quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:04 schreef Lindgren. het volgende:
Marlijn winnaar, Rik mol, Margriet dood.
Nee, dat komt altijd pas later, dan verzamelen ze allemaal om terug te blikken. Dan is de onthulling pas.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pas volgende week he (wie de mol is), in de live finale
Ik ga misschien naar Amsterdam om te kijken, hangt van het weer afquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die ik zowaar ook live kan kijken
Sean Bean doet niet meequote:Op donderdag 26 februari 2015 21:04 schreef Lindgren. het volgende:
Marlijn winnaar, Rik mol, Margriet dood.
Kees. Jon was een prima mol. Patrick ook, alleen was Art toen zo nepmol..quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zeiden ze zo ongeveer ieder jaar over de mol, behalve toen Dennis de mol was
Komtie dan he.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Normaal deden ze gewoon nog een opdracht met z'n drieen. Mooie tijden.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kees. Jon was een prima mol. Patrick ook, alleen was Art toen zo nepmol..
Er zijn een hele hoop prima mollen egweest, en iedere keer een hoop gezeik dat het de slechtse mol ooit wasquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Art was wel geniaal toenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond alleen Anne-Marie en Susan slecht en Kim vooral obvious.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Er zijn een hele hoop prima mollen egweest, en iedere keer een hoop gezeik dat het de slechtse mol ooit was
Dat zeggen ze ook iedere keer. En toch is hij lang niet de enige verdachte als je de online polls kijktquote:
Sjors was de beste molquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zeg ikquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:04 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nee, dat komt altijd pas later, dan verzamelen ze allemaal om terug te blikken. Dan is de onthulling pas.
Maar we wisten toen nog niet dat dit is op het moment dat er alweer iemand weg is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:06 schreef TLC het volgende:
Godver we hadden al kunnen weten dat Rik en Marlijn sowieso door zouden gaan want dit hebben ze in een reclame spoiler laten zien
Zegt Margriet hè, ik heb die tekst niet gezien.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
"Marlijn wat hadden we een fijn verbond"![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |