Of lekker popi op je scootah gaan zitten terwijl hij op de bok staat.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:50 schreef dimmak het volgende:
Nooit te hard het trottoir opbeuken met iemand anders scooter.
Dat weet niemand, trek het uitelkaar zoals fietsenmaker zegt; ik gok dat domweg de as krom is. met wat gepast geweld is dat soms wel weer recht te krijgen, met veel pech is hij gebroken, dan wordt het spaarvarken uitlaten. Met veel mazzel istie gewoon ranzig.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:49 schreef Robuust-koekje het volgende:
Nee, hij kwam zelf met de scooter naar mij toe omdat hij al vanalles had geprobeerd om hem weer soepel te laten in of uit klappen.
Niemand weet wat hier aan gedaan kan worden? Of dat het een bepaald iets is bij deze scooter?
Heb de hele scooter schoongemaakt en overal wat vet gesmeerd op de draaiende delen, na 50x op en neer doet hij het gelukkig weer perfect!quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat weet niemand, trek het uitelkaar zoals fietsenmaker zegt; ik gok dat domweg de as krom is. met wat gepast geweld is dat soms wel weer recht te krijgen, met veel pech is hij gebroken, dan wordt het spaarvarken uitlaten. Met veel mazzel istie gewoon ranzig.
Sowieso doet schoonmaken en nieuw vet ertussen vaak al wonderen
Zorg dat je remschijven / trommels goed vet zijn want die draaien nogal veel.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:47 schreef Robuust-koekje het volgende:
[..]
Heb de hele scooter schoongemaakt en overal wat vet gesmeerd op de draaiende delen, na 50x op en neer doet hij het gelukkig weer perfect!
Ik heb hetzelfde gehad met hetzelfde type scooter. De bouten zaten bij mij té strak vastgedraaid. Een heel klein beetje losser gedraaid en nooit meer last van gehad. Gewoon even de bok zo zetten dat hij klemt en dan de bout wat lossen tot de bok losschiet, dan zit je goed.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:49 schreef Robuust-koekje het volgende:
Nee, hij kwam zelf met de scooter naar mij toe omdat hij al vanalles had geprobeerd om hem weer soepel te laten in of uit klappen.
Niemand weet wat hier aan gedaan kan worden? Of dat het een bepaald iets is bij deze scooter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |