quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:24 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Man, man, die logica. Zo zie je maar hoe goed Nutridrink voor je is.
Van binnen was ze alleen behoorlijk rot waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]Hij zag er op het laatst al stukken gezonder uit.
Die meid vond ik er niet verkeerd uitzien, dat zag je niet aan dat ze al 10 jaar leefde op patat
Vond ik ook erg vreemd.. Ik hoef geen zicht op een varken te hebben als ik een speklapje zit te eten hoor. Laat staan voor iemand met een eettrauma.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:26 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Je gaat zo'n kerel toch ook niet vlees voeren met het uitzicht op de levende versie van wat er op zijn bord ligt! Dat is ronduit crimineel. Zeker als je al een eetstoornis hebt. Ik hoop dat hij er geen trauma aan overgehouden heeft.
Moeders lijkt me geen goede kokquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nou dat eten ziet er ok niet smakelijk uit hoor. Sorry
Betere koks?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik heb betere gezien ..no offence..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |