Dat je zo carede in capsquote:

Haha ja want dat was echt zoquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
Dat je zo carede in capsen mad werd enzo.

Jij luistert zeker geen radio klb.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:09 schreef Etsu het volgende:
Heeft niemand door dat Stompzinnig Fylax is?

Ik zou jou wel eens in het echt willen tegenkomen ebola zwijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je zo carede in capsen mad werd enzo.

en dan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens in het echt willen tegenkomen ebola zwijn.

goh, waarom zou hij geband zijnquote:

Freedom of speech!quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goh, waarom zou hij geband zijn

Denk niet dat hij het erg vindt om solidair te zijn op die manier.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:18 schreef Etsu het volgende:
[..]Dit kan best banwaardig zijn hoor.

haxballquote:

Dat wisten we al toch?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Als ze me hiervoor bannen, dan weten we in ieder geval dat Fylax' vuistje naar stront ruikt

Tegenwoordig kan je niet meer TR's doen tijdens een ban volgens mij.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Als ze me hiervoor bannen, dan weten we in ieder geval dat Fylax' vuistje naar stront ruikt

Daarom heb ik een kloontje zonder posts om te TR'en tijdens bans. Anders is het ook zo saai.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je niet meer TR's doen tijdens een ban volgens mij.

Ja, eigenlijk wel. Dat heb ik vorige week mogen meemaken.quote:
Hmm oke.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je niet meer TR's doen tijdens een ban volgens mij.

Ze kunnen zien wie TR't.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:21 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Daarom heb ik een kloontje zonder posts om te TR'en tijdens bans. Anders is het ook zo saai.

Braddie quotes mogen ook niet. Dus heel vreemd is het nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:19 schreef SonicVolcano het volgende:

Niet doorhebben dat KLBSC vandaag druk gelezen wordt....quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:19 schreef SonicVolcano het volgende:

Pharkusquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat KLBSC vandaag druk gelezen wordt....

quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:22 schreef Pharkus het volgende:

Pfiew, gelukkig gisteren alle stress er al uit gek*n*erd.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]

Precies, yvonne was hier ook ineens out of fucking nowhere.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]

Drukker dan anders?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]

kan gebeurenquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]

Ja, net gedaanquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:23 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Alsof ze kloonscan doen voor TR's.

Wist wel dat het Toto was.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:26 schreef Chai het volgende:
SonicVolcano 2 weken ban voor paints posten, want dat was posten uit naam van gebande.

Strobaal in je nek.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens in het echt willen tegenkomen ebola zwijn.
Haha oke.quote:

was te verwachtenquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:26 schreef Chai het volgende:
SonicVolcano 2 weken ban voor paints posten, want dat was posten uit naam van gebande.

Tsja dat was minder pienter.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:26 schreef Chai het volgende:

Kom maar lekker tussen ons in zitten hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:27 schreef Chai het volgende:
Gelukkig zijn TARDIS. en Matip altijd lief, dus zal niet alleen overblijven hier.
gianni laatst ook al aan het schelden

klein beetje maarquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:27 schreef Chai het volgende:
Gelukkig zijn TARDIS. en Matip altijd lief, dus zal niet alleen overblijven hier.

En ikquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:27 schreef Chai het volgende:

Gelukkig gedraag ik me (met klonen iig.) heel erg netjes! Maar dat ik een kloontje ben is geen geheim.quote:

ik ook.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:27 schreef Chai het volgende:

Hallo Yvonnequote:Op donderdag 26 februari 2015 15:28 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Gelukkig gedraag ik me (met klonen iig.) heel erg netjes! Maar dat ik een kloontje ben is geen geheim.

Chaiquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:27 schreef Chai het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |