niet doen! knutsel spullen komen altijd van pasquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:29 schreef gebakken-koekje het volgende:
Mijn boekje (ook met lijntjes) is er ook en kan natuurlijk ook overheen geplakt wordenEn ik heb echt schandalig ingeslagen met scrap/knutselspul net........wie zegt mij even dat ik me niet schuldig hoef te voelen enzo
hahaha ja dat helpt dankje! Ik dacht dat de pagina's zouden gaan bobbelen als ik er iets in zou lijmen maar dat valt gelukkig heel erg meequote:Op woensdag 4 maart 2015 15:43 schreef MissStevie het volgende:
[..]
niet doen! knutsel spullen komen altijd van pas(helpt dat?
)
en als je bang bent dat de bladzijdes te dik zijn voor bepaalde knutsels, dan kun je ze wel wat dikker maken met knutsel karton
en kan ff niet meer terug kijken wie dat boekje had gekocht en ben het vergetenmaar wel leuk boekje!!
leukquote:
Jaquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:28 schreef MissStevie het volgende:
[..]
leukdoe je nu mee in 2 round Robins?
haha leukquote:
Ik weet het zekerquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:49 schreef MissStevie het volgende:
[..]
haha leukweet je zeker dat je dat gaat kunnen bolwerken? gezien alle verzenddata dicht bij elkaar licht en je dus van ongeveer 16 personen een boekje gaat vullen?
niet om te zeuren, maar zou zo jammer zijn als 1 van de projecten mislukt
Respectquote:
Waar heb je ze gehaald?quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:34 schreef Pannenkoeken het volgende:
Een week geleden wist ik niet echt wat Washitape was. Nu heb ik 12 rolletjes![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |