Jammer dat je het topic van de dag ervoor al gesloten had, je weet nooit of er nog iemand wil posten.
quote:Ja, ik! Ik had een vraag gesteld die al wel deels beantwoord was door Thee, maar ik begrijp niet goed hoe het tot stand is gekomen dat Kim, Annet en Koos de helprers zijn en niet 'mogen' voorlezen.
Op 31 oktober 2000 00:08 schreef Sanne het volgende:
Jammer dat je het topic van de dag ervoor al gesloten had, je weet nooit of er nog iemand wil posten.
--------------------------------------------------------------------------------
Havoc, opmerkingen op de streamverslagen graag in het topic "commentaar op de streamverslagen". Dit houdt de streamverslagen zelf overzichtelijk.
______
Humor !
quote:Dit roept bij mij meteen een kwoot van Theo Maassen op:
Bianca is al enige tijd aan het voorlezen uit "Alle mannen willen maar één ding" van Yvonne Kroonenberg. Zij heeft er duidelijk plezier in, en leest het met gemak.Noot red.: Yvonne Kroonenberg is een zgn. feminist die leuke boekjes schrijft maar vooral op haar titels verkoopt.
Die zielige zeikboekjes van Yvonne Kroonenberg.. "Alles went behalve een vent". Ben nu zelf bezig met een boekje: "Ik neuk nog liever een sero-positieve dwerg dan Yvonne Kroonenberg!"
Niques
Ga je nog lang door Trevanian? Zet ik mijn headset nog ff af...
Beter gezegd, ligt het aan mijn pc instellingen of zijn ze zo donker?
Groet Beppie
We gaan ondertussen alweer naar een nieuw hoofdstuk: De mestmot
quote:LOL
Op 31 oktober 2000 04:15 schreef Qt het volgende:
Bi leest voor dat bij cavia's het maagdenvlies verdwijnt vlak voor de paring en daarna groeit het weer dicht tot vlak voor de bevalling.
Hoe zit het nou met die afzetting? Koos loopt maar onder die lintjes door. In de regels op Fok zag ik er nix over staan. Heb echter bij BBwatchers gelezen dat de 3 helpers zich niet in het voorleesvierkant mogen begeven... Weet iemand hoe het zit?
quote:*Qt wordt ook erg melig hiervan
Op 31 oktober 2000 04:59 schreef trevanian het volgende:
Hieke leest:"...Ongesteldheid is een beschadigingsziekte....in de tijd van de Neanderthalers waren er nog geen spijkers (Robin half slapend: Ja die Neanderthalers!)...het autonome zenuwstelsel regel alles waar u zelf te lui voor bent...over de spieren die u doen poepen hebt u lang niet altijd alles te zeggen...een penis heeft geen oogjes om zelf te zien...liefderijk kotsen vogels de snavels van hun jongen vol met rupsen...."*Ruud! waar ben je nu ik je nodig heb?
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 31-10-2000 05:02]
quote:Ik heb er geen woord over gehoord Jane, maar heb alleen gezien hoe Kim in oorlog is gegaan met haar haar.
Op 31 oktober 2000 13:17 schreef Jane het volgende:
Ik vroeg me af of de streamverslaggevers vandaag nog iets opgevangen hebben over het 'aanstaande vertrek' van Koos. Is de storm weer overgewaaid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |