Ik heb stroop aan m'n kont zittenquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
mortaxx is binnen en gelijk komen de hommos ook weer...
Ook wel eens gehad maar dan volgen de chicks.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb stroop aan m'n kont zitten
srs?quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:52 schreef Chai het volgende:
Toto 2 weken weg voor: 'Fylax ban' posten.
Hahahaquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:52 schreef Chai het volgende:
dat meen je niet?quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:52 schreef Chai het volgende:
doe normaalquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
mortaxx is binnen en gelijk komen de hommos ook weer...
Normaal zeg ik flikker ipv hommos.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:52 schreef Chai het volgende:
we zullen het zo zien..quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:52 schreef Chai het volgende:
Jeetje wat sneuquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:52 schreef Chai het volgende:
ik vind t niet fijn dat je me zo bestempeltquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Normaal zeg ik flikker ipv hommos.
Nee dat mag ook niet, die arme jongen heeft het al zo zwaar met zijn kontwond, hij verdient ook een voorkeursbehandeling.quote:
Oh oke sorry Etsu.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind t niet fijn dat je me zo bestempelt
ik ben maar ook een mens van vlees en bloed
tering wie is die admin. Je moest een heel dossier aanleggen om een teringmongool als wickedmen te laten bannen en dan hiervoor twee wekenquote:
jezus christusquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:52 schreef Chai het volgende:
Hahahaquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tering wie is die admin. Je moest een heel dossier aanleggen om een teringmongool als wickedmen te laten bannen en dan hiervoor twee weken
Maar zijn ban is niet permanent. Hij is op een 27e geband, dus komt morgen misschien wel terug.quote:
Nou ben benieuwd....quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar zijn ban is niet permanent. Hij is op een 27e geband, dus komt morgen misschien wel terug.
Je praat op zijn niveau.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:58 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
hoe weet je dat ben je tovernaar?
Watje.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
Dus als ik het goed begrijpt scheldt Fylax alles onder dat ene woord waar we allemaal al een keer voor geband zijn en krijgt 24 uur en wij daar allemaal twee dagen. En toto zegt 'Fylax ban' en krijgt een week. Is dat krom? Ik durf er geen uitspraken over te doen.
Geen uitspraken doen dat is crewbash.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
Dus als ik het goed begrijpt scheldt Fylax alles onder dat ene woord waar we allemaal al een keer voor geband zijn en krijgt 24 uur en wij daar allemaal twee dagen. En toto zegt 'Fylax ban' en krijgt een week. Is dat krom? Ik durf er geen uitspraken over te doen.
2 weken zelfs.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
Staat 1 post gequote in die SC waar hij veel gebruikt maakt van een ziekte.quote:
De griep gaat rond... heb ook keelpijnquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Staat 1 post gequote in die SC waar hij veel gebruikt maakt van een ziekte.
Welk woord? Kanker? Is ook een favoriet woord van Fylax.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
Jaar duurt nog lang.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:59 schreef hoink581 het volgende:
Ja jongens uuuh yvonne kijkt mee en ik wil dit jaar niet meer geband worden oke.
Een afkorting daarvan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:00 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Welk woord? Kanker? Is ook een favoriet woord van Fylax.
trquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:00 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Welk woord? Kanker? Is ook een favoriet woord van Fylax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Omdat ik het woordje kanker zeg?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |