Jawel, stond op dat kaartjequote:Op donderdag 26 februari 2015 21:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zegt Margriet hè, ik heb die tekst niet gezien.
Ik wel, en het stond erquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zegt Margriet hè, ik heb die tekst niet gezien.
Ik bedoel ook dat je nu bij de executie kon weten dat Rik en Marlijn door zouden gaanquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar we wisten toen nog niet dat dit is op het moment dat er alweer iemand weg is.
Dat betekent niet dat ik het heb gezien.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel, stond op dat kaartje
Ik hoop met je meequote:Op donderdag 26 februari 2015 21:08 schreef Amarantha het volgende:
Hier na weer een jaar wachten. Stiekem nu al nieuwsgierig wie er volgend seizoen mee doen
Ik hoop echt Geraldine
oh man wat zou ik dat geweldig vinden. Wel de finale voor haar danquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die gaat vast nog wel een keer mee doen.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:09 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik krijg ook een harde dobber van Marlijn
juist niet, had haar in de eerste aflevering doorquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Malouska was ook een goeie mol.😀
Ik vond Paulien uiteindelijk best wel tofquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:10 schreef Zeta het volgende:
Ze moeten volgend seizoen geen type Margriet, Paulien of Aaf erin doen
Deed al mee toch?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:10 schreef Amarantha het volgende:
Helaas wilt Floortje Dessing niet mee doen.
Fapje gemacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |