abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150094143
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

Kwak
pi_150094184
Er was al vijf minuten geen nieuwe dus denk dat gm t niet doorhad. Amders kan deze alsnog dicht...
Kwak
pi_150095071
quote:
Hoe snel drinkt ie zijn flessen dan leeg Kwak?

Niet dat ik groot fan of promoter ben vna grotere flessen. En je moet natuurlijk allen datgene doen wat voor jou goed voelt en waar jij achter staat.

Maar misschien toch een keer het proberen waard om te kijken of hij daar beter op reageert?

En dat maagje onnodig uitrekken valt bij ons wel mee. Mijn meneer is dan wel heel groot voor zijn leeftijd, dus totaal geen vergelijkingsmateriaal met jou menneke. Maar hij zit nu al zo'n 3 a 4 maanden op 5 x 210 en dat gaat prima. Daar heeft ie echt voldoende aan, dus het wordt niet ineens 240 ofzo. Of 270 .. of weet ik wat. Blijkbaar heeft de mijne het nodig.

Ik zou een grotere fles een keer uitproberen maar zoals gezegd .. doe vooral waar jij je goed bij voelt
Hij is nog maar net over op flessen van 180/6 ;)

Door de dentalspeen doet hij er gewoon een wkartier over en we hebben nu sinds we 180/6 geven een heel fijn ritme. Ik ben er juist zo blij mee... Daar ga ik nu niet mee knoeien, want ik kan hem nooit van zn lang zal ze leven nu al standaard op vier flessen houden. En telkens maar 35 schepjes wil ik niet, hij is al zo fors...

Forte maakt ook geen verschil,verstopt hij nu alleen maar erg van.

Ik denk echt dat hij gewoon zelf wil bepalen wanneer hij stopt met zuigen. Vijf lurkjes speen vind ik niet onoverkomelijk. Maar dan moeten ze op t kdv wel luisteren als ik dat vertel en niet een kind in bed gaan leggen dat niet moe is.

Hij is er de hele dag van van de leg geweest. Niet echt meer geslapen en vanavond pas na negen uur. Gewoon niet zijn dag vandaag.
Kwak
pi_150095158
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 21:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Djenna [..] had haar eerste tandje al bij de geboorte.
Dat is helemaal niet waar :D Waarom zou je daar niet eerlijk over zijn _O-
pi_150095421
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 23:02 schreef kwakz0r het volgende:
Er was al vijf minuten geen nieuwe dus denk dat gm t niet doorhad. Amders kan deze alsnog dicht...
Klopt! Totaal niet gezien.. :@ thanks
S. 2014
J. 2016
pi_150095571
Als M. T er goed op doet id lekker zo laten ^O^ t komt vanzelf goed.

Coco wat weet jij dat wij niet weten? O-)

Saar werd net huilend wakker om vervolgens op de commode bij de luierwissel door papa al weer te snurken...
S. 2014
J. 2016
pi_150095609
Ik moet zo lachen als er door de babyfoon geen lieve babygeluidjes klinken maar gewoon knetterende scheten O+ En dan zo'n tevreden zucht en dan weer verder slapen. Echt mijn kind.
pi_150095790
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 23:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Coco wat weet jij dat wij niet weten? O-)
Haar opmerking verbaasde me omdat ik me dat niet kon herinneren van destijds ('tand bij geboorte' is zoiets unieks dat ik dat nog wel zou weten ;) ).

Dus toen heb ik even teruggezocht, en D. was 3 maanden oud toen nummer 1 doorkwam. Dat is zeker vroeg :Y Maar niet hetzelfde als bij haar geboorte.

quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 23:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Saar werd net huilend wakker om vervolgens op de commode bij de luierwissel door papa al weer te snurken...
]Ik heb net ook een huilende Tom uit bed geplukt voor zn flesje O+ Die nu echter niet slaapt maar klaarwakker lijkt :+
pi_150095949
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 23:28 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik moet zo lachen als er door de babyfoon geen lieve babygeluidjes klinken maar gewoon knetterende scheten O+ En dan zo'n tevreden zucht en dan weer verder slapen. Echt mijn kind.
O+

Ik moet nog steeds lachen om die scheten. Saar laat ze wel eens bij M in zn gezicht _O- Dan is hij haar net aan t tillen of zijn ze aan t stoeien ofzo. En totaal geen gene ook he, kinderen. Heerlijk :+

Ken je ook die momenten dat je baby slaapt. En dat je samen verliefd naar je kind kijkt. En verzucht wat een geweldig kind je hebt. Dan ben je samen in stilte van het moment aan t genieten en dan *PWEEEEEPPRRRFT* :D O+ _O- *;
  donderdag 26 februari 2015 @ 23:39:10 #10
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150096166
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 23:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dus toen heb ik even teruggezocht, en D. was 3 maanden oud toen nummer 1 doorkwam. Dat is zeker vroeg :Y Maar niet hetzelfde als bij haar geboorte.
Eerder richting 6 maanden toch? OUD / Het babytopic (0-1 jaar) Deel 164
KuikenGuppy
pi_150096463
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 23:39 schreef Burdie het volgende:

[..]

Eerder richting 6 maanden toch? OUD / Het babytopic (0-1 jaar) Deel 164
:D _O-

Ik had toch echt 3 maanden gevonden :P
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 13:01 schreef Twinkle20 het volgende:
Wat een onoplettende mama heeft D toch .. eerste tandje begint al door te komen. Nu 5,5 kg en 60 cm.
:P
pi_150096575
Vaag...

Over tandjes gesproken, Ik heb t vermoeden dat saar dr boventanden eraan komen, maar zodra ik wil voelen doet die piranha dr klep dicht... :') als mn vinger binnenkort aan 2 kanten gedeukt is weet ik dat er n boventand is...
S. 2014
J. 2016
pi_150096641
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 23:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vaag...

Over tandjes gesproken, Ik heb t vermoeden dat saar dr boventanden eraan komen, maar zodra ik wil voelen doet die piranha dr klep dicht... :') als mn vinger binnenkort aan 2 kanten gedeukt is weet ik dat er n boventand is...
Kun je haar lip 'optrekken'? Als ze door gaan komen dan zie je dat ook wel aan de voorkant van haar tandvlees, zeg maar.
  donderdag 26 februari 2015 @ 23:52:50 #14
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150096782
Ik laat kuiken altijd de wereld op z'n kop bekijken. Vindt hij reuze interessant en grappig en ik kan meteen de boel inspecteren :+.
KuikenGuppy
pi_150096930
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 23:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Kun je haar lip 'optrekken'? Als ze door gaan komen dan zie je dat ook wel aan de voorkant van haar tandvlees, zeg maar.
Ik voel wel 2 bobbels aan de bovenkant... zal dr morgen ook eens even ondersteboven hangen :+
S. 2014
J. 2016
pi_150096964
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 23:52 schreef Burdie het volgende:
Ik laat kuiken altijd de wereld op z'n kop bekijken. Vindt hij reuze interessant en grappig en ik kan meteen de boel inspecteren :+.
Wat slim! Daar heb ik nooit eerder aan gedacht :o
  donderdag 26 februari 2015 @ 23:58:27 #17
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150097052
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 23:56 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wat slim! Daar heb ik nooit eerder aan gedacht :o
Hij kwam er zelf mee hoor, gek kind dat graag op de kop hangt :+.
KuikenGuppy
pi_150097467
Bij mij werkt het altijd goed als I in de draagdoek zit: haar op een vogel wijzen, dan gaat ze omhoog kijken en met een beetje geluk goed en breed lachen. En terwijl zij dan charmant naar een vogel in de lucht aan het lachen is, tuur ik in haar mond.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_150097511
Saar zit nooit in de doek... helaas was dat met mn isschiasrugaidsdrama geen doen... ;(

Maar ik vind kuiken zn oplossing wel n mooie...
S. 2014
J. 2016
pi_150097569
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 23:45 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

:D _O-

Ik had toch echt 3 maanden gevonden :P

[..]

:P
Klopt :Y toen brak ie echt door. Maar er zat al vanaf het begin een scherp randje waar de cb arts ons toen op attendeerde

Kwak doen waar je je goed bij voelt hoor. Probeer alleen mee te denken.

En gm B zit op forte nu :Y
pi_150097686
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 00:11 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Klopt :Y toen brak ie echt door. Maar er zat al vanaf het begin een scherp randje waar de cb arts ons toen op attendeerde
Ik vind het apart hoe het in jouw herinneringen is gaan zitten als "bij haar geboorte haar eerste tand" :+ :s)
pi_150097731
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 00:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Saar zit nooit in de doek... helaas was dat met mn isschiasrugaidsdrama geen doen... ;(

Maar ik vind kuiken zn oplossing wel n mooie...
Hoe gaat het nu eigenlijk met je isschiasrugaids?
pi_150097772
Niet vän het een of ander he, maar tis ook al bijna 2,5 jaar geleden.

Helaas ben ik niet zon super mama die ieder kuchje-riedeltje-weet ik het wat opschrijft c.q. bijhoudt in een boekje of weet ik wat.

In mijn beleving is het zo gegaan ongeveer :Y

Bottom line .. ieder kind is anders (wacht maaaaaar .... :') )
pi_150097912
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 00:16 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hoe gaat het nu eigenlijk met je isschiasrugaids?
Op dit moment is t weer ff zwaar k#t mja we doen t er maar mee, neem rust als dat kan en verder probeer ik het eruit te lopen en Saar op andere manieren te tillen.. blijft zeer ws altijd een zwakke plek dus dan maken we er maar t beste van!

Voor nu wens ik jullie een goede en hopenlijk rustige nacht, slaap lekker!
S. 2014
J. 2016
pi_150097992
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 00:17 schreef Twinkle20 het volgende:
Niet vän het een of ander he, maar tis ook al bijna 2,5 jaar geleden.

Helaas ben ik niet zon super mama die ieder kuchje-riedeltje-weet ik het wat opschrijft c.q. bijhoudt in een boekje of weet ik wat.

In mijn beleving is het zo gegaan ongeveer :Y

Bottom line .. ieder kind is anders (wacht maaaaaar .... :') )
Blasphemy! Ik houd ieder riedeltje bij hoor :Y Kuchjes alleen t/m 18 maanden; daarna vind ik het wel goed geweest.

Ik vind het gewoon zo opvallend (en) grappig dat je 'doorbraak met 6 maanden' en "de CB arts wees ons er op bij 3 maanden" in je hoofd weet te veranderen naar "tand bij geboorte" _O-

Dat kán toch gewoon niet :D Ja, ok blijkbaar kan het wel _O- Maar ik hou er al over op want offtopic enzo. :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')