abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 00:01:48 #1
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_430284
Sjonge Sanne je bent er wel vroeg bij vandaag..
I'm getting too old for this....
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 00:08:31 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_430311
Normaal is Cynix van de nachtploeg, ik ben waarschijnlijk wat uit mijn ritme Havoc.

Jammer dat je het topic van de dag ervoor al gesloten had, je weet nooit of er nog iemand wil posten.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 00:14:27 #3
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_430327
ik ga stoppen, het ziet er niet naar uit dat koos en kim veel gaan vertellen aan elkaar. Annet heeft niemand om te praten en de rest moet lezen (en dat boek van yvonne lees ik zelf wel als ik dat wil)
Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
pi_430329
quote:
Op 31 oktober 2000 00:08 schreef Sanne het volgende:
Jammer dat je het topic van de dag ervoor al gesloten had, je weet nooit of er nog iemand wil posten.
Ja, ik! Ik had een vraag gesteld die al wel deels beantwoord was door Thee, maar ik begrijp niet goed hoe het tot stand is gekomen dat Kim, Annet en Koos de helprers zijn en niet 'mogen' voorlezen.
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 00:16:53 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_430332
Om het record te verbreken mogen er maar 6 mensen meedoen met de poging. Dit betekende dus dat er 3 niet mee mochten doen. Voordat bekend werd wat de weekopdracht was zijn alle bewoners één voor één in de dagboekkamer geroepen waar zij hebben kunnen doorgeven wie er niet aan de weekopdracht mee hoeven te doen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 00:17:21 #6
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_430334
het is zo bepaald in de weekopdracht en het waarom van de kleding? staat leuk op TV?
Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
pi_430337
Ok! Bedankt Thee en Sanne!
Welterusten!
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 00:28:34 #8
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_430362
Geplaatst door Sanne - dinsdag 31 oktober 2000 00:00

--------------------------------------------------------------------------------
Havoc, opmerkingen op de streamverslagen graag in het topic "commentaar op de streamverslagen". Dit houdt de streamverslagen zelf overzichtelijk.

______

Humor !

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_430438
Sanne schreef:
quote:
Bianca is al enige tijd aan het voorlezen uit "Alle mannen willen maar één ding" van Yvonne Kroonenberg. Zij heeft er duidelijk plezier in, en leest het met gemak.

Noot red.: Yvonne Kroonenberg is een zgn. feminist die leuke boekjes schrijft maar vooral op haar titels verkoopt.

Dit roept bij mij meteen een kwoot van Theo Maassen op:

Die zielige zeikboekjes van Yvonne Kroonenberg.. "Alles went behalve een vent". Ben nu zelf bezig met een boekje: "Ik neuk nog liever een sero-positieve dwerg dan Yvonne Kroonenberg!"

dinsdag 31 oktober 2000 @ 01:39:21 #10
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_430443
Ik vind dit heel vermoeiend om aan te horen. Veel succes voor de nachtstreamers!!!

Niques

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_430462
Wat een vreselijke opdracht is dit

Ga je nog lang door Trevanian? Zet ik mijn headset nog ff af...

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_430491
Ha Sanne, ff een vraagje over die screenshots die je hebt geplaatst in de streams, ik kan er vrijwel niets op waarnemen omdat ze zo donker zijn, is dat op jouw pc niet het geval?

Beter gezegd, ligt het aan mijn pc instellingen of zijn ze zo donker?

Groet Beppie

† In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2000 @ 03:45:58 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_430497
Die screenshots komen hier perfect door! Ik zie ze in precies dezelfde kwaliteit als de breedbeeldstreams, waar ze vanaf gemaakt zijn. Moet volgens mij aan je PC of videokaart liggen, tante Beppie.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2000 @ 03:56:31 #14
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_430506
Sorry dat m'n screenshotje een beetje groot doorkwam, dat was niet helemaal de bedoeling. Ik ga nog ff oefenen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_430510
Leest Bi voor uit een boek van Midas Dekkers (heet de beste man wel zo?) oid? Wat een 'leuke' natuurweetjes allemaal...

We gaan ondertussen alweer naar een nieuw hoofdstuk: De mestmot

pi_430516
Cynix, wat voor streams heb jij? Zo'n grote en toch scherpe screenshots krijg ik niet. Ik gebruik BBspy 2000 op 150%.
pi_430517
Qt, ja inderdaad, nu je 't zegt, Midas Dekkers op de cover
pi_430518
Toch Dekkers dus Nou ja, een leuker boek dan de vorige!
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2000 @ 04:14:47 #19
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_430520
Ik gebruik ook de spy. Op 320x240. Weliswaar met de breedband-streams. Ik heb in m'n bewerkingspakket het plaatje alleen een beetje (teveel) opgeblazen, naar 500x360 of zo.
pi_430526
quote:
Op 31 oktober 2000 04:15 schreef Qt het volgende:
Bi leest voor dat bij cavia's het maagdenvlies verdwijnt vlak voor de paring en daarna groeit het weer dicht tot vlak voor de bevalling.
LOL
pi_430528
Beter toch dan de anekdotes van die Kroonenberg over de worsteling met haar maagdenvlies?
pi_430530
agree!
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2000 @ 04:40:28 #23
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_430536
Als jullie liever geen foto's dwars door de verslagen hebben, meldt het dan even, svp. Kan ik ze misschien ergens anders plaatsen.
pi_430539
Cynix, och, is toch leuk?
pi_430540
Ik vinnut wel leuk die plaatjes. Maar ja, ik heb kabel, misschien hebben mensen met een minder fijne verbinding er last van...

Hoe zit het nou met die afzetting? Koos loopt maar onder die lintjes door. In de regels op Fok zag ik er nix over staan. Heb echter bij BBwatchers gelezen dat de 3 helpers zich niet in het voorleesvierkant mogen begeven... Weet iemand hoe het zit?

† In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2000 @ 04:51:21 #26
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_430546
Geen idee, maar ik denk dat het niet toegestaan is. Die linten hangen er inderdaad niet voor niks, lijkt mij.
pi_430550
Weekopdracht weer mislukt dan
quote:
Op 31 oktober 2000 04:59 schreef trevanian het volgende:
Hieke leest:"...Ongesteldheid is een beschadigingsziekte....in de tijd van de Neanderthalers waren er nog geen spijkers (Robin half slapend: Ja die Neanderthalers!)...het autonome zenuwstelsel regel alles waar u zelf te lui voor bent...over de spieren die u doen poepen hebt u lang niet altijd alles te zeggen...een penis heeft geen oogjes om zelf te zien...liefderijk kotsen vogels de snavels van hun jongen vol met rupsen...."*Ruud! waar ben je nu ik je nodig heb?
*Qt wordt ook erg melig hiervan

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 31-10-2000 05:02]

pi_430675
Qt, de helpers mogen "functioneel" aanwezig zijn binnen de afzetting, dus alleen voor de verzorging van de voorlezers.
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 13:17:53 #29
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_431164
Ik vroeg me af of de streamverslaggevers vandaag nog iets opgevangen hebben over het 'aanstaande vertrek' van Koos. Is de storm weer overgewaaid?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 14:53:25 #30
3498 Barb
Graduated Fool
pi_431544
quote:
Op 31 oktober 2000 13:17 schreef Jane het volgende:
Ik vroeg me af of de streamverslaggevers vandaag nog iets opgevangen hebben over het 'aanstaande vertrek' van Koos. Is de storm weer overgewaaid?
Ik heb er geen woord over gehoord Jane, maar heb alleen gezien hoe Kim in oorlog is gegaan met haar haar.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_432102
jezus, dat gefluister is dus echt niet te volgen!!!!!!!!!Waar is de stem als je hem nodig hebt?
" Silence is also a form of speech."
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 21:06:47 #32
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_433150
Ik heb er even genoeg van, het is ontzettend saai...
  woensdag 1 november 2000 @ 00:02:15 #33
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_433706
Complimenten voor de streamers van de afgelopen dag!!!
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')