quote:Op zondag 22 februari 2015 01:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Gutter FM, radio voor FOK!kers van FOK!kers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedenavond Fok!kers,
nu de omstandigheden zo zijn dat de KLB SC dicht is voor vanavond zijn de moderators zo vriendelijk geweest toch nog een podium te bieden voor Radio KLB. Vanaf vanavond staat Radio KLB op het rooster van GutterFM en zal ik vanaf hun server streamen. Je kunt luisteren door op de "Luister Nu" knop te drukken in de GutterFM quote.
Wat is Radio KLB?
Radio KLB is het wekelijkse avondje radio voor en door hardcore KLB-ers waar plaatjes worden aangevraagd, in de ether wordt geouwehoerd en jij kunt horen welke stem er achter welke UI schuilt!
Heb je een verzoekje dat je gedraaid wil hebben of heb je een boodschap en wil je inbellen? Stuur dan een DM naar hoink581!
Wanneer te beluisteren?
Nu. Elke donderdag tussen 20.00 - 23.30 (tijden kunnen per week fluctueren, afhankelijk van de situatie) is Radio KLB on air. Heb je alle pret gemist en wil je toch terugluisteren? Dat kan ook! De meest boeiende gesprekken worden geupload via Soundcloud: RadioKLB
Regels?
Post gezellig mee. Gekkigheid is zeker welkom, maar zorg ervoor dat het niet uit de klauwen escaleert zodat de moderators niet al te veel hoeven te vegen en dit topic open blijft.
DE USER DIE DE LAPO HEEFT OPENT HET NIEUWE TOPIC, ER WORDT NIET GEKAAPT
Viel Spass!Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
wowquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:25 schreef xericax het volgende:
Plukdester vieze ransaap. Dat liedje heet al drie jaar: erica bijna zaterdag. Wat loop je t nou te verkankeren?
ja klopt.quote:
vice city volgens mijquote:
Waarom? ;squote:
toch wel started from the bottom hequote:
Natuurlijk niet Is zijn slechtste nummer mangquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:29 schreef Matip het volgende:
[..]
toch wel started from the bottom he
Nee man, als je voor high tops gaat dan gewoon af1.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:29 schreef Fushia2 het volgende:
Zijn dit leuke sneakers, wie helpt?
http://www.elevenparis.co(...)-m-eleven-paris.html
swagquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:30 schreef Matip het volgende:
[..]
Nee man, als je voor high tops gaat dan gewoon af1.
doen alsof niet al zijn nummers zijn slechtste zijnquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Natuurlijk niet Is zijn slechtste nummer mang
Maar die heeft iedereen, dan nog liever J's.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:30 schreef Matip het volgende:
[..]
Nee man, als je voor high tops gaat dan gewoon af1.
Gewoon Jett Rebel toch. Maar dat waarderen ze hier niet.quote:
ja rich is fucking hete chimeidquote:
ga voor die nieuwe yeezy's danquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar die heeft iedereen, dan nog liever J's.
Ik moet de concurrentie voorblijven man.
dating show begint zometeenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nog wat leuks of net zo slecht als de vorige keer dat zo'n kerel inbelde?
ahah ;$ ;4quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja rich is fucking hete chimeid
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:31 schreef Matip het volgende:
[..]
Gewoon Jett Rebel toch. Maar dat waarderen ze hier niet.
Waar is de SC gebleven?quote:
On top of the worldquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:32 schreef richolio het volgende:
[..]![]()
Werd vorige keer ook niet gewaardeerd nee. Ik probeer het zo anders nog eens.
Verkocht.quote:
niet hier plsquote:
Is goed. Radio.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
graag het woord ''radio'' verwerken in al je toekomstige posts in dit topic
quoten voordat het is verwijderdquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:33 schreef ntm het volgende:
[..]
Gesloten door ene mod omdat er teveel met kk werd gescholden
Over dat praten is oa waarom topic dicht zit.quote:
srs?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:33 schreef ntm het volgende:
[..]
Gesloten door ene mod omdat er teveel met kk werd gescholden
Dan gaan wij het er nu niet over hebben dat er stelselmatig users gebanned worden op niks af.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Over dat praten is oa waarom topic dicht zit.
hoink met zijn kut radio.
nee hoor! mening hebben is niks mis meequote:Op donderdag 26 februari 2015 21:34 schreef Plukdester het volgende:
Ik wil in dit topic alvast mn excuses aanbieden naar opa bakkebaard :$
Jaquote:
Staat in de lapo van de SC.quote:
IEDEREEN IS HELEMAAL PARA NU WE WORDEN IN DE GATEN GEHOUDEN ALLESquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:34 schreef ntm het volgende:
Tsjongejonge ik vraag alleen of die jongen een ban heeft
nieuwsgierig aagjequote:Op donderdag 26 februari 2015 21:34 schreef ntm het volgende:
1 op 3 is informant hierquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IEDEREEN IS HELEMAAL PARA NU WE WORDEN IN DE GATEN GEHOUDEN ALLES
jijquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:34 schreef ntm het volgende:
quote:
ik ben hier voor jullie plezierquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:35 schreef Catkiller het volgende:
Ik luister alleen nooit de radio dus dat is wel vervelend. Gelukkig mag Hermann in elk topic belachelijk worden gemaakt zodat er nog iets leuks te doen is.
Helemaal niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je had lapo in vorige topic, toen werden er reacties verwijderd, toen had dp lapo
Ik ben al geweest.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:34 schreef richolio het volgende:
[..]
JaSowieso alles van Venus & Mars.
That Place, Sugar, Do You Love Me At All..
Ga jij nog een nummertje aanvragen?
Moest lachen toen ik die lasquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:36 schreef deadprez het volgende:
Ik dacht meteen aan Kermis van Youssef en Kamal.
Ik vind hun katoenplukker nummer wel leukquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:36 schreef deadprez het volgende:
Oh had ik niet eens in de gaten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je had lapo in vorige topic, toen werden er reacties verwijderd, toen had dp lapo
Haha youssef en kamal, dat waren nog eens tijdenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:36 schreef deadprez het volgende:
Doe nou niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij vindt dit allemaal leuk?
Ik ook.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind hun katoenplukker nummer wel leuk
Die met 'kankeraap ik geef je sjweepsjlagen' en zo?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind hun katoenplukker nummer wel leuk
Ik zou wel duizend jaar oude beelden kunnen slopen zo frusti als ik ben.quote:
Las alleen de lapo eigenlijkquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij vindt dit allemaal leuk?
moet je naar hoink sturen mangquote:
quote:
wattes aap?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:38 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Die met 'kankeraap ik geef je sjweepsjlagen' en zo?
Nou leuk man.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Las alleen de lapo eigenlijkDaar moest ik wel om lachen ja.
Wat is er toch, VB?quote:
"boks"quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:39 schreef killerkip69 het volgende:
Die Belg heeft smaak, ook dat rustige nr rond 21.23...lang geleden...kippevelletje mag dat? welja...
topshowtje btw..
ooh, is de reden dat hoink mijn verzoekjes nooit draait omdat ik hem altijd in caps lock uitscheldt?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:38 schreef remi1986 het volgende:
[..]
sturen naar hoink581 via dm met zippyshare link en lief vragen en misschien draait hij het
quote:
oh dan is het goedquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:39 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Kankeraap. Dat zeggen ze in dat nummer.
Al 3 keer.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:40 schreef richolio het volgende:
Gvdk waarom corrigeerde niemand mij? Zat gewoon een kwartier naar dat fashion killa te luisteren volgens mij. Toen ik de stream refreshte was het anders. Logisch dat het zo lang duurde.
Zijn Arctic Monkeys al geweest?
dat kutnummer 15 minuten lang?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:40 schreef richolio het volgende:
Gvdk waarom corrigeerde niemand mij? Zat gewoon een kwartier naar dat fashion killa te luisteren volgens mij. Toen ik de stream refreshte was het anders. Logisch dat het zo lang duurde.
Zijn Arctic Monkeys al geweest?
Ja, ik vond het al raar. Dankjewelquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat kutnummer 15 minuten lang?
gecondoleerd
Ik weet het fijne er niet van. Maar morgen is de SC weer gewoon terugquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Stelletje idioten die het voor de rest verneuken man.
zo te horen is TARDIS jouw eerste kandidaatquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wie gaat mij daten dan?
Een uurtje ja en dan begint het weer en duurt het 48 uur.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik weet het fijne er niet van. Maar morgen is de SC weer gewoon terug
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:43 schreef voederbietel het volgende:
Ik denk dat dit AdoraBelle is.
whehehquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:44 schreef Der_Mann het volgende:
ik wist niet dat Fylax mee zou doen
allemaalquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:46 schreef Fushia2 het volgende:
Sowieso is 2 SG omgevormd met een tune ofzo
SNEL SNEL SNEL DATINGSHOW DITquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
Oke ik ga laptop aandoen en luisteren
Niemand hier kent die stemmen joh.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:46 schreef Fushia2 het volgende:
nummer 3 kun je zo horen wie het is
Ik weet wie nummer 3 isquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niemand hier kent die stemmen joh.
wie mist iemandquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:48 schreef voederbietel het volgende:
Even opletten wie er nu niet mee post.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:49 schreef Djurres het volgende:
Nummer 3 praat alsof ie een muizenval op zn ballen heeft staan.
Volgens mij is het gewoon TARDIS. met drie verschillende vervormers.quote:
Nee. Tardis is relatief helder en ze praten soms wel heel iets door elkaar, of relatief snelle reacties zeg maar.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon TARDIS. met drie verschillende vervormers.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon TARDIS. met drie verschillende vervormers.
Dit ja.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:50 schreef Stompzinnig het volgende:
Eentje lijkt wel echt op Fylax.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik zou gewoon naar TARDIS.' zolderkamer gaan en daar echt kkhard met die chiboy batsen.
sorryquote:
Snitch hoerquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gwn naar forum@fok.nl sturen en dan lekker snitchen gr gr je weet wel wie xx
Had ik gedaan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gwn naar forum@fok.nl sturen en dan lekker snitchen gr gr je weet wel wie xx
hehequote:Op donderdag 26 februari 2015 21:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had ik gedaan.
De bedreiger beheert dat mailadres.
zo'n lage stem heb ik nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Bedankt voor je gedicht, Hermann.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik zou gewoon naar TARDIS.' zolderkamer gaan en daar echt kkhard met die chiboy batsen.
Ice cubequote:Op donderdag 26 februari 2015 21:54 schreef haan33 het volgende:
http://www.etorrent.me/t.(...)E25746C69A5B59E8ACC3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |