Hoi iedereen

Ik ben pas een paar maanden lid, maar heb tot nu toe vooral meegelezen. Bij dezen mijn eerste topic.
Mijn vriend is heel dominant in bed. Ik vind dat fijn, omdat ik zo zelf niet echt hoef na te denken om het zo maar te zeggen, aangezien hij alle controle heeft en ik hem dus volg. Daarnaast vind ik het ook gewoon erg lekker om gedomineerd te worden, ben ik achter gekomen.
Nu heeft hij al een paar keer aangegeven dat het hem wel leuk lijkt als ik hem eens overmeester en alles bepaal, voor de afwisseling. Op zich lijkt me dat ook wel leuk om te proberen, maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen. Ik heb tegen hem gezegd dat ik me daar nu nog te onzeker over voel, ook omdat hij mijn eerste is en hij zelf al wel veel ervaring heeft. Als ik zelf dingen moet gaan bepalen, ben ik bang dat ik ga stuntelen omdat ik nog niet zoveel ervaring heb.
Toch wil ik al wel een beetje gaan rondkijken en tips zoeken, zodat ik hem er over een tijdje een keer mee kan verrassen. Ik denk ook dat ik me, met wat concrete aanwijzingen, zelfverzekerder zal voelen omdat ik dan echt een plan heb.
Qua standjes ken ik maar 1 standje waarbij de vrouw dominant is en dat is 'woman on top', in een aantal variaties. Het is alleen niet echt mijn favoriete standje, omdat ik meer van het stevigere werk houd en dat lukt me niet goed als ik bovenop zit. Daarnaast vind ik het ook wel leuk om van standje te wisselen af en toe. Wat zijn nog meer standjes waarbij je als vrouw dominant bent?
Daarnaast kan ik hem natuurlijk bevelen om mij te vingeren of beffen, maar verder dan dat kom ik eigenlijk niet. Tips?