Hij is nog maar net over op flessen van 180/6quote:Hoe snel drinkt ie zijn flessen dan leeg Kwak?
Niet dat ik groot fan of promoter ben vna grotere flessen. En je moet natuurlijk allen datgene doen wat voor jou goed voelt en waar jij achter staat.
Maar misschien toch een keer het proberen waard om te kijken of hij daar beter op reageert?
En dat maagje onnodig uitrekken valt bij ons wel mee. Mijn meneer is dan wel heel groot voor zijn leeftijd, dus totaal geen vergelijkingsmateriaal met jou menneke. Maar hij zit nu al zo'n 3 a 4 maanden op 5 x 210 en dat gaat prima. Daar heeft ie echt voldoende aan, dus het wordt niet ineens 240 ofzo. Of 270 .. of weet ik wat. Blijkbaar heeft de mijne het nodig.
Ik zou een grotere fles een keer uitproberen maar zoals gezegd .. doe vooral waar jij je goed bij voelt
Dat is helemaal niet waarquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Djenna [..] had haar eerste tandje al bij de geboorte.
Klopt! Totaal niet gezien..quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:02 schreef kwakz0r het volgende:
Er was al vijf minuten geen nieuwe dus denk dat gm t niet doorhad. Amders kan deze alsnog dicht...
Haar opmerking verbaasde me omdat ik me dat niet kon herinneren van destijds ('tand bij geboorte' is zoiets unieks dat ik dat nog wel zou wetenquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Coco wat weet jij dat wij niet weten?![]()
]Ik heb net ook een huilende Tom uit bed geplukt voor zn flesjequote:Op donderdag 26 februari 2015 23:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Saar werd net huilend wakker om vervolgens op de commode bij de luierwissel door papa al weer te snurken...
quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:28 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik moet zo lachen als er door de babyfoon geen lieve babygeluidjes klinken maar gewoon knetterende schetenEn dan zo'n tevreden zucht en dan weer verder slapen. Echt mijn kind.
Eerder richting 6 maanden toch? OUD / Het babytopic (0-1 jaar) Deel 164quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dus toen heb ik even teruggezocht, en D. was 3 maanden oud toen nummer 1 doorkwam. Dat is zeker vroegMaar niet hetzelfde als bij haar geboorte.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Eerder richting 6 maanden toch? OUD / Het babytopic (0-1 jaar) Deel 164
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:01 schreef Twinkle20 het volgende:
Wat een onoplettende mama heeft D toch .. eerste tandje begint al door te komen. Nu 5,5 kg en 60 cm.
Kun je haar lip 'optrekken'? Als ze door gaan komen dan zie je dat ook wel aan de voorkant van haar tandvlees, zeg maar.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vaag...
Over tandjes gesproken, Ik heb t vermoeden dat saar dr boventanden eraan komen, maar zodra ik wil voelen doet die piranha dr klep dicht...als mn vinger binnenkort aan 2 kanten gedeukt is weet ik dat er n boventand is...
Ik voel wel 2 bobbels aan de bovenkant... zal dr morgen ook eens even ondersteboven hangenquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kun je haar lip 'optrekken'? Als ze door gaan komen dan zie je dat ook wel aan de voorkant van haar tandvlees, zeg maar.
Wat slim! Daar heb ik nooit eerder aan gedachtquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:52 schreef Burdie het volgende:
Ik laat kuiken altijd de wereld op z'n kop bekijken. Vindt hij reuze interessant en grappig en ik kan meteen de boel inspecteren.
Hij kwam er zelf mee hoor, gek kind dat graag op de kop hangtquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat slim! Daar heb ik nooit eerder aan gedacht
Kloptquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had toch echt 3 maanden gevonden
[..]
Ik vind het apart hoe het in jouw herinneringen is gaan zitten als "bij haar geboorte haar eerste tand"quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:11 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Klopttoen brak ie echt door. Maar er zat al vanaf het begin een scherp randje waar de cb arts ons toen op attendeerde
Hoe gaat het nu eigenlijk met je isschiasrugaids?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Saar zit nooit in de doek... helaas was dat met mn isschiasrugaidsdrama geen doen...![]()
Maar ik vind kuiken zn oplossing wel n mooie...
Op dit moment is t weer ff zwaar k#t mja we doen t er maar mee, neem rust als dat kan en verder probeer ik het eruit te lopen en Saar op andere manieren te tillen.. blijft zeer ws altijd een zwakke plek dus dan maken we er maar t beste van!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu eigenlijk met je isschiasrugaids?
Blasphemy! Ik houd ieder riedeltje bij hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:17 schreef Twinkle20 het volgende:
Niet vän het een of ander he, maar tis ook al bijna 2,5 jaar geleden.
Helaas ben ik niet zon super mama die ieder kuchje-riedeltje-weet ik het wat opschrijft c.q. bijhoudt in een boekje of weet ik wat.
In mijn beleving is het zo gegaan ongeveer![]()
Bottom line .. ieder kind is anders (wacht maaaaaar ....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |