quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:22 schreef Pharkus het volgende:
Niet doorhebben dat KLBSC vandaag druk gelezen wordt....
Pfiew, gelukkig gisteren alle stress er al uit gek*n*erd.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Precies, yvonne was hier ook ineens out of fucking nowhere.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Drukker dan anders?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
kan gebeurenquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja, net gedaanquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:23 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Alsof ze kloonscan doen voor TR's.
Wist wel dat het Toto was.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:26 schreef Chai het volgende:
SonicVolcano 2 weken ban voor paints posten, want dat was posten uit naam van gebande.
Strobaal in je nek.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens in het echt willen tegenkomen ebola zwijn.
Haha oke.quote:
was te verwachtenquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:26 schreef Chai het volgende:
SonicVolcano 2 weken ban voor paints posten, want dat was posten uit naam van gebande.
Tsja dat was minder pienter.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:26 schreef Chai het volgende:
Kom maar lekker tussen ons in zitten hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:27 schreef Chai het volgende:
Gelukkig zijn TARDIS. en Matip altijd lief, dus zal niet alleen overblijven hier.
gianni laatst ook al aan het schelden
klein beetje maarquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:27 schreef Chai het volgende:
Gelukkig zijn TARDIS. en Matip altijd lief, dus zal niet alleen overblijven hier.
En ikquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:27 schreef Chai het volgende:
Gelukkig gedraag ik me (met klonen iig.) heel erg netjes! Maar dat ik een kloontje ben is geen geheim.quote:
ik ook.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:27 schreef Chai het volgende:
Hallo Yvonnequote:Op donderdag 26 februari 2015 15:28 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Gelukkig gedraag ik me (met klonen iig.) heel erg netjes! Maar dat ik een kloontje ben is geen geheim.
Chaiquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:27 schreef Chai het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |