calm downquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:13 schreef Aberella het volgende:
GODVERDEGOD STOMPZINNIG IK HAAT JE![]()
![]()
![]()
welluk?quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:13 schreef Aberella het volgende:
En dat liedje over Frank Drebin zit in mijn hoofd
Dat gaat een hit wordenquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:13 schreef Aberella het volgende:
En dat liedje over Frank Drebin zit in mijn hoofd
quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:13 schreef Aberella het volgende:
GODVERDEGOD STOMPZINNIG IK HAAT JE![]()
![]()
![]()
Tsja, ik dacht Fylax is er nu zelf niet om elk nieuw deel van werkelijk elke SC op FOK! te kapen en zijn eigen naam en UI overal te spammen, dus doe ik het maar.quote:
quote:
chaiquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:17 schreef Laifve het volgende:
Wie is trouwens spanger, Aberella oder Supergirl
Lol, pm binnen:quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:17 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Tsja, ik dacht Fylax is er nu zelf niet om elk nieuw deel van werkelijk elke SC op FOK! te kapen en zijn eigen naam en UI overal te spammen, dus doe ik het maar.
ja, vind ik ookquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:26 schreef -supergirl- het volgende:
Baaaaaaaaabe, there's something magic about you. Something so tragic about you. Don't you agree?
Die hebben we allemaal al een keer ontvangen, oud nieuws.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:25 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Lol, pm binnen:
""Wat zie ik? Lul je over mij? Ik maak je helemaal kapot kkkneusje. Je weet niet hoeveel macht ik heb hier man sukkel."
Ligt eraan..... Val je op shemales?quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:17 schreef Laifve het volgende:
“We zeggen eigenlijk wat jongeren niet durven te zeggen. Het is eigenlijk een go fuck yourself attitude,” alsdus een echt RUMAG-meisje in de uitzending van Editie NL (3-2-2015). Wauw, wat een stoere chick! Een echte RUMAGIRL! Dit meisje is cool, ze houdt van feesten, ze heeft schijt aan iedereen en is dol op seks. Zo wil elk meisje toch zijn? Zo’n vriendinnetje wil toch iedere vent? Maar pas op! Behandel haar wel als een Koningin, want anders negeert ze je dood. En je ex ook, die lelijke bitch. Snap je? Maar ze is ook gevoelig. Want als ze eenmaal gedumpt is door die klootzak van een vent, ligt ze het liefst in haar RUMAG-kleding op de bank met een bak ijs, en ja.. dan kan je wel een piemel gebruiken! En dan zegt ze tegen zichzelf: WIFI.VOER.BED.PERFECTIE. En de andere RUMAGIRLS zeggen: HIJ.IS.JE.PUSSY.NIET.WAARD. Dus dat.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ligt eraan..... Val je op shemales?
nopequote:Op donderdag 26 februari 2015 12:30 schreef Chai het volgende:
[..]
“We zeggen eigenlijk wat jongeren niet durven te zeggen. Het is eigenlijk een go fuck yourself attitude,” alsdus een echt RUMAG-meisje in de uitzending van Editie NL (3-2-2015). Wauw, wat een stoere chick! Een echte RUMAGIRL! Dit meisje is cool, ze houdt van feesten, ze heeft schijt aan iedereen en is dol op seks. Zo wil elk meisje toch zijn? Zo’n vriendinnetje wil toch iedere vent? Maar pas op! Behandel haar wel als een Koningin, want anders negeert ze je dood. En je ex ook, die lelijke bitch. Snap je? Maar ze is ook gevoelig. Want als ze eenmaal gedumpt is door die klootzak van een vent, ligt ze het liefst in haar RUMAG-kleding op de bank met een bak ijs, en ja.. dan kan je wel een piemel gebruiken! En dan zegt ze tegen zichzelf: WIFI.VOER.BED.PERFECTIE. En de andere RUMAGIRLS zeggen: HIJ.IS.JE.PUSSY.NIET.WAARD. Dus dat.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:30 schreef Chai het volgende:
[..]
“We zeggen eigenlijk wat jongeren niet durven te zeggen. Het is eigenlijk een go fuck yourself attitude,” alsdus een echt RUMAG-meisje in de uitzending van Editie NL (3-2-2015). Wauw, wat een stoere chick! Een echte RUMAGIRL! Dit meisje is cool, ze houdt van feesten, ze heeft schijt aan iedereen en is dol op seks. Zo wil elk meisje toch zijn? Zo’n vriendinnetje wil toch iedere vent? Maar pas op! Behandel haar wel als een Koningin, want anders negeert ze je dood. En je ex ook, die lelijke bitch. Snap je? Maar ze is ook gevoelig. Want als ze eenmaal gedumpt is door die klootzak van een vent, ligt ze het liefst in haar RUMAG-kleding op de bank met een bak ijs, en ja.. dan kan je wel een piemel gebruiken! En dan zegt ze tegen zichzelf: WIFI.VOER.BED.PERFECTIE. En de andere RUMAGIRLS zeggen: HIJ.IS.JE.PUSSY.NIET.WAARD. Dus dat.
Nopequote:Op donderdag 26 februari 2015 12:30 schreef Chai het volgende:
[..]
“We zeggen eigenlijk wat jongeren niet durven te zeggen. Het is eigenlijk een go fuck yourself attitude,” alsdus een echt RUMAG-meisje in de uitzending van Editie NL (3-2-2015). Wauw, wat een stoere chick! Een echte RUMAGIRL! Dit meisje is cool, ze houdt van feesten, ze heeft schijt aan iedereen en is dol op seks. >>>>>>>>>>>>> Zo wil elk meisje toch zijn?<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Zo’n wil toch iedere vent? Maar pas op! Behandel haar wel als een Koningin, want anders negeert ze je dood. En je ex ook, die lelijke bitch. Snap je? Maar ze is ook gevoelig. Want als ze eenmaal gedumpt is door die klootzak van een vent, ligt ze het liefst in haar RUMAG-kleding op de bank met een bak ijs, en ja.. dan kan je wel een piemel gebruiken! En dan zegt ze tegen zichzelf: WIFI.VOER.BED.PERFECTIE. En de andere RUMAGIRLS zeggen: HIJ.IS.JE.PUSSY.NIET.WAARD. Dus dat.
Ook totaal niet grappig.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:34 schreef TARDIS. het volgende:
Walgelijke trend was dat, dat rumag
Supergirl.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:17 schreef Laifve het volgende:
heb geen geluid hierquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:38 schreef Aberella het volgende:
[..]
KLB / Er is me gevraagd een biografie te schrijven van frank drebin
PM mag toch neit openbaar?quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:25 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Lol, pm binnen:
""Wat zie ik? Lul je over mij? Ik maak je helemaal kapot kkkneusje. Je weet niet hoeveel macht ik heb hier man sukkel."
Hij sluit wat toopics en gaat weer naar bedquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:42 schreef TARDIS. het volgende:
hij wordt weer wakker om een uur of zes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |