bedankt!
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_150564979
Top! Misschien kan je mij ook even helpen via PM? Ben op zoek naar een leuke niche.. maar kom momenteel niet zo ver. :{

Heb in eerdere berichten gelezen dat jij wel bereid bent om mee te helpen.. Hoor het graag van je!
pi_150568723
Hoe maken jullie je websites? Je begint gewoon en je eindigt een paar dagen/weken later? Of heb je echt een todo lijst en die werk je af?

Ik ben nu al maanden bezig met een website, wil hem eigenlijk online gooien maar moet nog best wel wat gaan scripten. Ik denk dat ik efficienter te werk zal gaan als ik een todo lijstje maak en dan progress kan zien. Welk software is hier geschikt voor?
pi_150569514
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:37 schreef xaban06 het volgende:
Hoe maken jullie je websites? Je begint gewoon en je eindigt een paar dagen/weken later? Of heb je echt een todo lijst en die werk je af?

Ik ben nu al maanden bezig met een website, wil hem eigenlijk online gooien maar moet nog best wel wat gaan scripten. Ik denk dat ik efficienter te werk zal gaan als ik een todo lijstje maak en dan progress kan zien. Welk software is hier geschikt voor?
Todoist wanneer je alleen werkt
Trello wanneer je alleen werkt/samenwerkt
MS Project wanneer je jezelf graag pijn doet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')