Hij is nog maar net over op flessen van 180/6quote:Hoe snel drinkt ie zijn flessen dan leeg Kwak?
Niet dat ik groot fan of promoter ben vna grotere flessen. En je moet natuurlijk allen datgene doen wat voor jou goed voelt en waar jij achter staat.
Maar misschien toch een keer het proberen waard om te kijken of hij daar beter op reageert?
En dat maagje onnodig uitrekken valt bij ons wel mee. Mijn meneer is dan wel heel groot voor zijn leeftijd, dus totaal geen vergelijkingsmateriaal met jou menneke. Maar hij zit nu al zo'n 3 a 4 maanden op 5 x 210 en dat gaat prima. Daar heeft ie echt voldoende aan, dus het wordt niet ineens 240 ofzo. Of 270 .. of weet ik wat. Blijkbaar heeft de mijne het nodig.
Ik zou een grotere fles een keer uitproberen maar zoals gezegd .. doe vooral waar jij je goed bij voelt
Dat is helemaal niet waarquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Djenna [..] had haar eerste tandje al bij de geboorte.
Klopt! Totaal niet gezien..quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:02 schreef kwakz0r het volgende:
Er was al vijf minuten geen nieuwe dus denk dat gm t niet doorhad. Amders kan deze alsnog dicht...
Haar opmerking verbaasde me omdat ik me dat niet kon herinneren van destijds ('tand bij geboorte' is zoiets unieks dat ik dat nog wel zou wetenquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Coco wat weet jij dat wij niet weten?![]()
]Ik heb net ook een huilende Tom uit bed geplukt voor zn flesjequote:Op donderdag 26 februari 2015 23:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Saar werd net huilend wakker om vervolgens op de commode bij de luierwissel door papa al weer te snurken...
quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:28 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik moet zo lachen als er door de babyfoon geen lieve babygeluidjes klinken maar gewoon knetterende schetenEn dan zo'n tevreden zucht en dan weer verder slapen. Echt mijn kind.
Eerder richting 6 maanden toch? OUD / Het babytopic (0-1 jaar) Deel 164quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dus toen heb ik even teruggezocht, en D. was 3 maanden oud toen nummer 1 doorkwam. Dat is zeker vroegMaar niet hetzelfde als bij haar geboorte.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Eerder richting 6 maanden toch? OUD / Het babytopic (0-1 jaar) Deel 164
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:01 schreef Twinkle20 het volgende:
Wat een onoplettende mama heeft D toch .. eerste tandje begint al door te komen. Nu 5,5 kg en 60 cm.
Kun je haar lip 'optrekken'? Als ze door gaan komen dan zie je dat ook wel aan de voorkant van haar tandvlees, zeg maar.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vaag...
Over tandjes gesproken, Ik heb t vermoeden dat saar dr boventanden eraan komen, maar zodra ik wil voelen doet die piranha dr klep dicht...als mn vinger binnenkort aan 2 kanten gedeukt is weet ik dat er n boventand is...
Ik voel wel 2 bobbels aan de bovenkant... zal dr morgen ook eens even ondersteboven hangenquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kun je haar lip 'optrekken'? Als ze door gaan komen dan zie je dat ook wel aan de voorkant van haar tandvlees, zeg maar.
Wat slim! Daar heb ik nooit eerder aan gedachtquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:52 schreef Burdie het volgende:
Ik laat kuiken altijd de wereld op z'n kop bekijken. Vindt hij reuze interessant en grappig en ik kan meteen de boel inspecteren.
Hij kwam er zelf mee hoor, gek kind dat graag op de kop hangtquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat slim! Daar heb ik nooit eerder aan gedacht
Kloptquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had toch echt 3 maanden gevonden
[..]
Ik vind het apart hoe het in jouw herinneringen is gaan zitten als "bij haar geboorte haar eerste tand"quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:11 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Klopttoen brak ie echt door. Maar er zat al vanaf het begin een scherp randje waar de cb arts ons toen op attendeerde
Hoe gaat het nu eigenlijk met je isschiasrugaids?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Saar zit nooit in de doek... helaas was dat met mn isschiasrugaidsdrama geen doen...![]()
Maar ik vind kuiken zn oplossing wel n mooie...
Op dit moment is t weer ff zwaar k#t mja we doen t er maar mee, neem rust als dat kan en verder probeer ik het eruit te lopen en Saar op andere manieren te tillen.. blijft zeer ws altijd een zwakke plek dus dan maken we er maar t beste van!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu eigenlijk met je isschiasrugaids?
Blasphemy! Ik houd ieder riedeltje bij hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:17 schreef Twinkle20 het volgende:
Niet vän het een of ander he, maar tis ook al bijna 2,5 jaar geleden.
Helaas ben ik niet zon super mama die ieder kuchje-riedeltje-weet ik het wat opschrijft c.q. bijhoudt in een boekje of weet ik wat.
In mijn beleving is het zo gegaan ongeveer![]()
Bottom line .. ieder kind is anders (wacht maaaaaar ....)
Nou, hopelijk gaat het snel weer beter dan! Heeft het weer er ook nog invloed op, of andere factoren die het erger kunnen maken?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Op dit moment is t weer ff zwaar k#t mja we doen t er maar mee, neem rust als dat kan en verder probeer ik het eruit te lopen en Saar op andere manieren te tillen.. blijft zeer ws altijd een zwakke plek dus dan maken we er maar t beste van!
Voor nu wens ik jullie een goede en hopenlijk rustige nacht, slaap lekker!
Ik zou nu anders best een bakje lustenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 03:56 schreef AwayTL het volgende:
Gelieve popcornpraktijken overdag uit te voeren, anders moet ik mn bed uit.
maar dat zei GM ook met drie maanden, die tand kwam ook pas 3 maand later volgens mijquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had toch echt 3 maanden gevonden
[..]
ik moest even drie keer lezen... Tom is Saar aan het tillen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om die scheten. Saar laat ze wel eens bij M in zn gezichtDan is hij haar net aan t tillen of zijn ze aan t stoeien ofzo. En totaal geen gene ook he, kinderen. Heerlijk
Ken je ook die momenten dat je baby slaapt. En dat je samen verliefd naar je kind kijkt. En verzucht wat een geweldig kind je hebt. Dan ben je samen in stilte van het moment aan t genieten en dan *PWEEEEEPPRRRFT*![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik moest even drie keer lezen... Tom is Saar aan het tillen?
En Tom weet dat ie pas tien maanden is?
Klote is dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
T heeft bij saar ff geduurd voor t puntje door t tandvlees brak. Ze kunnen niet allemaal zo snel zijn als M.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar dat zei GM ook met drie maanden, die tand kwam ook pas 3 maand later volgens mijsoms foppen die baby's je ook gewoon.
Herkenbaar, dat lange hoesten na RS. Het is bij peuter altijd een zwakke plek gebleven, zodra hij ook maar iets verkouden is of verminderde weerstand heeft, begint hij weet te hoesten. Dat houdt gerust 2 weken aan, echt heel vervelendquote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:25 schreef NotTheSame het volgende:
Hier ook geen neefjes en nichtjes voor Draak en Piranha.
Nouja, ze zijn er wel aan N.'s kant (3 nichtjes), maar we zullen ze nooit zien.
En ik heb geen broers of zussen.
Hier een goede nacht. 23.00 voeding, om 3.00uur zichzelf wakker gehoest, om 5.00uur en 7.30uur voeding.
Helaas kan dat hoesten nog maanden aanhouden door z'n RS.
dan lijkt het me duidelijk, niet uitnodigenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Over neven en nichten gesproken, ik probeer een gastenlijst te maken voor de trouwerij, maar ik weet helemaal niet precies welke kinderen van welke oom en tante zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Trouwerijquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Over neven en nichten gesproken, ik probeer een gastenlijst te maken voor de trouwerij, maar ik weet helemaal niet precies welke kinderen van welke oom en tante zijn..
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:29 schreef JufMariska het volgende:
[..]
TrouwerijIk kreeg al bericht van The Perfect Wedding
Wij zijn zo'n familie die elkaar alleen bij bruiloften en begrafenissen ziet, maar dan is het altijd wel supergezellig! Dat klinkt met die begrafenissen een beetje raar, hè?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan lijkt het me duidelijk, niet uitnodigen
ligt er aan wie er dood isquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wij zijn zo'n familie die elkaar alleen bij bruiloften en begrafenissen ziet, maar dan is het altijd wel supergezellig! Dat klinkt met die begrafenissen een beetje raar, hè?
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:39 schreef Skittles het volgende:
Lou heeft 2 neefjes, 6 en 1,5. Zelf heb ik nooit echt contact met familieleden, dus ik vind het fijner dat dit een wijk is met een flinke babyboom.
Wel vind ik het jammer dat schoonzus zo enorm de concurrentie aan wil gaan wat betreft onze kinderenHeb ik totaal geen behoefte aan.
Mijn schoonzusje ook, en ik ga daar gewoon niet in meequote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:39 schreef Skittles het volgende:
Lou heeft 2 neefjes, 6 en 1,5. Zelf heb ik nooit echt contact met familieleden, dus ik vind het fijner dat dit een wijk is met een flinke babyboom.
Wel vind ik het jammer dat schoonzus zo enorm de concurrentie aan wil gaan wat betreft onze kinderenHeb ik totaal geen behoefte aan.
Heb je je bordje klaar staanquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
(Ik hou van drama, voed me!)
Och ik ook niet. Ik knik beleefd en zeg hoe tof ik haar zoontje vind. Ook al moet hij niks van me hebben en kijkt me altijd bang aanquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje ook, en ik ga daar gewoon niet in mee![]()
.
ermahgerd hatelijkquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:04 schreef Skittles het volgende:
[..]
Heb je je bordje klaar staan![]()
Dit is allemaal van afgelopen dinsdag:
Schoonmoeder: M. heeft last van doorkomende tandjes, daarom is ze een beetje uit dr hum
Zwager(vriend van sz): tandjes? Wat snel!
Schoonzus: nou D. kreeg al tandjes bij 2 maanden alleen kwamen ze pas door bij 8 maanden.
Lou brabbelt heel veel en krijgt dan best wat aandacht. Haar jongste is meer een stille observeerder. Dus als Lou dan weer van zich laat horen en ze de aandacht van opa en oma krijgt, pakt schoonzus haar jongste op schoot en gaat dan neplachend hihihi-end roepen dat D weer zulke leuke geluidjes maakt.
Ik had een speelkleed op de grond gelegd zodat Lou niet steeds op schoot hoeft te zitten maar ook gewoon haar gang kan gaan. Ze ging weer in de "ik wil kruipen" modus. Schoonmoeder vraagt licht verbaasd of ze nu al wil kruipen, dus ik beaam dat alleen maar. Schoonzus pakt haar jongste bij de handen en zegt "kijk mam! Hij doet al stappen aan de hand!"
Ze is ook heel blij en trots dat haar baby met 2 weken al doorsliep en de mijnes nog niet
dat doet de buurvrouw van mijn moeder ook ja. ach, die zijn ook alleen maar trots natuurlijk, maar irritant is het soms welquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:31 schreef kwakz0r het volgende:
Nee skittles? ik dacht dat je die zelf naar buiten moest coachen
Ik vind dat vergelijken ook vreselijk. Laatst voor t eerst echt meegemaakt, vriendin van mijn moeder heeft een kleindochter van 1 jaar. Op mn moeders verjaardag vroegen veel mensen natuurlijk naar M, dus ik vertel, komt zij steeds tussendoor met wat dat kint allemaal wel niet kon en deed en wanneer enzo. Gewoon mij onderbreken in mn verhaal en aankomen met een kwijlfoto.... Ook uiteraard de doorslaapvraag gehad (ook van mn tante, wat ridicuul is want de tweeling van mn nicht is 1 en die slapen ook pas sinds kort door volgens mij)...
Oooohh coachen!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:31 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vind dat vergelijken ook vreselijk. Laatst voor t eerst echt meegemaakt, vriendin van mijn moeder heeft een kleindochter van 1 jaar. Op mn moeders verjaardag vroegen veel mensen natuurlijk naar M, dus ik vertel, komt zij steeds tussendoor met wat dat kint allemaal wel niet kon en deed en wanneer enzo. Gewoon mij onderbreken in mn verhaal en aankomen met een kwijlfoto.... Ook uiteraard de doorslaapvraag gehad (ook van mn tante, wat ridicuul is want de tweeling van mn nicht is 1 en die slapen ook pas sinds kort door volgens mij)...
aan de onderkant tegen het kaakje stompen werkte hier ook primaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:38 schreef Skittles het volgende:
[..]
Oooohh coachen!ik heb gewoon met een mesje zitten snijden. Werkt net zo goed. Mijn baby kan niet achterblijven natuurlijk
Was dat niet gewoon onschuldig bedoeld? Ik vroeg/vraag dat namelijk ook bij verse ouders. En mijn ervaring is dat andere ouders dat net zo aan ons vroegen/vragen. Tis gewoon een makkelijk gestelde vraag, denk ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:31 schreef kwakz0r het volgende:
Ook uiteraard de doorslaapvraag gehad (ook van mn tante, wat ridicuul is want de tweeling van mn nicht is 1 en die slapen ook pas sinds kort door volgens mij)...
Ja, dat dus! Skittles, ik denk dat je je eigen invloed en skills niet moet onderschatten. Wij masseerden 2-dagelijks het tandvlees van onze kinderen zo'n 10min lang, en het heeft duidelijk z'n vruchten afgeworpenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:31 schreef kwakz0r het volgende:
Ze klinkt als iemand die echt gruwelijk onzeker is. Is ze dat ook? Lijkt me echt heel lastig om mee om te gaan.quote:
Oh, dat zijn er best een boel!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:37 schreef Loj het volgende:
Neefjes en nichtjes?
Hier wel hoor
Hier 6 nichtjes en 4 neefjes in de leeftijd 1 maand t/m 6 jaar
Oh zeker! Ik vond t alleen opvallend dat ik de vraag nog niet eerder had gehad en nu júist van haar wel, terwijl zij weet dat t niet normaal is ofzoquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon onschuldig bedoeld? Ik vroeg/vraag dat namelijk ook bij verse ouders. En mijn ervaring is dat andere ouders dat net zo aan ons vroegen/vragen. Tis gewoon een makkelijk gestelde vraag, denk ik.
Dat ertussendoor komen en verhalen afbreken enzo, dat is idd wel sowieso irritant.
[..]
Ja, dat dus! Skittles, ik denk dat je je eigen invloed en skills niet moet onderschatten. Wij masseerden 2-dagelijks het tandvlees van onze kinderen zo'n 10min lang, en het heeft duidelijk z'n vruchten afgeworpen
[..]
Ze klinkt als iemand die echt gruwelijk onzeker is. Is ze dat ook? Lijkt me echt heel lastig om mee om te gaan.
Volgens mij is die methode een beetje omstreden. Iets met een of andere correlatie tussen 'snelheid waarmee tandjes doorkomen' en 'ontwikkeling van taalbeheersing en andere mentale vaardigheden'.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
aan de onderkant tegen het kaakje stompen werkte hier ook prima
Die foto!quote:
da past nie meerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:45 schreef kwakz0r het volgende:
nieuwe hobby van M: de babygym optillen en op jezelf zetten/zo ver weg duwen dat je er niet bij kan en dan piepen. mijn kleine bodybuilder
Ik bedacht me zojuist dat ik deze week een foto maakte van M identiek aan een eerdere foto (dat pakje past hij dus al sinds hij 4 weken oud is, t is nu alleen een wat ander model)
Kleine jongetjes worden groot...
[ afbeelding ]
[..]
Oh zeker! Ik vond t alleen opvallend dat ik de vraag nog niet eerder had gehad en nu júist van haar wel, terwijl zij weet dat t niet normaal is ofzo
en ik vrees dat mijn moeder net zo'n trotse oma is die overal te pas en te onpas foto's en verhalen laat zien en horen
wel als romperquote:
T. had zo'n pakje afgelopen zomer. Dat was bedoeld met korte pijpen iddquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wel als rompert is een zomerpakje, maar we gebruiken m nu als romper met pijpjes... soort boxerbriefromper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij wordt grootZie net dat het de 27ste is vandaag, dus over 2 maanden is hij alweer 1
![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dit is gewoon jullie keuken he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij wordt grootZie net dat het de 27ste is vandaag, dus over 2 maanden is hij alweer 1
![]()
Cool shirt (next?), tof keukentje en het allerleukste... je kind!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij wordt grootZie net dat het de 27ste is vandaag, dus over 2 maanden is hij alweer 1
![]()
Hij is wel 10x mooier dan onze echte keukenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:27 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Dit is gewoon jullie keuken he?
Dan is Tom wel reusachtig!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:27 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Dit is gewoon jullie keuken he?
wat een bazenkeuken!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij wordt grootZie net dat het de 27ste is vandaag, dus over 2 maanden is hij alweer 1
En een heerlijk kind natuurlijk![]()
disclaimer
Bwehehe, geen idee. Zelfs nu ik een kind heb snap ik nog niet dat mensen dat willen, dus heb me er niet in verdiept. Volgens mij kan het geen kwaad want er zijn meer kinderen die dat doen toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja, vraagje. Mijn lief is over een week jarig en nu wil ik met A. iets heel lelijks (maar natuuurlijk heel lief want gemaakt door de baby) voor hem knutselen wat hij dan mooi op z'n werk kan ophangen ofzo. Dus ik had bedacht: A. in luier in de kinderstoel, lekker laten kliederen met vingerverf op zo'n canvasje van de Action. Inpakken. Foto's van het proces erbij. Klaar.
Maar is per-ongeluk-vingerverf opsmikkelen heel gevaarlijk als ze pas 5,5 maand is?
Want ze stopt werkelijk álles in haar mond, en het liefst haar handen..
Dat had ik dus ook qua vraag en had voor mezelf bedacht doe maar niet, gezond zal het niet zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja, vraagje. Mijn lief is over een week jarig en nu wil ik met A. iets heel lelijks (maar natuuurlijk heel lief want gemaakt door de baby) voor hem knutselen wat hij dan mooi op z'n werk kan ophangen ofzo. Dus ik had bedacht: A. in luier in de kinderstoel, lekker laten kliederen met vingerverf op zo'n canvasje van de Action. Inpakken. Foto's van het proces erbij. Klaar.
Maar is per-ongeluk-vingerverf opsmikkelen heel gevaarlijk als ze pas 5,5 maand is?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aww, M!.
De moeder van Baard zei laatst al dat het maar goed is dat we niet bij hen in het dorp wonen. Zijn stiefvader heeft mijn bevallingsverhaal verteld aan iedereen die het maar niet wilde horen en loopt standaard met foto's op zak. Want het kan natuurlijk niet dat de mevrouw achter de balie bij de apotheek niet weet hoe zijn kleinzoon eruit ziet..
Razz, eat your heart out: https://www.pinterest.com/search/pins/?q=edible%20finger%20paintquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Gebruik je iets van anticonceptie?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:37 schreef Dot. het volgende:
Mijn vriend is volgende week ook jarig en ik wilde gewoon het kdv vragen iets te knutselen![]()
Wat is Tom al groot! Hij scheelt precies een maand met Stip, maar zo te zien gaan ze aardig gelijk opEn idd een supertoffe keuken!
Pff, ik lig weer in bed met migraine. Ik had voor m'n zwangerschap echt nooit hoofdpijn en nu al een maand of 3 echt 2 keer per maand zware migraine, inclusief overgeven. Het is ook elke keer als ik een vrije dag heb en het is niet echt gekoppeld aan mijn cyclus. En ik heb de hele week vrij gehad, dus totaal niet gestressed. Ik snap er niks van, maar hoe kom ik er vanaf?!
Nee, dus ik zat er ook al aan te denken om dat maar weer te gaan doen in het geval het toch iets hormonaals is, maar we willen over een redelijk korte tijd weer gaan proberen voor een tweede, dus dat houdt me een beetje tegen. Ik ga volgende week iig even langs de huisarts, want dit is geen doenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Gebruik je iets van anticonceptie?
Dan heeft hij ook vast en zeker t shirt met de autootjes! En het dino-vest (dat heb ik niet, maar wilde ik wel graag). En het daddy superhero tshirt. Of de Super trui (waar ze nu ook een tshirt variant van hebben in een multipack).quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:39 schreef BlueEyes het volgende:
Heb hier een jongetje met hetzelfde tshirt!
Niet de eerste keer dat ik denk bij het zien van jouw foto's, hey zo'n shirt ligt hier ook in de kast
Wij hebben m bij de Wehkamp besteld. Merk is kidkraft, op veel sites verkrijgbaar (wij hebben alleen online gezocht toen).quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:53 schreef Razztwizzle het volgende:
T. in de keukenWáár koop je die! Die wil ik!
A. was net boos. De peer was op. Echt, wat heeft mijn kind een temperament. Heel hard gaan gillen en naar het lepeltje graaien en dat in je mond duwen en dan constateren dat er écht geen peer meer op zit. En dan nog harder gaan gillen. Oh dear, dat wordt nog wat straks.
Op het kdv hebben ze I zoiets een keer laten doen, maar dan met een voetje. Voetzooltje met verf en dan een afdruk maken. I. vond dat heel grappig.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Shirt én trui met autootjes checkquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dan heeft hij ook vast en zeker t shirt met de autootjes! En het dino-vest (dat heb ik niet, maar wilde ik wel graag). En het daddy superhero tshirt. Of de Super trui (waar ze nu ook een tshirt variant van hebben in een multipack).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:44 schreef Butterflower het volgende:
M in zijn krappe pakje![]()
Tom in zijn keukenwat is hij groot en wat een leuke keuken!
Sterkte Dot en gefeliciteerd met stip z'n 11 maanden, nog 1 maand en dan hebben we geen baby's meer![]()
De prinses is alweer 11 maanden![]()
![]()
Vanmorgen bij het cb geweest, 7,360 kilo en 69cm. Ze kruipt weer iets omhoog op de curve.
Mijn kleine popje
Awww Sje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ennehgefeliciteerd met je verjaardag!
Kwak
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, ja, ik vond t gek om dat mama-shirt voor mezelf te kopen en helaas was mijn man niet zo attent het voor mij te doen dan wel mij te dwingen
want t is zo leuk!!
Een trui met autootjes? Hoe heb ik die weten te missen?
Oh Spees, jouw dametjequote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:26 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh BF wat een leuk meisje, die 'arrogante' foto vind ik echt leuk juist
Coco hoort natuurlijk eigenlijk thuis in 'van kleuter tot puber' met Tom, maar wat is ie leuk he
Beterschap Dot! En Razz succes met het temperament, wie weet slaat ze nu wel de peuterdrift over
het hoort hier natuurlijk niet maar Silvijn heeft zo'n drang om nee te zeggen dat hij het zelfs in z'n liedjes verwerkt: "olifantje in het bos NIET" en "we maken een kringetje NIET" enzo, zingt ie al spelend in zichzelf![]()
JM die knikkerbaan is zo gaafecht prachtig!
Met SuzyQ gaat t allemaal z'n gangetje, denk gezien haar slaap- en drinkgedrag dat ze in een sprongetje zit maar ze is wel nog vrolijk over t algemeen. Ze heeft allerlei nieuwe klanken in haar stem ontdekt die bij voorkeur midden in de nacht worden geoefend, daarna luid lachend om zichzelf
![]()
.
En kijk nou(SQ, negeer deze outfit
)
[ afbeelding ]
Da isquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
Zomg suusje
Niks mis met de outfit, ik zie geen strikjes, tule of domme teksten. Daarbij zie je toch alleen dat lieve blije snuitje?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Dit ja, mijne geeft als hij heel moe is ook alleen maar paniek!honger! Signalen. Dwingen tot slaaps, in ons geval inbakeren, lost het op hier. Maar heel vervelend skittlesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
Mijnes doet dat ook als ze heel erg moe is namelijk. Iets wat ik me in jullie situatie ook zomaar voor kan stellen![]()
Is inbakeren een optie om een keer te proberen? Of doe je dat al. Lou klinkt me als een sterke dame die goed kan vechten tegen de slaap. Ingebakerd kunnen ze zich makkelijker overgeven aan hun vermoeidheid.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 08:17 schreef Skittles het volgende:
Dan was het dat waarschijnlijk. Als ze dan gewoon gaat slapen in plaats van jengelen, maar dat is te voor de hand liggend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S.ophie deed precies hetzelfde. Heb nu sneller aan de bel getrokken en omdat S.ophie dr slokdarm nog niet beschadigd was, was het na 2dgn beter.
In ieder geval het ontevreden zijn, niet alleen willen zijn en vaak willen drinken..
Misschien een idee om langs de arts te gaan? Om het eea uit te sluiten?
Fijn dot!
Ah ligt het aan fok, goed om te weten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
Staat er iets leuks onder de spoiler? Ik heb javascript namelijk uitgezet omdat mobiel FOK trager was dan stront
och ja, vandaag een jaar geledenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Skittles.. Ze is wel prachtig, zeg!
En S van Spees zag ik gister ook, noooh!.
Vandaag is het een jaar geleden dat ik een positieve test had!. Toen gingen we die ochtend een schutting kopen, vandaag moet de auto naar de garage. Memorabel.
. Voor de derde reparatie dit jaar.
. Dag, nieuw vloerkleed!
En dag, nachtritme! Baard vond het een beter idee om te verschonen tijdens de nachtvoeding dan gisteravond bij het naar bed brengen. Met het grote licht aan.
Jij ookquote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Skittles.. Ze is wel prachtig, zeg!
En S van Spees zag ik gister ook, noooh!.
Vandaag is het een jaar geleden dat ik een positieve test had!. Toen gingen we die ochtend een schutting kopen, vandaag moet de auto naar de garage. Memorabel.
. Voor de derde reparatie dit jaar.
. Dag, nieuw vloerkleed!
En dag, nachtritme! Baard vond het een beter idee om te verschonen tijdens de nachtvoeding dan gisteravond bij het naar bed brengen. Met het grote licht aan.
Saar rilt en kokhalst ook bij deze zakjesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:53 schreef BlueEyes het volgende:
Even hier ook nog;
Iemand die ik hier blij mee kan maken?
Op te halen in Uithoorn/ Amsterdam Of eind maart in Assen.
Kan ook tegen verzendkosten.
Heb van deze 3 smaken ongeveer 10-15 zakjes per smaak nog. Moet nog even tellen.
Houdbaar tot begin Mei.
Zijn samplezakjes, maar mijn jochie blieft ze niet![]()
[ afbeelding ]
Net zo vermoeiend als wijquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:19 schreef Franny_G het volgende:
Wat leuk, Burdie! Hoe vond kuiken de drukte en de cadeau's?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:28 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik moet zo lachen als er door de babyfoon geen lieve babygeluidjes klinken maar gewoon knetterende schetenEn dan zo'n tevreden zucht en dan weer verder slapen. Echt mijn kind.
Kamperenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Onze oude bank is net opgehaald en de nieuwe komt pas woensdag..
Oh das crap zeg! Ik vond 1 dag al zo ruk... stomme tuinstoelen zitten dan toch net niet...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Klinkt lekker hol nu zeker?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:41 schreef NotTheSame het volgende:
Leuk, nieuwe meubels! En ik al blij zijn dat ik m'n oude vertrouwde bank weer terug heb!
Verder niet bijgelezen, vandaag voor het eerst de hele dag alleen thuis geweest met Piranha en en Draak. Piranha heeft ontstoken oogjes en Draak had d'r oren in d'r broekzak zitten dus man, man, wat was het gezellig.
Maar we hebben het overleeft!
Ja het is wel even aanpoten maar ook jou gaat dat lukken hoor!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]Dat is best goed voor een eerste dag! Ik zie er wel tegenop, 2 kindjes een hele dag in mijn uppie.
Die hebben wij juist weg gedaan... met pijn in het hart, maar dat ding was zo enorm bizar groot dat het de halve woonkamer in beslag nam. Leuk als je met z'n tweetjes bent, maar intussen hebben we twee honden en een baby.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:57 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik wil eigenlijk ook een nieuwe bankmaar moet t voorlopig nog met de huidige doen
Ik vind zo'n relaxte hoekbank zo enorm fijn, dat wordt echt onze volgende bank.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:33 schreef Crumpette het volgende:
Tap gefeliciteerd!![]()
Ik krijg banners voor éénoudervakanties in dit topic
Zeg dat wel! Bizar gewoon!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:07 schreef _NIKKI_ het volgende:
Rijst erg hè! Ik mag nog maar 2 weken legaal posten.Ik moet me maar eens gaan inlezen bij de dreumessen, maar meer dan één topic echt goed bijhouden lukt de laatste tijd niet echt dus het schiet niet op.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:17 schreef BlueEyes het volgende:
Kijk nou wat ik net vind...AhhwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Away niet handig.Hopelijk slaapt mini snel weer.
AAAAAAHHHHH! Wat super tof!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:55 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het doet me goed om reacties als 'wat leuk!' te lezen. Hoe sneu ben ik
Niet dat ik niet blij ben! Hummel is zeker welkom. Maar hallo, m'n baby is nog nieteens 1!
Nee, joh! Dat was een grapje! Tom was óók een 'ongelukje' namelijkquote:Op zondag 1 maart 2015 00:05 schreef Take_A_Picture het volgende:
Yup, je weet dat het kan gebeuren. Ik had er alleen niet op gerekend dat ik een cyclus van zo lang zou hebben. En dan van 1 keer al helemaal niet. En onverantwoord vind ik eigenlijk een beetje een 'ongelukkige' woordkeuze denk ik.
Nouja, eigen schuld, dikke buik (over een boel weken)
Sorryquote:Op zondag 1 maart 2015 00:09 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hallo, ga even grappen maken midden in de nacht als m'n grappen-detector al uit is![]()
Dit ja. Maar voor minder kom ik er ook niet uit natuurlijkquote:Op zondag 1 maart 2015 07:11 schreef AwayTL het volgende:
Dat kan Razz.. Ik ken het alleen met krijsend wakker worden. Maar dat zal ook bij elk kind verschillen.
Ja en ja.quote:Op zondag 1 maart 2015 08:48 schreef snoenk het volgende:
Nikki![]()
Dad morgen eerste dag weer werken na verlof? Zie je er tegen op of niet?
Dank jullie wel allemaal
Suus is solidair hoorquote:Op zondag 1 maart 2015 09:15 schreef Skittles het volgende:
Waarom heeft mijn baby die uitslaapmemo niet ontvangen?of misschien was het een gevalletje TL;DR
![]()
Maar het zonnetje schijnt al goed, dus straks lekker in de draagzak een rondje lopen![]()
Frans ook nietquote:Op zondag 1 maart 2015 09:15 schreef Skittles het volgende:
Waarom heeft mijn baby die uitslaapmemo niet ontvangen?of misschien was het een gevalletje TL;DR
![]()
Maar het zonnetje schijnt al goed, dus straks lekker in de draagzak een rondje lopen
Lief dat je t vraagt! Het gaat al een heel stuk beter met hem. Hij is nog steeds wel eens een beetje jaloers maar eigenlijk minimaal. Hij reageert niet meer fysiek op haar (of mij) af en hij wil altijd weten waar ze is. Hij wil haar niet knuffelen of vasthouden, dus dat hoeft hij ook niet. Komt vanzelf welquote:Op zondag 1 maart 2015 09:29 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Frans ook niet.
Al slaapt hij wel snel weer na voedingen. Blijf 3 nachtvoedingen niet chill vinden. En aangezien hij ook een tijd 1 heeft gedaan, vind ik dat er een oplossing voor moet zijn.
Snoenk wat een mooi dametje! Heerlijk je doorslaapnachten.
Oh die foto van S2 spees, ze is heel vrolijk of niet? Hoe is het trouwens met S1? Vind hij het al beter te handelen dat S2 er is?
(Of is het teveel offtopic, dan ben ik on dm nog benieuwd )
Dad spannend morgen werken!
Is het bij Rijssen in de buurt? We moeten daar op bezoek, maar we hebben geen zin om een hele dag daar te moeten blijven en het is echt te ver rijden voor 2 uurtjes. En dan is een meet wel erg leuk natuurlijkquote:Op zondag 1 maart 2015 09:31 schreef AwayTL het volgende:
Ik heb trouwens een fb groep aangemaakt voor de zomerbbq-meet. Mochten er nog mensen zin hebben, voeg ik je toe!
T is wel ver in t oosten.
A sluit zich aan bij de antiuitslaapbeweging. 4:00 krijsend want nachtmerrie, 5:00 honger en wakker. Hier ook paps op ochtenddienst dus ik lig nog in bed te doen alsof ik slaapquote:Op zondag 1 maart 2015 09:18 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Suus is solidair hoordie was 4.30 wakker, gewoon als start van de dag dus. Niet als nachtvoeding
. Had ik gister nog geluk met 5.15, vandaag was de babydaddy aan de beurt
Verwegiestan is 2 uur rijdenquote:Op zondag 1 maart 2015 09:31 schreef AwayTL het volgende:
Ik heb trouwens een fb groep aangemaakt voor de zomerbbq-meet. Mochten er nog mensen zin hebben, voeg ik je toe!
Mag ik erbij? Het is wel heul ver weg voor mij, maar wie weet kan ik het combineren met iets anders ofzo.quote:Op zondag 1 maart 2015 09:31 schreef AwayTL het volgende:
Wat fijn dat het beter is! Zal wel rust brengen.quote:Op zondag 1 maart 2015 09:34 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Lief dat je t vraagt! Het gaat al een heel stuk beter met hem. Hij is nog steeds wel eens een beetje jaloers maar eigenlijk minimaal. Hij reageert niet meer fysiek op haar (of mij) af en hij wil altijd weten waar ze is. Hij wil haar niet knuffelen of vasthouden, dus dat hoeft hij ook niet. Komt vanzelf wel![]()
En klopt, ze is een super vrolijk meisje. Ze lacht bijna continu, volgens mij vindt ze haar leven hilarisch
Hoe is bij jullie de interactie tussen de jongens?
Och wat liefquote:Op zondag 1 maart 2015 10:39 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Wat fijn dat het beter is! Zal wel rust brengen.
Hier gaat het heel goed. V doet veel aan handje vasthouden ten ongenoegen van M. Veel kusjes en knuffels. Fluisteren als hij slaapt. En ze zijn, ik quote, 'beste vriendjes'.
quote:Op zondag 1 maart 2015 13:11 schreef Roomsnoes het volgende:
Onze wipstoel, reiswieg en babygym zijn ook al naar zolder. Nu zit ze en speelt ze urenlang met de fischer price ringtoren en vormenstoof van dr vader. Rammelaars zijn voor bebies.
Stop de tijd.
Wat lief ook zegquote:Op zondag 1 maart 2015 12:19 schreef Tante_Soesa het volgende:
Broertjes
Mijn zusjes zijn ook echt te lief voor elkaar, kusjes, knuffels, handjes vasthouden, keihard roepen 'dat is mijn Zusse' als iemand het waagt naar S te kijken en altijd willen weten waar ze is
Uitslaapmemo is hier ook niet aangekomen helaas! Sowieso is slapen echt een ding hier momenteel. Komt wel weer goed... toch?
SPOILER: broertjes <3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op zondag 1 maart 2015 14:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik zusjes zo leuk zou vinden. Het is echt heel erg leuk!!
En kwak, je hoeft niet vandaag al een tweede ofzo he. En misschien zelfs nooit. Misschien over een jaar of 2. Maxi was ruim 2,5 toen mini geboren werd.
Overigens was ik denk ik te voorbarig toen ik gisteren meldde een positieve test te hebben. Die had ik wel degelijk, 2 zelfs, maar vandaag veel kramp, bloedverlies en een lichter geworden test. Nu heb ik spijt dat ik in m'n enthousiasme/shock het hier heb neergeplempt. Maarja het is niet anders.
Mini knarst de laatste tijd op haar tanden. Dat is echt een naar geluidmomenteel ligt ze 'Tata! Tata!' Tegen d'r knuffel te zeggen in d'r bedje. Ben benieuwd of het een verhaaltje is voor het slapengaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |